20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Offisiell NUFC-member  (Lest 4739 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Offisiell NUFC-member
« på: 04. Jan. 2008, 18:15 »
Fikk medlemspakken da jeg kom hjem til England i dag. Den inneholdt medlemskort pluss litt annet godteri :

Linker til bilder av innholdet :

http://nufc.gunnberg.net/1.jpg
http://nufc.gunnberg.net/2.jpg
http://nufc.gunnberg.net/3.jpg
http://nufc.gunnberg.net/4.jpg
http://nufc.gunnberg.net/5.jpg

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Offisiell NUFC-member
« Svar #1 på: 04. Jan. 2008, 18:21 »
Er det sånn at når du bestiller billett, så går den rett inn på det medlemskortet...Så når du skal inn på stadion bare "piper" du det kortet i kortleseren på inngangen? Sånn at man rett og slett slipper vanlig papirbillett.....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2 på: 04. Jan. 2008, 18:39 »
Wow, det så jo skikkelig najs ut.   :)
Er det mulig for en i Norge å bli medlem? :p

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 04. Jan. 2008, 18:44 »
I stedet for billett så bruker jeg medl-kortet, ja. Men om jeg bestiller flere billetter så tror jeg det kommer papirbilletter ved siden av unntatt til meg.

Mener medlemsskapet skal være tilgjengelig fra Norge, men tror ikke det kommer noen overraskelse i posten. Denne pakken er dessuten nummerert og kun til de 10.000 første som ble medlem (inklusive sesongkortholdere) ;D ;D ;D ;D ;D

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 04. Jan. 2008, 18:49 »
I stedet for billett så bruker jeg medl-kortet, ja. Men om jeg bestiller flere billetter så tror jeg det kommer papirbilletter ved siden av unntatt til meg.

Mener medlemsskapet skal være tilgjengelig fra Norge, men tror ikke det kommer noen overraskelse i posten. Denne pakken er dessuten nummerert og kun til de 10.000 første som ble medlem (inklusive sesongkortholdere) ;D ;D ;D ;D ;D

Det var akkurat det jeg lurte på skjønner du ;) At hvis jeg kjøpte flere billetter, om jeg fikk de i papirbillett da.

Jeg sendte mail til boxoffice om denne pakken tidl i uken, og de sa den var tilgjenglig for folk i Norge, men om vi får med alt "stash" vet jeg ikke...Men regner med jeg får medlemskortet ihvertfall ;) Det er nok for meg! Så jeg bestiller nok et medlemskap i løpet av helga, hvis jeg får tid..det er jo en kjempefordel når det gjelder billettkjøp..

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5 på: 04. Jan. 2008, 19:05 »
Ah. Hvor mye koster det da? Og er det noen andre fordeler?

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 04. Jan. 2008, 19:30 »
kosta £30 å har følgende fordeler :

- Tidligere tilgang til å kjøpe billetter til alle hjemme- og bortekamper
- Medlemskort for å slippe papirbilletter
- Gratis stadiontur
- Gratis inngang til alle reservelagskamper (kingston Park er bare 5 min herfra)
- Mulighet til å delta på en "Members day" på SJP

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 04. Jan. 2008, 21:13 »
Er Kingston 5 minutt fra der du bur eller fra St.James'?

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 04. Jan. 2008, 21:32 »
Kingston er 5 minutter fra her jeg bor. SJP er 15-20 minutter unna hjemmefra avhengig av trafikk.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 05. Jan. 2008, 00:15 »
Til Radar

Nå har jeg kjøpt meg et medlemskap og jeg lurer på en ting...skal jeg bestille billetter med mitt nåverende kundenummer(som jeg brukte når jeg bestilte medl.skapet) og på akkurat samme måte som jeg har bestilt biletter før, eller blir jeg tilsendt en kode eller noe slikt før jeg kan bestille billetter som official member? Kanskje et dumt spm..men hvis du gidder å svare hadde det vært fint.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 05. Jan. 2008, 10:58 »
Medlemsskapet ditt blir koplet sammen med den kontoen du har på nufc.co.uk sine billettsider slik at du bestiller billetter som vanlig. Medlemsnummeret ditt står på baksiden av medlemskortet så du kan sjekke at du er koplet til rett konto når du får medl.kortet. Dersom det er forskjell så kan du ringe box office for å få de til å linke medlemskortet og billettkjøpekontoen du har.

