20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?  (Lest 49160 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?
« Svar #255 på: 11. Mars 2008, 18:22 »
Taylor har sagt HAN IKKE VIL SPILLE FOR ENDRE ENN NEWCASTLE i England ;)
Å det tror jeg han på. Han hadde enten blitt, eller forsvunnet utenlands.
Er enig med Ulf å meg selv i dette tilfellet ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #256 på: 11. Mars 2008, 20:33 »
Hva som sier at vi ikke kan ta den "rundvasken" i PL? Hvorfor må vi absolutt rykke ned for å klare å kvitte oss med spillere?? Rykker vi ned, forsvinner først de vi IKKE vil se forsvinne (Taylor, Given, Martins, Owen, Barton - ja jeg vet at noen helst ser Owen og Barton vekk herfra). Poenget er: Hva tror dere vi får for de da??? I allefall ikke det samme som hvis vi klarer å beholde plassen!!! Vi får i allefall ikke noen av de store til å skrive ny kontrakt med klubben dersom vi rykker ned. ALLE inntektene vil synke, mens utgiftene vil holde seg på det samme, dersom vi ikke selger unna spillere. Med den tynne stallen vi har nå ser jeg ikke på det som noe løsning i allefall.

De "positive" effektene dere mener vi får i det lange løp er selvfølgelig FULLT mulig (for ikke å si 100 ganger enklere) å oppnå i PL enn i CCC.

Nei beklager folkens, men at nedrykk er noe som vil være positivt for klubben kommer jeg til å være uendelig uenig i til den dagen jeg ligger i "penalet". Finnes det et liv etter det, så skal jeg jaggu være uenig der og!
Kjenner at jeg er så uenig at det er like før jeg skriver på dialekt  ;)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 11. Mars 2008, 22:31 »
Nedrykk: Fortjent? Er ikkje få feil denne klubben har begått det seinere åra! Og den ser aldri ut til og ha lære av feila heller! Kva er vitsen og beholde plassen visst klubben skal forsette i samme spor ? Da blir det nedrykk før eller siden uansett.

Beholder ein plassen får ein bare håpe ting "unormale" ting begynner og skje i klubben. Bare da er det vert og beholde plassen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #258 på: 12. Mars 2008, 07:18 »
Det mest fornuftige (og også unormale for denne klubben) er K-O-N-T-I N-U-I-T-E-T. Det starter ved at vi forblir i PL, at Keegan får sitte ut perioden sin (MINST) og at eierne fortsatt er eiere om 15 år! Nedrykk er den totalt rake motsetning til dette!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 12. Mars 2008, 10:31 »
Hva som sier at vi ikke kan ta den "rundvasken" i PL? Hvorfor må vi absolutt rykke ned for å klare å kvitte oss med spillere?? Rykker vi ned, forsvinner først de vi IKKE vil se forsvinne (Taylor, Given, Martins, Owen, Barton - ja jeg vet at noen helst ser Owen og Barton vekk herfra). Poenget er: Hva tror dere vi får for de da??? I allefall ikke det samme som hvis vi klarer å beholde plassen!!! Vi får i allefall ikke noen av de store til å skrive ny kontrakt med klubben dersom vi rykker ned. ALLE inntektene vil synke, mens utgiftene vil holde seg på det samme, dersom vi ikke selger unna spillere. Med den tynne stallen vi har nå ser jeg ikke på det som noe løsning i allefall.

De "positive" effektene dere mener vi får i det lange løp er selvfølgelig FULLT mulig (for ikke å si 100 ganger enklere) å oppnå i PL enn i CCC.

