20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?  (Lest 49151 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kico

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?
« Svar #195 på: 03. Mars 2008, 20:58 »
Men som sagt tidligere: om ikke annet er det ihvertfall spenning! ;)
Spenning ja..
Blir som å ha svulst på hjernen. I bunn og grunn ganske spennende, men det ikke den type spenning man ønsker seg.
Walking in a Keegan wonderland!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 03. Mars 2008, 21:55 »
Tok denne tabell testen igjen ( http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_prem/predictor/default.stm ) og nå havnet vi på 13 med 38 poeng. Prøvde å være ganske realistisk

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 03. Mars 2008, 23:48 »
Tok denne tabell testen igjen ( http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_prem/predictor/default.stm ) og nå havnet vi på 13 med 38 poeng. Prøvde å være ganske realistisk

Kom på 16. plass. Har likevel ein veldig veldig dårlig følelse. Cluet er at vi må komme over Bolton, som vi bør klare.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 04. Mars 2008, 00:15 »
Det som er en fordel er at det er så mange lag innblandet i nedrykkstriden. Fulham er nok på vei ned sammen med Derby og da står det mellom Reading, Boro (har et vanskelig program fremover), Birmingham, Bolton, Sunderland, Wigan og oss. Jeg ser det som ganske snannsynelig at et av disse lagene plukker like mange eller færre poeng som oss og flere av dem har også et relativt hardt program og det er også mange møter mellom bunnlagene. Personlig tror jeg altså at vi holder oss, men de avhengere av at vi gjøre jobben hjemme mot Fulham, Reading og Sunderland og unngår tap borte mot Birmingham.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 04. Mars 2008, 04:24 »
Vi har Fulham etter Anfield, om jeg ikke tar feil?
Vi trenger en seier. Får vi en seier får vi igjen litt selvtillit. Vi har et lag kapabelt til å vinne noen bortekamper også, faktisk, men vi trenger selvtillit. Den seieren må komme mot Fulham.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #200 på: 04. Mars 2008, 04:29 »
Ja enig der.en seier ville gjort utrolig boost for laget!.Men så var det akuratt det å vinne da.Noe vi har slitt med sinnsykt idet siste.Selv kampa mot antatt dårligere motstand blir beinharde..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 04. Mars 2008, 07:34 »
Sat 8     15:00     A   Liverpool     PREM                           
Mon 17    20:00    A   Birmingham    PREM                       
Sat 22    15:00    H   Fulham    PREM                       
Sun 30    15:00    A   Tottenham    PREM

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 04. Mars 2008, 10:36 »
Sat 8     15:00     A   Liverpool     PREM                           
Mon 17    20:00    A   Birmingham    PREM                       
Sat 22    15:00    H   Fulham    PREM                       
Sun 30    15:00    A   Tottenham    PREM

Hvis vi bare kunne karre til oss 4/6 poeng i kampene mot Birmingham og Fulham, tror jeg det meste skal være gjort. Jeg føler meg sikker på at vi skal snappe poeng mot Reading og Sunderland.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #203 på: 04. Mars 2008, 11:19 »

Til Radar: Var du på den puben da Keegan ble spurt om dette? Virker jo rart at de skal stå å prate om det forand så mange folk . .

Jeg var ikke der. Det sto i en av soendagsavisene jeg fant paa jobb i gaar. Kan gaa aa se om jeg finner det igjen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 04. Mars 2008, 12:44 »
Sto om det i The Times ihvertfall ja.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #205 på: 04. Mars 2008, 13:24 »
Om vi kan bli innblandet i nedrykksdrama, ja det tror jeg lett vi kan. Vil faktisk si at vi allerede er innblandet i nedrykksdrama.. tror ikke vi rykker ned, men det kan fort bli virkelighet.

Sånn sett skal vi være glad i spilte en bra kamp mot Blackburn, men fortsatt scoret vi ikke mål, og det er bekymringsfullt mener nå jeg, i tillegg er det vel bare to lag som har sluppet inn flere mål enn oss i hele premier league. Så i fare for å virke som en pessimist, så vil jeg vel fort si at nedrykk ligger faretruende i bakhodet mitt.. Tenk den grusomme tanken om Sunderland holder seg og vi rykker ned, da forsvinner det mange gode spillere ut døra, og vi må begynne å satse ungt igjen.

