20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Top 50 transfer targets!  (Lest 21656 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Top 50 transfer targets!
« Svar #45 på: 01. Feb. 2009, 18:21 »
Carrick er bedre enn Nolan og hvis Man U kjøper en ny Midtbane kan Carrick fort forsvinne. Reo Coker har jo mistet plassen sin til Milner eller noe sånt, og tipper at Villa kan selge ham for en grei pris. Skjønner ikke helt hva Nolan kan tilføre laget.  :o

Har du aldri sett Nolan spille før eller? Han er en super sentralmidt når det gjelder innsats, og jeg mener han er mye bedre enn feks Roe Coker som igrunn er oppskrytt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 01. Feb. 2009, 18:26 »
Nolan kan tilføre oss innsats, løpskapasitet og ikke minst, lederegenskaper. Nolan tok kontroll fra start i dag, og fungerte som den egentlige kapteinen ute på banen. Brukte kjeften sin hele tida, og ledet jo også den lille teamtalken rett før avspark.  Og jammen reddet han oss ikke på streken som en kaptein skal.

Nolan er ikke spesielt bedre enn de vil har fra før. Men de vi har fra før er skadet. Og da trenger vi Nolan. Dessverre.

Carrick er uansett urealistisk. Han er altfor dyr, og har neppe lyst til å forlate toppen av PL til fordel for toppen av CCC.
Du bør ikke henge deg for mye opp i det jeg har sagt om Nolan tidligere, Peter. Det er bare ønsketenkning.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #47 på: 02. Feb. 2009, 10:28 »
Nolan kan tilføre oss innsats, løpskapasitet og ikke minst, lederegenskaper. Nolan tok kontroll fra start i dag, og fungerte som den egentlige kapteinen ute på banen. Brukte kjeften sin hele tida, og ledet jo også den lille teamtalken rett før avspark.  Og jammen reddet han oss ikke på streken som en kaptein skal.

Nolan er ikke spesielt bedre enn de vil har fra før. Men de vi har fra før er skadet. Og da trenger vi Nolan. Dessverre.

Carrick er uansett urealistisk. Han er altfor dyr, og har neppe lyst til å forlate toppen av PL til fordel for toppen av CCC.
Du bør ikke henge deg for mye opp i det jeg har sagt om Nolan tidligere, Peter. Det er bare ønsketenkning.

Helt enig. Nolan spillte som om han hadde spillt i Newcastle hele sin kariere idag. Det var han som stod og skrek til spilleren før kampen startet. Han er kanskje den beste midtbane spilleren vi kunne ha fått for en billig peng.

Peter

• Gjest
« Svar #48 på: 03. Feb. 2009, 18:26 »
Har faktisk sett ham før. Helt grei i Bolton, men ble ikke altfor innponert. Merker at ALLE er uenige i det jeg sier, men det blåser jeg i. Tror ikke akkurat at Carrick er formspilleren til United, sikkert mye dyrere også, men vi ville fått en mye bedre spiller. Det med Reo Coker mener jeg fremdeles. Han hadde sikkert gått til Newcastle hvis han hadde fått et bra tilbud og han er nok billigere enn Nolan. Hva synes dere om kjøpet av Løvenkrandst forresten???????? :o

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #49 på: 03. Feb. 2009, 18:47 »
Carrick er fast på Man Utd og hvordan i all verden skulle vi hatt råd til han? Dessuten er han formspilleren i Man Utd-laget og ble belønnet med banens beste og en 9'er senest i forrige kamp.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 04. Feb. 2009, 11:00 »
Løvenkrands er her på korttidskontrakt, for å spille fotball, og for at vi skal vurdere om han kan tilføre oss noe vi trenger. Men jeg tviler på at han er her neste sesong.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 04. Feb. 2009, 11:05 »
Carrick er bedre enn Nolan og hvis Man U kjøper en ny Midtbane kan Carrick fort forsvinne. Reo Coker har jo mistet plassen sin til Milner eller noe sånt, og tipper at Villa kan selge ham for en grei pris. Skjønner ikke helt hva Nolan kan tilføre laget.  :o

Reo Coker og Barton i samme tropp, samme midtbane, samme garderobe, samme treningsanlegg? Tørr ikke tenke tanken engang
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 04. Feb. 2009, 11:27 »
Forresten spiller han på Villa, er vel flyttet ned til høyreback ettersom Shorey ikke har slått til og Luke Young som følge av dette er flyttet fra høyre- til venstreback.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 04. Feb. 2009, 12:37 »

Reo Coker og Barton i samme tropp, samme midtbane, samme garderobe, samme treningsanlegg? Tørr ikke tenke tanken engang

Har sette en del Villakamper i år og jeg vil kalle Reo Cocker som villas svakeste ledd. Han var elendig på midtbanen. Bra innstats, men liten spilleforståelse, holder for mye på ball og gjør ofte gale valg. Han har spilt bedre på høyreback, men jeg tror at når Villa får kjøpt en ny venstreback, blir Young flyttet tilbake på sin opprinnelige posisjon og Cocker vil havne på benken. Ville absoulutt ikke hatt den fyren til vår klubb.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 04. Feb. 2009, 14:11 »

Har sette en del Villakamper i år og jeg vil kalle Reo Cocker som villas svakeste ledd. Han var elendig på midtbanen. Bra innstats, men liten spilleforståelse, holder for mye på ball og gjør ofte gale valg. Han har spilt bedre på høyreback, men jeg tror at når Villa får kjøpt en ny venstreback, blir Young flyttet tilbake på sin opprinnelige posisjon og Cocker vil havne på benken. Ville absoulutt ikke hatt den fyren til vår klubb.

Rent sportslig synes jeg Reo Coker ikke er så aller verst. Jeg tenkte mer personen Reo Coker, hissigproppen. Kan fort ende dårlig.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 04. Feb. 2009, 14:31 »
Alt jeg tenker på når jeg hører Reo Cocker er en grisespiller, jeg. Han har ihvertfall aldri imponert meg veldig nevneverdig! Har ikke Sidwell tatt plassen hans da?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 04. Feb. 2009, 14:40 »
Sorry altså Romance men jeg mener spilleren reo cocker er dårlig. Har sett han gjøre enkle pasningsfeil og miste ballen unødvendig når villa er på vei fremover slik at de i stedet fikk kontring i mot.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 04. Feb. 2009, 16:03 »
Har ikke sett han så mye i det siste, men husker at han var ganske stabil i West ham Trøya. Hvordan han er nå har jeg ingen formening om, men det skrurrer når jeg tenker på han som person. På tide at Newcastle slipper uten om sportslige skandaler fremover, det kan ikke garanteres med Coker i troppen...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Trønder

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #58 på: 04. Feb. 2009, 16:41 »
Hei
Har noen spennende forslag til spillere som kunne vært med på å dratt opp spisnivået i klubben:
Begge disse spillerne har en ekstrem fart å kan bidra slik at vi ikke sliter hver gang martins eller owen er ute.
De heter Okaka og Patrick Helmes. Hadde vært fint om æ kunna fått non tilbakemeldinga om ka dokker synes:)

Hilsen Trøndern 8)
Shearers bar
the place where you bli ein skikkelig kar
Alan Shearer e jo Bæst
han burde vi kjøp tebake

Peter

• Gjest
« Svar #59 på: 04. Feb. 2009, 17:33 »
Kan du fortelle meg om denne Okaka??