Nei beklager folkens, men at nedrykk er noe som vil være positivt for klubben kommer jeg til å være uendelig uenig i til den dagen jeg ligger i "penalet". Finnes det et liv etter det, så skal jeg jaggu være uenig der og!
Kjenner at jeg er så uenig at det er like før jeg skriver på dialekt  ;)

Dette har jeg også prøvd å si ganske mange ganger. Men det virker ikke som folk er så interesserte i å høre det.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #260 på: 12. Mars 2008, 14:03 »
Nedrykk er totalt uaktuelt.
Vi mister mange av de gode spillerne, som f.eks. Taylor, Milner, Barton, Martins Emre og de andre stjernene.
Nei vi må bare konse på og beholde plassen, om vi blir nr 11 eller nr 17 er for meg likegyldig i år.
Så får Keegan bygge opp sitt lag i sommer, og hente sine spillere som passer til hans filosofi.

Da tror jeg vi kommer over midten neste sessong

BallaJazz

• Gjest
« Svar #261 på: 12. Mars 2008, 16:54 »
Det er ingenting bra med å rykke ned!.Det ville vært totalt katastrofe på alle områder.Ingenting bra vill føre med det.Vi kan fint renske opp stallen å gjøre en renovering med å være i PL også...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 12. Mars 2008, 17:17 »
Det er ingenting bra med å rykke ned!.Det ville vært totalt katastrofe på alle områder.Ingenting bra vill føre med det.Vi kan fint renske opp stallen å gjøre en renovering med å være i PL også...

Nettopp. Vi har allerede fått en kalddusj om at ting må endres før neste sesong uansett om vi holder plassen eller rykker ned.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #263 på: 12. Mars 2008, 21:22 »
Positivt med nedrykk:

-Vi har større sjanse for å vinne kampa.

Hahaha ! Det der er det teiteste argumentet jeg har hørt på lenge. Samma faen om de vinner alle kampene sine når de spiller i 1. divisjon vel, til og med Sunderland feide jo all motstand unna der.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 12. Mars 2008, 23:44 »
Det er jo kjekkare å sjå Newcastle vinne litt i stedet for å tape heile tida??? ??? Skjønna ikkje ka som va so gale me det argumentet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 13. Mars 2008, 10:23 »
Du vil heller spille festfotball i league one, enn å havne midt på treet i Premier League?

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #266 på: 13. Mars 2008, 10:52 »
Nope, er ikkje det han har sagt også, han meinar at det einaste positive med og spele i Championship er at vi vinner kampen, noko som er kjekt, men eg ser ingengrunn til og rykke ned fordi, fordi argumente er så dårlig i forhald til alt anna vi går glipp av

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 13. Mars 2008, 14:16 »
Takk, akkurat det eg meinar. Det er noko av dei få positive tinga at vi vil vinne fleire fotballkampar, men det vil ikkje sei at eg vil at vi skal rykke ned.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #268 på: 23. Mars 2008, 08:52 »
Newcastle

Sunday 30th March 2008   
Barclays Premier League Bet
Tottenham  v  Newcastle 15.00

Saturday 05th April 2008   
Newcastle  v  Reading 15.00

Saturday 12th April 2008   
Portsmouth  v  Newcastle 17.15

Saturday 19th April 2008   
Newcastle  v  Sunderland 13.00
Postponed - now being played Sun, Apr 20   
Sunday 20th April 2008   
Newcastle  v  Sunderland 13.30 ]

Saturday 26th April 2008   
West Ham  v  Newcastle 15.00

Saturday 03rd May 2008   
Newcastle  v  Chelsea 15.00

Sunday 11th May 2008   
Everton  v  Newcastle 15.00

Grønt=seier
Gult = Uavgjort
Rødt = tap

totalt blir dette 11 poeng, noe som gir sikker plass. Jeg er rimelig sikker på at vi holder oss selv med 6 poeng til (38 totalt), da jeg tviler på at Bolton og Fulham greier å ta hhv 12 og 15 poeng i innspurten... (Husk det er bare 7 kamper igjen)

« Siste redigering: 23. Mars 2008, 08:56 av bjørni »

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 23. Mars 2008, 12:29 »
Etter seieren i går føler jeg meg ganske sikker på at vi holder oss. Tror en seier til holder, i allefall om vi tar med oss et par uavgjorte kamper i tillegg... Tipper uansett vi får minst 9 poeng på de siste 7 kampene...