20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Parker til Tyneside?  (Lest 33670 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #90 på: 15. Juni 2005, 14:47 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Det du sier her er at heller ikke juryen som kåret Parker til årets unge spiller har sett han spille i flere kamper i motsetning til deg.

Nå tviler jeg sterkt på at de samme personene sitter inne på dette forumet. Tipper at de flest her inne ikke vet hva Parker står for, men som sagt håper jeg på det beste.. Selv om visse utalelser ikke tyder på dette..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
Parker til Tyneside?
« Svar #91 på: 15. Juni 2005, 14:47 »
Hva har det egentlig med saken å gjøre? Om Makelele fikk plassen sentralt eller om Parker gjorde det i Chelsea (av forskjellige grunner) gjør ikke Parker noe dårligere. Han er en meget god fotballspiller og det virker som om han har de rette holdningene også. Jobber steinhardt og kan også score mål...

Godt kjøp!
Howay the lads!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #92 på: 15. Juni 2005, 14:54 »
Sitat fra: "Moods"
Hva har det egentlig med saken å gjøre? Om Makelele fikk plassen sentralt eller om Parker gjorde det i Chelsea (av forskjellige grunner) gjør ikke Parker noe dårligere. Han er en meget god fotballspiller og det virker som om han har de rette holdningene også. Jobber steinhardt og kan også score mål...

Godt kjøp!

Sitat fra: "Moods"

Godt kjøp!

I tillegg er han proffesjonell til 1000. I motsetning til andre NUFC spillere som jeg håper forsvinner.

Dette er det beste kjøpet siden Woodgate om man ser bort i fra Boumsong. Souness har brukt pengene godt hittils. Babayaro og Faye var OK kjøp men de kostet heller ikke allverden. Heller Parker til 6.5 enn Viana til 8 millioner og Milner til 5 millioner.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #93 på: 15. Juni 2005, 14:59 »
Helt klart et tappekjøp..

Skal Newcastle tilbake i toppen må de snart begynne å hente spillere som kan ta dette steget.. Mange av de spillerne som hadde den touchen er borte fra Newcastle og jeg ser ikke at denne touchen kommer tilbake med det første..

Parker har vel aldri vært med å dra lasset. Vi trenger spiller som kan ta tak når det går dårlig. En sjef på midtbanen som Speed og Lee. Vi har Jenas og Dyer som kan gjøre en fantastisk innstas sentralt, men vi mangler sjefen. Han kom ikke i Parker!

Teknikken til Parker er også begrenset til det tragiske. Det blir sikkert enda et år uten noen som helst plan over det offensive spillet. Jeg er rimelig sikker på at dette kommer til å bli en sesong på midten.. IGJEN!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #94 på: 15. Juni 2005, 15:02 »
Hoseth hadde jeg sett på som et bedre kjøp ja.. Kan i alle fall å dra av en mann eller sette en annen spiller i scoringsposisjon.  Noe Parker ikke engang kan gjøre på trening.

Hoseth for £2m.. Ja takk! Parker for £6.5.. Tappekjøp

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #95 på: 15. Juni 2005, 15:02 »
Sitat fra: "Mushans"
Sitat fra: "Asbjørn"

Det du sier her er at heller ikke juryen som kåret Parker til årets unge spiller har sett han spille i flere kamper i motsetning til deg.

Nå tviler jeg sterkt på at de samme personene sitter inne på dette forumet. Tipper at de flest her inne ikke vet hva Parker står for, men som sagt håper jeg på det beste.. Selv om visse utalelser ikke tyder på dette..

Du skriver at de fleste her inne ikke vet hva Parker står for pga at de mener han er en god fotballspiller. Juryen som kåret han til årets unge spiller har da heller ikke peil ifølge deg, for de mener jo det samme.

Virker som enkelte ikke husker lenger enn 12 mndr tilbake.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #96 på: 15. Juni 2005, 15:10 »
I sin siste hele sesong i Charlton trøya 2002/2003 hadde Parker  4 mål og 3 assist på 28 kamper. Ikke dårlig når man tenker at han har sin styrke defensivt. Med andre ord er dette bedre enn det vår "beste" spiller (Robert) hadde denne sesongen.

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
Parker til Tyneside?
« Svar #97 på: 15. Juni 2005, 15:14 »
Noen som har hørt noe om hvilket nummer Scott Parker vil få i Newcastle?
Howay the lads!!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #98 på: 15. Juni 2005, 15:15 »
Hehe, herlig at du igjen trekker inn mål..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #99 på: 15. Juni 2005, 15:35 »
Hehe, herlig at du igjen trekker inn mål..

Midtbanespillere skal vel ikke score mål. Det er bannlyst sammens med assist. Det ga du jo utrykk for angående Boa Morte. Det som gjelder er å trikse med ballen og dra av spillere.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #100 på: 15. Juni 2005, 15:38 »
Jepp.. Jeg vil at Newcastle skal spille fin fotball med spillere som kan gjøre det lille ekstra med ballen! Kanskje er det for mye å foralnge, men dette er i alle fall den fotballen som tiltrekker meg mest. Derfor liker jeg spillere som har dette inne..

Hvem som scorer målene er ikke så viktig..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #101 på: 15. Juni 2005, 15:42 »
Jepp.. Jeg vil at Newcastle skal spille fin fotball med spillere som kan gjøre det lille ekstra med ballen! Kanskje er det for mye å foralnge, men dette er i alle fall den fotballen som tiltrekker meg mest. Derfor liker jeg spillere som har dette inne..

Hvem som scorer målene er ikke så viktig..

Hvorfor ikke holde seg til spansk fotball hvor det er mest skuespill og triksing? Fysikk og taklinger er et fremmedord i den ligaen. At spanske lag er på vei ned så vi i årets CL.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #102 på: 15. Juni 2005, 15:46 »
Ikke nok med å gi meg meninger jeg ikke har, skal du nå også velge hvilket lag jeg skal holde med?

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #103 på: 15. Juni 2005, 15:47 »
Å det var forløsende det!!!!

Var et fint bilde av unge Parker i NUFC-drakta....!! Nå ble vertfall min dag adskillig bedre, et meget godt kjøp av Souness. Sterkt å få ham til klubben slik vår situasjon er om dagen!!

Og om det er et godt kjøp eller ikke, ja det får tiden vise!
Ingen kan si bestemt at det blir en flopp eller suksess, selvom jeg har mest tro på det siste. Men noe tabbekjøp er det vertfall ikke! En hardtarbeidende midtbanemann som kan sentre ballen og som ikke legger seg ned å griner bare noen er borti ham!!

Bra Souness, kjør på med mer av samme sorten! :)

Bjørn - glad gutt!!
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #104 på: 15. Juni 2005, 15:50 »
Ikke nok med å gi meg meninger jeg ikke har, skal du nå også velge hvilket lag jeg skal holde med?

Har jeg nevnt lag? Hva med å lese før du svarer.