Fryktelig nervøs, dor det er ikke mange kamper vi realistisk har mulighet på tre poeng i de siste kampene :(
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #206 på: 04. Mars 2008, 13:49 »
Med et forsvar som er likt sleivdal il, så er alt mulig. Det vil være et spørsmål om vi klarer å forbedre det defansiv ut sesongen, hvis ikke skal vi ha ytterst flaks for å ikke rykke ned. Men det ser jo ikke lovende ut, Taylor gjør mye godt han, men han får for lite hjelp fra sine medspillere. Cacapa har vært en STOR skuffelse denne sesongen, han har rett og slett ikke klart tempoet i premier league.

Jeg synes det er veldig rart at vi ikke har spillt med Enrique når han har vært skaddefri.

Neste sesong så ser jeg heller at vi bruker en del penger på å ruste opp forsvaret, istede for å bruke mye penger på en ny angriper. Vil helst gi Owen en ny sjanse for å vise hva han kan bidra med på matta.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #207 på: 04. Mars 2008, 14:03 »
Taylor har ikkje gjort mye bra bak i forsvaret i år, er vel han som har mest tabber bak der og derfor er ansvarlig for mange av baklengsmålene vår. Mange av tabbene hans er jo reine Brambletakter deluxe. Resten av sesongen bør Faye og Cacapa spille midtforsvarere. De har ivertfall erfaring, blir ikkje så fort varme i skallen og mister konsentrasjonen så lett som Taylor har gjort mange ganger. Syns Taylor har fått nok sjanser bak der nå.

Ser man på tabellen og videre kamper kan nedrykk fort bli en realitet. Men ser man på alt det positive i kampen mot Blackburn ser man endelig noge som ligner på et lag. Vi kjørte totalt over Blackburn, men mangla målene, noe som må skyldes at vi ikkje lenger har ein notorisk målscorer i laget lengre.

Eg har troen på at Newcastle ikkje rykker ned, og tro må man alltid ha, for ellers fins det ikkje håp :)
Newcastlesupporter siden 1992

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #208 på: 04. Mars 2008, 14:15 »
Angrep er det beste forsvar heter det visst nok. Synes ingen av våre spisser er spesielt gode til å nekte motsanderene å trille ballen opp mot en dyp midtbane. Det skjer gang på gang at lag vi spiller mot enkelt og greit kan dytte ballen forbi et ledd. Det er bekymringsverdig hvor lett det er til tider. Og til syvende og sist er det vår forsvarsfirer som skal stoppe motstanderene og her har det vært veldig slett innsats.
De to spissene jobber ikke sammen, midtbanen ser ut som en gjeng sauer, og forsvarsfireren vår ser ut som en løpsk hageslange med høyt vanntrykk.
Når vi har ballen er det ikke så verst, men når motstanderen har ballen så gjør vi elemtære feil som desverre har straffet oss meget hardt i årets sesong. Jeg tror ikke vi rykker ned, men det er egentlig bare en magefølelse og jeg ser ikke noe klar grunn til at vi skal holde oss kontra de andre lagene vi kjemper mot i sumpen der nede.

Tro kan man gjøre i kirken, men så sies det jo også at tro kan flytte fjell. La oss håpe på det siste.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 04. Mars 2008, 18:16 »
Så straks David Rozenhal forlot oss, så var han glemt, og da skal man hakke løs på Steven Taylor, en 22 år ung talentfull midtstopper som i det siste desverre har hatt en aldri så liten formsvikt, noe som har sett ham gjøre noen tabber han vanligvis ikke gjør. Men å si at alt han har bidratt med i år er Bramble-tabber synes jeg er å ta litt vel hardt i. Ihvertfall i de kampene jeg har sett er det Rozenhal som har stått for Bramble-tabbene, og så definitivt ikke Taylor, som mange ganger måtte rydde opp etter sin tsjekkiske stoppermakker i de kampene de spilte sammen. Men hvorfor glemmer man så fort? Hvorfor ignorere virkeligheten, bare for å fremstille Steven Taylor som historiens dårligste Newcastle-spiller?

Ingen er i tvil om at nedrykk kan bli en realitet. Spørsmålet er vel om man velger å frykte nedrykk, eller om man fokuserer på å få sesongen overstått, uten å tenke tanken på nedrykk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon