20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Parker til Tyneside?  (Lest 33704 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Parker til Tyneside?
« Svar #75 på: 15. Juni 2005, 13:34 »
JA!!!

Parker er nå inn!

Da har vi fått ut:
Hughes (f) - Villa
O`B (f) - Pompey
Kluivert (s) - Valencia
Robert (mv) - Pompey

Da har vi fått inn:
Parker (m) - Chelsea

Ryktes ut:
Harper (kee) - Celtic
Ambrose (m) - Charlton
Bowyer (m) - Birminham

Ryktes inn:

Emre (m) - Inter
Van Buyten (f) - Hamburg
Miguel (f) - Benfica
Benayoun (m) - Racing

Kunne nevnet mange flere på inn, men tok kun de store ryktene

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #76 på: 15. Juni 2005, 13:35 »
Herlig nyhet!

Dette har vi venta på så lenge, endelig ser det ut til å være i orden. Satser på at han signerer i løpet av dagen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #77 på: 15. Juni 2005, 13:37 »
Vi får håpe at de finner noe på den medisinske testen som gjør at denne meget oppskrytte spilleren blir sendt tilbake..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Noreng

• Gjest
Parker til Tyneside?
« Svar #78 på: 15. Juni 2005, 13:41 »
Mashans..

Gi meg 7 gode grunner til at Parker er dårlig!

Mr. Rasmussen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #79 på: 15. Juni 2005, 13:54 »
Dette er bare en gledens dag. Flott å se spillerene komm inn. Å iallefall så gode...!

Dette ser lyst ut, men muligens tidlig å si. Håper på bra fortsettelse.
e's black, He's White, He's Uniteds Dynamite!
David Ginola

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #80 på: 15. Juni 2005, 13:57 »
Hvorfor i all verden skal jeg gjør det?

Kan du gi meg 7 grunner hvorfor han er SÅ god da? Utfra det jeg har sett innpå her tviler jeg sterkt på at mange har fulgt Parker i noen kamper. Dog håper jeg det beste om mine med debattanter, og tror de har sett spilleren før de utaller seg....

Jeg er av den helt klare mening at Bowyer rett og slett er bedre enn Parker. For meg ville et salg av Lee vært en £6m svekkelse av laget!

Greit nok, han ble Årets unge spiller i 2004. Den tittelen syns jeg ikke han fortjente.. Kanskje han kom overraske meg positivt, å tro meg, ingenting hadde vært bedre.

Vi får håpe at Emre velger Newcastle, men med Liverpool, Man Utd og Arsenal med i kappstriden kan det bli hardt!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #81 på: 15. Juni 2005, 14:10 »
Når du mener at Hoseth hadde forsterket midtbanen til Newcastle, og når du i tillegg mener at Parker ikke gjør det, så har du nok et helt spesielt syn som du muligens er alene om når det gjelder fotballspillere.

Er en grunn til at de aller fleste Chelsea supporterene er lei seg for å miste Parker. Det samme er deres manager som håpet at  han ville gå ut på lån isteden.

Dette var til Mushans
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #82 på: 15. Juni 2005, 14:13 »
Jeg håper ihvertfall at ikke fansen til Birmingham har for mye å si.

Meanwhile, a Birmingham City fans' website has started an online petition calling for the St Andrews club to pull out of a deal for Lee Bowyer.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #83 på: 15. Juni 2005, 14:16 »
Jeg vil ha Parker til oss pga det han har vist tidligere, i begynnelsen i Chelski (før Makelele) og i tiden i Charlton, der var han strålende!!
Det høres litt lite ut å hoppe i taket av dette, men en spiller som Scott Parker trenger vi i laget vårt så lenge han holder seg skadefri. Han har ikke spilt mye i Chelsea etter overgangen til Makelele, siden han har vært helt enormt god! Men dersom han får spilletid og finner godformen, kan han ende opp med å styre midtbanen vår på den måten han ruvet på midtbanen til Charlton. Jeg vil gå så langt å påstå at han var blandt 2-3 spillere i Charlton som gjorde at the Valley nesten ble topp 5 for noen år siden, og det er sterkt av Charlton på den tiden!
Parker i form vil komme inn på landslaget til England, (nå vil jeg få mye pes) slik som Butt gjorde i den første tiden hos oss...Butt spilte meget bra, og uten sammenligning forøvrig med Butt, så vil Parker også finne tilbake til storformen på SJP, med fanatiske fans som syns han er et godt kjøp. Da vil det blomstre på midtbanen :)

Jeg kan jo seffern ikke garantere at han blir en hit, det er umulig, samtidig som det er umulig å si at det blir en flopp!
Kan du da, Mushans, gi noen grunner til at du ikke vil ha ham i klubben?? Er det noe galt i å kjøpe en god midtbanespiller??

Bjørn - vet aldri
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #84 på: 15. Juni 2005, 14:24 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Når du mener at Hoseth hadde forsterket midtbanen til Newcastle, og når du i tillegg mener at Parker ikke gjør det, så har du nok et helt spesielt syn som du muligens er alene om når det gjelder fotballspillere.

Er en grunn til at de aller fleste Chelsea supporterene er lei seg for å miste Parker. Det samme er deres manager som håpet at  han ville gå ut på lån isteden.

Dette var til Mushans

Regner med at du kjenner "de fleste" Chelsea supporterene.. De jeg har snakket med er helt likegyldig om Parker forsvinner eller ikke! Han er ikke en del av klubben mener de, men siden du sikkert har et langt større spekter av Chelsea-supportere har du sikkert rett.

Nå var da Hoseth ment som en back-up på venstrekant om du leser innlegget der jeg nevner Hoseth som et alternativ.Forskjellen i pris er også enorm!  Men som vanlig gir du meg mening som jeg ikke har nevnt. Alltid like artig å lese hva du sier jeg mener=)

Tenk å kaste vekk £6.5m på denne PELLRØTNE spilleren da! Vi kunne gått for Helb for £11m..

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #85 på: 15. Juni 2005, 14:25 »
Sitat fra: "Bjørn"
Jeg vil ha Parker til oss pga det han har vist tidligere, i begynnelsen i Chelski (før Makelele) og i tiden i Charlton, der var han strålende!!

Makelele hadde vel vært i klubben i et halvt år før Parker kom...

Jeg vil ikke ha Parker forbi jeg mener ikke han er en god fotballspiller.. Eller for å si det på en annen måte. Han er ikke en spiller som kan ta oss tilbake i toppen. Vi skal i følge Fat Fred utforde Chelsea, og da hjelper det lite å kjøpe de som aldri er i nærheten av dere stall!

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #86 på: 15. Juni 2005, 14:29 »
Jah, mulig det. Men det sier da vel litt mer om Parker, som spillte fast på midtbanen til og med med Makelele i stallen!

Nå skal jeg ikke begi meg ut på massevis av faktaopplysninger som sikkert ikke stemmer, men Parker spillte vel fast helt til han ble skada, og da kom Makelele på banen å tok over plassen..??

Men poenget mitt er vel uanett at en spiller som Parker er god nok for Newcastle United

Tar gjerne imot korreksjoner på mine "faktaopplysninger" her  jah :)

Bjørn -  :oops:   8)
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #87 på: 15. Juni 2005, 14:38 »
Spilte 30 kamper Makelele i sin første sesong på Brua.. Parker med 7 kamper fra start og 4 kamper inn bra benken...

Vil ikke akkurat si at han spilte ut Makelele.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #88 på: 15. Juni 2005, 14:44 »
Sitat fra: "Mushans"
Hvorfor i all verden skal jeg gjør det?

Kan du gi meg 7 grunner hvorfor han er SÅ god da? Utfra det jeg har sett innpå her tviler jeg sterkt på at mange har fulgt Parker i noen kamper. Dog håper jeg det beste om mine med debattanter, og tror de har sett spilleren før de utaller seg....

Jeg er av den helt klare mening at Bowyer rett og slett er bedre enn Parker. For meg ville et salg av Lee vært en £6m svekkelse av laget!

Greit nok, han ble Årets unge spiller i 2004. Den tittelen syns jeg ikke han fortjente.. Kanskje han kom overraske meg positivt, å tro meg, ingenting hadde vært bedre.

Vi får håpe at Emre velger Newcastle, men med Liverpool, Man Utd og Arsenal med i kappstriden kan det bli hardt!

Det du sier her er at heller ikke juryen som kåret Parker til årets unge spiller har sett han spille i flere kamper i motsetning til deg.

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #89 på: 15. Juni 2005, 14:44 »
Chelsea
                    Apps As sub Goals Yellow Red
Total (Club)       11  (4)      0       1        0
League               4   (3)     0       1        0
FA Cup               0   (0)      0      0        0
League Cup        3   (0)      0      0        0
European/Others 4   (1)      0      0        0

Helt merkelig oppstilling på dette,men han har 11 totalt for Chelsea i år og fire kamper som inbytter,på disse kampene har han fått et gult kort,når vi snakker om Chelsea,så har Smertin komt før Parker i valget,Jarosik og!Vet ikkje om det er for Parker har vært skadet,eller fordi de er yndlingspillerne til Mr.Chelski
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!