20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?  (Lest 49161 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?
« Svar #150 på: 23. Feb. 2008, 16:49 »
Hørt på en så pesimistisk og negativ holdning... Tviler sterkt på at Newcastle rykker ned.. vil de komme i ett slik nedrykks drama så vil de berge seg greit ut av det..
Hvis de først presterer å komme dit, hvorfor skal de da klare å berge seg greit ut av det?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 23. Feb. 2008, 20:25 »
Hørt på en så pesimistisk og negativ holdning... Tviler sterkt på at Newcastle rykker ned.. vil de komme i ett slik nedrykks drama så vil de berge seg greit ut av det..
Hvis de først presterer å komme dit, hvorfor skal de da klare å berge seg greit ut av det?

Har ett bedre spektre med spillere enn de laga som er der og spillere som takler ett slikt press godt.. Uansett tror jeg ikke det kommer til å bli noe tema
Ja, jeg må virkelig si at de gode spillerne viser seg frem om dagen!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 23. Feb. 2008, 20:40 »
Hele klubben er desillusjonert og totalt blottet for alt som kan kalles selvtillit.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #153 på: 23. Feb. 2008, 20:54 »
Vi har som godt begynt å blande oss inn i nedrykkstriden. Å bare si nå må vi ta oss i sammen hjelper ikke. Skulle gjerne sett hvordan stemningen er garderoben under kampene.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #154 på: 23. Feb. 2008, 21:30 »
Vi har som godt begynt å blande oss inn i nedrykkstriden. Å bare si nå må vi ta oss i sammen hjelper ikke. Skulle gjerne sett hvordan stemningen er garderoben under kampene.

Vel.. det jeg skrevi nabotråden beskriver vel litt av stemningen.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #155 på: 23. Feb. 2008, 23:19 »
Sånn som vi spiller av "kvalitet" så er det uten tvil at vi begynner å komme i nedrykks striden.Trenger ikke å være Einstein for å forstå det ::)

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #156 på: 23. Feb. 2008, 23:24 »
Jeg har hele tiden sagt at vi ikke kommer til å blande oss in i nedrykksstriden, men nå begynner jeg faktisk å lure selv også wigan vant og B'ham fikk poeng. eneste som mangler er at Bolton slår Blackburn og at reading slår villa. Da er vi allerede i sumpa.

Når det er sagt tror jeg vi berger oss pga de andre nedrykkslagenes udugelighet. SMB's kommer iallefall bak oss, og det tro jeg både Derby, Fulham og B'ham gjør også

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 24. Feb. 2008, 03:44 »
Tror me rykker ned. Sjønner ikkje kordan dette laget skal ta poeng. Er usikker på kordan eg vil takle eit nedrykk på ein måte katastrofalt men på ein anna måte kan det vere starten på noke nytt. Me får kvitta oss med all driten får ei stamma av lokale spillere med glød + ein del talenter. Altså eit nytt lag- O Jubel bare det og ikkje sjå butt-owen-smith-geremi og forhåpentligvis barton vil liksom vera verdt nedrykket xD GIDDER IKKJE VERA POSITIV MÅ VERA DUM SKAL EIN SJÅ POSITIVT PÅ SITUASJONEN SOM ME ER I NÅ Kor er lyset i enden av tunnelen? Kor lang er tunnelen ??
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 24. Feb. 2008, 06:20 »
Per nå har vi alle nedrykkstendenser. Selv om alle veit vi kan, får vi det ikke til. Og formen vår er helt, HELT horibel. Vi klarer ikke snu motgangen, og ingen tiltak vi har gjort har bedret dette. Vi virker hjelpesløse.
Minner meg strengt tatt veldig om sesongen Glimt rykka ned. Det var en fæl opplevelse, og jeg tipper eventuelle Start-tilhengere her inne også kjenner følelsen. Akkurat nå frykter jeg det verste med Newcastle også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 24. Feb. 2008, 11:54 »
Jeg har aldri sett Newcastle så dårlig som nå i løpet av mine 15 år som supporter av Newcastle. "Den nye manager effekten" har ikke slått til. Målforkjellen er virkelig skremmende.  3-20 på 6 kamper ? ?  Helt forferdelig lesning. Jeg er forsatt ikke redd for nedrykk, men det kan fort bli en realitet. . Dessverre.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Petter Sunde

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #160 på: 24. Feb. 2008, 12:44 »
Jeg har laget en liten tabell mellom lagene i nedrykkstriden. Mest for å se hvordan Newcastle gjøre det relativt til andre bunnlag, men også for å få en oversikt over hvilke innbyrdes oppgjør som er igjen i sumpen.

Det eneste som viktig i sesonginnspurten er å ha 3 lag bak seg. Derby er bankers. Ellers det som er interessant med tabellen jeg har satt opp er at et lag som Sunderland har ingen flere hjemmekamper mot bunnlag, der de tar flesteparten av sine poeng. Også Bolton, som har tatt hele 72 % av poengene sine mot bunnlagene, har kun to kamper igjen mot bunnlag.

Tviler på at vi rykker ned, men at vi er i en nedrykkstrid er det ingen tvil om. Vi har et lite forsprang, og ligger øverst på PL-tabellen av bunnlagene, samtidig som vi har flere matchballer på hjemmebane mot nettopp dårlige bortelag som Sunderland, Fulham og Reading. Dette blir tre cup-finaler for oss. Spesielt Sunderland, for etter den kampen har vi West Ham (b), Chelsea (h) og Everton (b)

Kan hende det er noen små feil i oversikten, men tror det stort sett er riktig. For eks. rangeringen mellom Bolton og Sunderland er feil, om man ser på målforskjellen, men de har like mange poeng
« Siste redigering: 24. Feb. 2008, 12:52 av Petter Sunde »

minishearer

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #161 på: 24. Feb. 2008, 16:01 »
newcastle rykker aldri ned . men de må skjerpe seg ;)

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #162 på: 25. Feb. 2008, 09:20 »
status presens forteller meg at vi fint kan rykke ned. og det fikser dette glimrende forsvaret for oss.

minishearer

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #163 på: 25. Feb. 2008, 16:01 »
sånn sett kan alle rykke ned nesten. men mest sansynlig blir det ikke newcastle. de har en del å gå på enda. newcastle går aldri ned:D :)

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #164 på: 01. Mars 2008, 18:13 »
Her er bunnlagene etter dagens runde:

Tottenham   27   49 - 45   32
Middlesbrough   28   25 - 42   29
Newcastle   28   30 - 53   28
Sunderland   28   26 - 46   27
Birmingham   28   31 - 41   26
Wigan   27   26 - 42   26
Bolton   27   27 - 39   25
Reading   28   32 - 55   25
Fulham   28   25 - 48   19
Derby   28   13 - 57   10

Med en skrekkelig målforskjell (faktisk like ille som Reading) og kun tre poeng ned til nedrykkstreken er det bare å innse at vi ender på 18. plass denne sesongen.
Mange lo da jeg tippet at vi kom til å ta ti poeng på de siste 16 kampene.
Jeg registerer at jeg har bommet på et tips så langt og det var i uavjort kampen mot Boro hvor jeg trodde på seier,
så med andre ord vil de siste 10 kampene gi oss seks poeng, hvilket betyr at vi ender på 34 poeng...
Det blir nedrykk...
Man må bare innse det først som sist, med tre poeng på elleve kamper fortjener man pokker meg ikke å være i Premier League.
Og med tanke på at vi har gitt bort fem poeng til Derby kan det se ut som om de to scoringene de fikk mot oss er nok til å sende oss ned til Championship...!!!