20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?  (Lest 49956 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?
« Svar #165 på: 01. Mars 2008, 19:57 »
Her er bunnlagene etter dagens runde:

Tottenham   27   49 - 45   32
Middlesbrough   28   25 - 42   29
Newcastle   28   30 - 53   28
Sunderland   28   26 - 46   27
Birmingham   28   31 - 41   26
Wigan   27   26 - 42   26
Bolton   27   27 - 39   25
Reading   28   32 - 55   25
Fulham   28   25 - 48   19
Derby   28   13 - 57   10

Med en skrekkelig målforskjell (faktisk like ille som Reading) og kun tre poeng ned til nedrykkstreken er det bare å innse at vi ender på 18. plass denne sesongen.
Mange lo da jeg tippet at vi kom til å ta ti poeng på de siste 16 kampene.
Jeg registerer at jeg har bommet på et tips så langt og det var i uavjort kampen mot Boro hvor jeg trodde på seier,
så med andre ord vil de siste 10 kampene gi oss seks poeng, hvilket betyr at vi ender på 34 poeng...
Det blir nedrykk...
Man må bare innse det først som sist, med tre poeng på elleve kamper fortjener man pokker meg ikke å være i Premier League.
Og med tanke på at vi har gitt bort fem poeng til Derby kan det se ut som om de to scoringene de fikk mot oss er nok til å sende oss ned til Championship...!!!

Programmet fremmover ser ikke pent ut, men feks wigan har et like (kankje tøffere) programm.

kico

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #166 på: 01. Mars 2008, 23:39 »
Her er bunnlagene etter dagens runde:

Tottenham   27   49 - 45   32
Middlesbrough   28   25 - 42   29
Newcastle   28   30 - 53   28
Sunderland   28   26 - 46   27
Birmingham   28   31 - 41   26
Wigan   27   26 - 42   26
Bolton   27   27 - 39   25
Reading   28   32 - 55   25
Fulham   28   25 - 48   19
Derby   28   13 - 57   10

Med en skrekkelig målforskjell (faktisk like ille som Reading) og kun tre poeng ned til nedrykkstreken er det bare å innse at vi ender på 18. plass denne sesongen.
Mange lo da jeg tippet at vi kom til å ta ti poeng på de siste 16 kampene.
Jeg registerer at jeg har bommet på et tips så langt og det var i uavjort kampen mot Boro hvor jeg trodde på seier,
så med andre ord vil de siste 10 kampene gi oss seks poeng, hvilket betyr at vi ender på 34 poeng...
Det blir nedrykk...
Man må bare innse det først som sist, med tre poeng på elleve kamper fortjener man pokker meg ikke å være i Premier League.
Og med tanke på at vi har gitt bort fem poeng til Derby kan det se ut som om de to scoringene de fikk mot oss er nok til å sende oss ned til Championship...!!!
Jeg foreslår at du heller viser til de flotte tipsene dine når sesongen er ferdig, så får vi se om orakelet bråkebøtta har rett.
Newcastle er et lag i voldsom motgang, og da går som oftest marginene mot oss, noe som skjedde i dag, i en kamp vi fortjente å vinne.
Men å si at laget plukker 6 poeng på de gjenværende 10 har jeg vanskelig for å innse, selv om formen kanskje tilsier det.
Det hele sitter å hodet, og kampen i dag er jo et prakteksempel på hva som kjennetegner et lag i motgang, men at motgangen fortsetter så til de grader som du vil ha det til tviler jeg på.
Walking in a Keegan wonderland!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 02. Mars 2008, 01:01 »
Det er vel ingen som lenger kan benekte at vi er i nedrykksgjørma, men selv om vi nå har 11 kamper på rad uten seier, så nekter jeg å tro at vi rykker ned. Det kan selvsagt skje, men jeg har troa på at vi har et for godt lag til å rykke ned...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 02. Mars 2008, 03:50 »
Jeg føler samme greia som da Glimt rykka ned. Nekta å tru det før det omtrent skjedde.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 02. Mars 2008, 03:59 »
Har aldri følt meg trygg når det er den er for "gode til og rykke ner" det går i. Finnes tusen eksempler på gode lag som har rykka ner. Som da mitt lag FKH rykka ner til 2 div med Grindheim Bertelsen og Larsen på laget.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 02. Mars 2008, 04:01 »
Stemmer det. Blir omtrent vanskeligere når ingen i utgangspunktet i sin villeste fantasti tror at du kan rykke ned. Falsk trygghetsfølelse eller hva faen det er. skummelt er det uansett.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #171 på: 02. Mars 2008, 06:11 »
Uff.Det er rett å slett en mareritt situasjon vi har kommi oppi nå..selvom vi kunne ha vært lengre nede men still..det er veldig ille.Håper at vi for guds skyld greier å berge plassen!.Selvom faktumet er at vi kan rykke ned så nekter jeg selv å tro at det virkerlig vill skje.Det er uvirkelig for meg på mange måter :-\.