Tom-André

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #11 på: 06. Jan. 2008, 19:22 »
Skal selv flytte over til England (London) nå i januar, og har tenkt å skaffe meg et slikt medlemskap, da jeg har lyst å få med meg flere Newcastle kamper i vår. Men leste på "fordelene" man hadde med kortet, at man kun fikk kjøpe EN (!) billett per medlemskap i denne perioden før hver kampene for at det skulle være så "rettferdig" som mulig. Forstår jeg det riktig, eller er det noe jeg ikke har fått med meg? De fleste ønsker da å ha med seg noen når de drar på kamp?? Og derfor syns jeg det mister litt av poenget, hvis man bare kan kjøpe én billett. Håper jeg forsto det feil. Isåfall vil jeg ikke nøle med å melde meg inn, med en gang jeg er over.

Hvordan er det å få tak i billetter til bortekamper med dette medlemskapet, er det vanskelig å få billetter med Toon Army borte?

Setter stor pris på svar  :)

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 07. Jan. 2008, 13:35 »
Som medlem saa faar du kjoept 1 billett i tillegg til din. Dvs at du kan kjoepe 2 billetter paa ett medlemsskap.  I tillegg saa har du fordeler ved at du kan kjoepe billetter til bortekamper foer de gaar paa general sale. Foerst skal sesongbillettinnehaverne fraatse i bortebilletter, saa kommer medlemmene og til slutt kommer smulene paa General Sale. Enkelte kamper har det vaert problemer aa faa billetter til. Man U ble utsolgt blant sesongkortinnehaverne.

Skal du jobbe eller studere her borte?

Ser forresten ut til at du faar med deg enda en Newcastlekamp paa Emirates i vaar etter trekningen i FA-cup'en
« Siste redigering: 07. Jan. 2008, 15:14 av Radar »

Tom-André

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #13 på: 08. Jan. 2008, 12:57 »
Da forstår jeg det bedre, 2 billetter per kamp altså. Da blir det å melde seg inn så fort jeg er over, og har fått meg en engelsk adresse!
Jeg skal studere der nå frem til sommeren, så gleder meg til å få med meg en del kamper ja! Blir jo selvsagt å prøve å få med meg bortekampene som Newcastle spiller i London, men det blir også hvertfall 2 turer opp til Newcastle for å se de på hjemmebane. Er liksom noe spesielt med det  :)
Veldig fornøyd med trekkningen i FA cupen ja, også en kamp jeg absolutt må prøve å få med meg. (hvis vi går videre vel og merke, vet jo aldri.. )

Flott at du fikk svart på spørsmålene angående medlemskapet, noen ganger det er litt vrient å skjønne hva de mener, hehe 

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 09. Jan. 2008, 18:49 »
Ikke sikker på hvor jeg skulle plassere dette spm. men jeg tar det her....

Er det noen som har bestilt billett til kamper fra boxoffice over telefon? Kanskje du Radar har gjort dette...eller noen andre som kan hjelpe meg..?

Det jeg lurer på er hvilken bekreftelse du får da? Får du et referansenummer muntlig eller sender de deg en referanse på mailaddressen som står i din "customer account"....Og hvordan foregår betalingen? Ramse opp nummerene på kredittkortet over telefon?

Fint hvis noen kunne svare, fordi jeg trenger to billetter til Newcastle-Manu og jeg har ikke PC tilgjenglig når billettene legges ut, så jeg tror jeg må ordne det på telefon...Har fått meldt meg inn som "Club member", så det skal være i orden.