20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?  (Lest 49925 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?
« Svar #135 på: 10. Feb. 2008, 18:19 »
Vi rykker ikke ned. Ikke fordi vi er altfor gode nok til å unngå nedrykk, men fordi at det i årets serie er såpass mange klubber som er ENDA dårligere enn oss. Tenker på Derby, Wigan, Bolton, Fulham osv. Jeg er stygt redd for at Sunderland kommer foran oss denne sesongen.

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #136 på: 12. Feb. 2008, 07:50 »
Om vi kan gå ned? Det er jo en stor mulighet. Om vi fortsetter i samme stilen med totalt fravær av organisering og innsats på banen vil det skje. Om den situasjonen vi er i nå fortsetter, går vi ned. Om spillere gir opp med en gang det kommer et mål i nettet, som de har gjort så langt i år vil det gå i dass, så enkelt er det. Vi trenger 40 poeng fort som faen så tankene kan rettes mot neste sesong, bare en ok sesongstart kan redde oss fra nedrykk i år.

Derby rykker ned, tror Birmingham slå følge.. Så blir det kamp om den siste plassen.
"The first 90 minutes are the most important"

mrlove

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #137 på: 12. Feb. 2008, 08:16 »
er det mulig å være så til di grader IDIOTER..om den som tror at dette er keegen si feil kan dra te h......
burde tenke litt lenger og se va som egentlig har skjedd med klubben di siste årene...
hvem va det som klarte å gjøre newcastle til ett topplag og eneste gangen newcastle har vært ett topplag..

om dere er så kristiske og jævlige negativ te klubben kan dere bare bytte te ett lag som man vet gjør det bra sesong på sesong..fucking scumchester eller noe sånn..er så lei å lese etter 1mnd hver fucking gang newcastle har fått ny manager så vil di samme hele tiden ha di fjernet for noen tap..men vent...neste sesong kan ikke sammenlignes med di siste 10årene...da klatrer man te 6 og neste år etter igjen kansje topp 4...så kan man kjempe om serie  gull om 3-4år.

bråkebøtta må være den værste her inne...

den ene dagen veldig positiv og neste man utd fan...ihvertfall heller li det...
oger

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #138 på: 12. Feb. 2008, 08:28 »
Var da voldsomt, stått opp med feil fot i dag?

Er en forskjell på idiot og realist. Du er idiot..

Og jeg ser ikke en eneste post hvor Keegan får skylden.... Du bør kanskje droppe alkoholen og pillene om morgenen?
"The first 90 minutes are the most important"

mrlove

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #139 på: 12. Feb. 2008, 08:30 »
ja ikke sant..men om alt er så jævla galt HELE tida...så stikk ifra fra klubben da..

gammel er du??12-13??DU ER IDIOT..HAHHAA...ikke sant..og blande alkohol med piller...er du så SATANS dum da..
oger

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 12. Feb. 2008, 09:50 »
Må få lov å være negativ om ein vil det. Det er jo faktisk ein grunn til at vi ligge der vi er.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #141 på: 12. Feb. 2008, 10:40 »
Ser at du mrlove er relativt ny her inne, så skal ikke bedømme deg ut fra noen få innlegg- men her er et lite tips; ikke bruk ord som idiot, tulling, fjortis, ol i "hytt og pine". for det først blir du ike tatt seriøst, og for det andre risikerer du bare reprimande fra administratorene her på forumet.

Lykke til videre her inne.

Så til Topic;

Ja klart vi kan risikere å bli innblandet i nedrykkstriden, men det er definitivt ikke Keegan sin feil. Her har det vært gjort feil store deler av sesongen, og sesongoppkjøringen. Når vi nå er i den situasjonen hvor vi kun er 6 poeng unna streken må vi virkelig ta "rev i seilene" for å unngå å havne i sumpen. Enkelt blir det ikke, men av de lagene som ligger farlig til er vel vi den klubben med det sterkeste laget (på papiret). Med riktig innsats og tæl regner jeg med vi berger plassen. Men klart at vi bør se faremomentet. Som Duff sa; alle med en halv hjerne ser at vi ikke er sikker ennå.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #142 på: 12. Feb. 2008, 12:21 »
Ser at du mrlove er relativt ny her inne, så skal ikke bedømme deg ut fra noen få innlegg- men her er et lite tips; ikke bruk ord som idiot, tulling, fjortis, ol i "hytt og pine". for det først blir du ike tatt seriøst, og for det andre risikerer du bare reprimande fra administratorene her på forumet.

Lykke til videre her inne.

Så til Topic;

Ja klart vi kan risikere å bli innblandet i nedrykkstriden, men det er definitivt ikke Keegan sin feil. Her har det vært gjort feil store deler av sesongen, og sesongoppkjøringen. Når vi nå er i den situasjonen hvor vi kun er 6 poeng unna streken må vi virkelig ta "rev i seilene" for å unngå å havne i sumpen. Enkelt blir det ikke, men av de lagene som ligger farlig til er vel vi den klubben med det sterkeste laget (på papiret). Med riktig innsats og tæl regner jeg med vi berger plassen. Men klart at vi bør se faremomentet. Som Duff sa; alle med en halv hjerne ser at vi ikke er sikker ennå.

Kommetar til foerste del : Trodde det var normalt aa kaste ut dritt paa forumet. Soek paa noen av skjellsordene de siste 30 dager saa kan du se.
Saa til andre del : Om vi vinner 4 av de siste kampene saa tror jeg vi er sikker. Seier mot Birmingham, Reading, Fulham og Pompey. Seier mot Mackems kan kanskje skje. Og for aa svare paa spoersmaalet som er overskriften paa traaden : Nei, jeg tror ikke paa noe nedrykksdrama. Rett over streken, ja, men ikke nedrykk. Godt det finnes noen som er positive her og som faktisk tror paa at det ikke blir nedrykk.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #143 på: 12. Feb. 2008, 12:42 »
Jeg tror ikke vi rykker ned. Til det er Fulham, Reading, Birmingham, Sunderland, Derby og Wigan for dårlige. Og takk for det... Lykka er at Hodgson er manager i Fulham. Da er de garanteret nedrykk. derby er allerede fortapt, så da får de andre lagene kjempe med oss om å unngå 3 siste plassen

BallaJazz

• Gjest
« Svar #144 på: 12. Feb. 2008, 12:53 »
Jeg håper virkelig dere har rett..skulle vell ha vært litt typisk "lykken" våres nå om bånn laga begynner å plukke litt poeng!.men jeg er enig i at vi burde ikke rykke ned med tanke på de laga under oss burde ikke gjøre det noe bedre heller men faren for at vi kan rykke ned er jo tillstede.Greier ikke vi heller å plukke noe spess mye poeng og de laga under oss greier å hente litt så :-\

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #145 på: 12. Feb. 2008, 18:11 »
Det er forferdelig å si det, men jeg tror det blir nedrykk i år. Vi fremstår som det kjedeligste, minst fotballspillende laget  i PL for tiden. (Min mening)
Fortsetter vi med samme spill og innsats som i de siste kampene vil vi ryke på en stjernesmell og spille om opprykk til PL neste år.

Fruitcake

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #146 på: 17. Feb. 2008, 15:58 »
Det er selvsagt mulig, men jeg tviler at det skjer.

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #147 på: 20. Feb. 2008, 12:28 »
Jeg tviler selv sterkt på at nedrykkstrollet kommer til å ta Newcastle. Først og fremst fordi vårt lag har et mye bedre potensial i seg enn de andre lagene som Newcastle skal kjempe mot. Jeg tror at etterhvert som nedrykket begynner å true lagene i bunnen, og spillerne spiller med hjertet utenpå drakten i 90 min hver kamp, så vil Newcastle klare å plukke mer enn de andre lagene nettopp pga. kvalitetene i spillerne.

Vi er selvsagt ikke immune mot nedrykk, men tror vi skal klare å styre unna.

Kråka

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #148 på: 20. Feb. 2008, 17:11 »
redd vi allerede ER innblandet.. ikke veldig mange poeng ned til nedryk.. men ville vært en stor skam om dette blir et stor problem

Høvdingen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #149 på: 21. Feb. 2008, 09:07 »
Det er forferdelig å si det, men jeg tror det blir nedrykk i år. Vi fremstår som det kjedeligste, minst fotballspillende laget  i PL for tiden. (Min mening)
Fortsetter vi med samme spill og innsats som i de siste kampene vil vi ryke på en stjernesmell og spille om opprykk til PL neste år.

Ta det med ro, ikke eneste laget som spiller møkka-fotball om dagen..
Newcastle United rykker ikke ned.