Jeg håper på at en eller annen måte vi skal greie å få henta noe poeng og nok av poeng til å berge plassen.Sammtidig så får man håpe på at laga under oss taper nok også.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 02. Mars 2008, 07:14 »
Pilå har jo bare peikt nedover. Hadde det ikkje vert for den gode starten så hadde me allerede vert fortapt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #173 på: 02. Mars 2008, 09:30 »
nå er vi så godt som dær! får håpe det snur snart så vi slipper den kjipe speninga på slutten av sesongen!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #174 på: 02. Mars 2008, 11:14 »
Har nokon oversikt over kva lag dei andre bunnlaga møte framover? Ser at Bolton har Liverpool heime i dag, og der kan dei faktisk klare å ta poeng! Klarte no å slå ut Athletico Madrid ut av UEFA-cupen for nokre veke sidan, så om dei tar poeng i dag hadde ikkje forundra meg asso.  :-X
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #175 på: 02. Mars 2008, 21:11 »
Heldigvis ble det Liverpoo-seier i dag. Har prøvd å se litt på hvilke kamper de andre lagene har igjen:
Reading:
Man C. (H)
Liverpool (A)
Birmingham (H)
Blackburn (H)
Newcastle (A)
Fulham (H)
Arsenal (A)
Wigan (A)
Totteham (H)
Derby (A)

Bolton:
Wigan (A)
Man Utd. (A)
Man C. (H)
Arsenal (H)
A. Villa (A)
W. Ham (H)
Boro (A)
Tottenham (A)
sunderland (H)
Chelsea (A)

Birmingham
Pompey (A)
Newcastle (H)
Reading (A)
Man C. (H)
Wigan (A)
Everton (H)
A. Villa (A)
Liverpool (H)
Fulham (A)
Blackburn (H)

sunderland:
Everton (H)
Chelsea (H)
A. Villa (A)
W. Ham (H)
Fulham (A)
Man C. (H)
Newcastle (A)
Boro (H)
Bolton (A)
Arsenal (H)

Wigan:
Arsenal (H)
Bolton (H)
Blackburn (A)
Pompey (A)
Birmingham (H)
Chelsea (A)
Tottenham (H)
Reading (H)
A. Villa (A)
Man. Utd. (H)

Dette er de lagene som er under oss akkurat nå, med unntak av Fulham og Derby. Anser ikke de som noen reelle kanditater til å holde seg oppe for øyeblikket.
Norwegian blood, Geordie heart

kico

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #176 på: 02. Mars 2008, 22:11 »
Jeg synes det blir veldig vanskelig å trekke beslutninger om hvem som tar poeng i de ulike kampene. Det er klart at man kan mer eller mindre konkludere med at ingen av disse lagene får med seg noe fra bortekamper mot topp 3 lagene, men annet enn det blir ren tipping.
Walking in a Keegan wonderland!

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #177 på: 03. Mars 2008, 09:19 »
Skal mykje til at både Wigan og Birmingham tar 5 poeng. Bolton vil ligge rundt der, Sunderland tar maks 7, ein 3 poeng kan fort komme mot oss. Så vi rykker nokk ikkje ned, men det er definitift ikkje kjekt og sjå ein slik tabell

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 03. Mars 2008, 11:36 »
The Times tror vi rykker ned med 34 poeng. Isåfall vil det være tidenes prestasjon å rykke ned med et slikt lag.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 03. Mars 2008, 11:43 »
Jeg tror fortsatt ikke Birmingham, Wigan, Sunderland OG Bolton går forbi oss. Dessuten vil vi dårligst komme på 18.plass, noe som gir kvalik.