20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kazenga Lua-Lua  (Lest 17644 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Han kom, ble mett og dett var dett....

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kazenga Lua-Lua
« Svar #31 på: 29. Mars 2009, 19:46 »
Kazenga sier at han veldig sjelden trener med førstelaget i Newcastle og at han stort sett trener med reservene eller juniorene....hva faen!!!??! Mye som er galt med klubben vår om dagen. Når vi har et sånt talent så skal han ikke få de tøffeste utfordringene hver dag på treningsfeltet. Det er hodeløst!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 29. Mars 2009, 20:45 »
Har da inntrykk av at det er sånn i England. Juniorene hospiterer ikke på a-lagstrening, på samme måte som i Norge. Du trener ikke med de store gutta, med mindre det er en sjanse for at du skal spille med de store gutta.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 29. Mars 2009, 22:09 »
Latterlig hvis det stemmer. Han må jo trene med de beste. Trener man med gode spillere blir man bedre selv, og det samme den andre veien.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 29. Mars 2009, 22:51 »
Nå er vel ikke LuaLua den av unggutta som har tatt det største steget enda, jeg regner med at de beste ungguttene som Carrol osv får trene med a-laget.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 29. Mars 2009, 22:56 »
Har da inntrykk av at det er sånn i England. Juniorene hospiterer ikke på a-lagstrening, på samme måte som i Norge. Du trener ikke med de store gutta, med mindre det er en sjanse for at du skal spille med de store gutta.

Det er jeg forsåvidt klar over. Men i LuaLua sitt tilfelle snakker vi om en spiller som i en alder av 18 år nærmer seg 10 obligatoriske kamper for Newcastle og i tillegg har sittet på benken massevis helt siden han var 16 år. Han er et av klubbens mest lovende talenter på årevis, og da synes jeg det er vanvittig at han ikke trener med a-laget hver eneste dag, hver uke.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 30. Mars 2009, 17:02 »
Men han er vel ikke medlem av a-stallen, er han? Og han spiller jo suverent flest kamper for reservene. Da er det, sånn som engelskmennene legger opp ting, helt naturlig at han også trener med reservene. At han i våre øyne burde ha trent med de store gutta, for å få størst mulig utfordringer, og på den måten utvikle seg til en bedre spiller, er så sin sak. Men de tenker nå en gang ikke sånn i England. Jeg vet ikke helt hvorfor, men det er nå så. Så lenge han ikke blir værende en junior helt til han er 21-22 år eller eldre, så er det greit nok for meg. Men jeg er selvfølgelig redd for at vi ikke skal tørre å slippe han til, og at han derfor blir en ny Chopra.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

• Gjest
« Svar #37 på: 30. Mars 2009, 21:23 »
tror han blir solgt til en middelsgod klubb i championschip i sommer hvis han ikke spiller mer en han gjør.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 30. Mars 2009, 22:01 »
tror han blir solgt til en middelsgod klubb i championschip i sommer hvis han ikke spiller mer en han gjør.

HAN ER 18 ÅR

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 30. Mars 2009, 22:05 »

HAN ER 18 ÅR
Åja, men da blir han jo ihvertfall solgt!  ::)

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 03. Feb. 2010, 16:07 »
Lua-Lua må jo været årets store skuffelse, jeg ser jo han spillte i reserve kampen som ble stoppet igår, men han kommer jo ikke med på laget.

Routledge, Raylor, Jonas, Pancrate og Guthrie er framfor han i køa i kampen om 2 vinger. blir han årets skuffelse i år?

hvordan ving er det han trives best på?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 03. Feb. 2010, 16:57 »
Kan vel strengt tatt vanskelig kalles årets skuffelse bare på grunn av det vel? :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 03. Feb. 2010, 17:02 »
Har ikke Kazenga vært mye skada denne sesongen?
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 03. Feb. 2010, 18:50 »
Jeg hadde ihvertfall Større forventninger til han. Trodde han ville være en del av A laget i år. Hadde større tro på han en f.eks Ranger, men vi har knapt sett han på benken.

Donaldson har jo vært mer på benken en LuaLua i år. Så Vucic, Donaldson og Ranger er overraskelsene, men LuaLua har ikke slått igjennom slik jeg hadde håpet på.

Er det som dere sier at han har vært skadet? Det har ikke jeg får med meg?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 03. Feb. 2010, 19:19 »
Kazenga har også vært noe skadet denne sesongen, men jeg tror han har vært skadefri siste to månedene iallefall. Synd han tydeligvis ikke har vært bedre denne sesongen, hadde troen på at han kunne slå gjennom denne sesongen og få mange kamper. Kazenga var på benken for første gang allerede i 2007, så jeg venter på at han snart tar steget til tross for at han nettopp er fyllt 19 år.