20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wes Brown  (Lest 3202 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Wes Brown
« Svar #1 på: 04. Jan. 2008, 11:29 »
Ja! Den perfekte signering! Han og Tayls kan bli råe i midtforsvaret, det har jeg skikkelig tro på!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 04. Jan. 2008, 11:29 »
Ja! Den perfekte signering! Han og Tayls kan bli råe i midtforsvaret, det har jeg skikkelig tro på!
Her er vi HELT enige, Eivind! Ville vært en fantastisk signering.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #3 på: 04. Jan. 2008, 11:43 »
Jøss..da er vi enige om noe her ;).Får vi han så hadde det vært supert!.Da er Sam å leter på det rette veier ;D

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 04. Jan. 2008, 14:15 »
BUD AVSLÅTT!

manutd.com:

And Sir Alex insists the matter is now completely in Brown's hands.

"There was an enquiry from Newcastle about Wes and we turned it down," confirmed the United boss on Friday.

"The matter rests with Wes and his agent. We'll just wait and see what happens. Our offer is still there - it's now up to Wes."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 04. Jan. 2008, 16:47 »
Får håpe det er noe i det Anal Oliver skrev om at Wes Brown allerede i sommer ønsket en overgang til oss, men at han ble for dyr for vårs.
Brown ville være en glimrende signing. På sikt antakeligvis som stopper, men under Afrikamesterskapet som høyreback. Han har vært særdeles god i den posisjonen for ManU denne sesongen.
Uansett noe av det bedre vi antakeligvis kan få der bake.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 04. Jan. 2008, 19:22 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3022847,00.html

Big Sam forteller at han enda er lysten på Wes Brown, og at det er en mann han har veldig, veldig lyst på.
Samtidig avviser han at han per nå har planer om å hente Ben Haim.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 05. Jan. 2008, 00:44 »
Gode nyheter etter min mening. Ben Haim er en brukbar spiller, men tror ikke han kommer til å forsterke førsteelveren betydelig. Det hadde forsåvidt vært greit å få han inn nå mtp afrikamesterskapet, men når det er ferdig tror ikke jeg han blir noe førstvalg. Brown derimot er en veldig bra spiller som jeg tror kan bli en stårlende midtstopper for oss. At han også er meget god på backen passer også bra nå siden Beye drar. Håper Ashely gir Sam nok penger for Brown er en klassespiller vi trenger.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 05. Jan. 2008, 10:59 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3022847,00.html

Big Sam forteller at han enda er lysten på Wes Brown, og at det er en mann han har veldig, veldig lyst på.
Samtidig avviser han at han per nå har planer om å hente Ben Haim.

Hva er egentlig Sky sin kilde her? Ut ifra det Big Sam sa på NUFC's offisielle hjemmeside så tolket jeg det dithen at han ikke trodde Chelsea ville være villige til å slippe Ben Haim, derimot sto det vel ingenting der om at Big Sam var helt uinteressert i å hente sin tidligere Bolton disipel?

Synd at det første budet på Brown mislyktes, men håper egentlig at Big Sam ikke har gitt helt opp å hente "den brune mannen" i løpet av Januar. På ingen måte en drømmesignering slik jeg ser det, men absolutt en av de bedre vi kan få, og utvilsomt en forsterkning vi trenger.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #11 på: 06. Jan. 2008, 15:14 »
Wes Brown hadde vært bra. Skulle likt å se oss hente han og Woodgate før overgangsvinduet stenger igjen. Hvorfor vil alle på død og liv ha Ben Haim? Det vi trenger er kvalitet nå, og jeg syntes at Ben Haim er en smule oppskrytt på dette forumet.