20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?  (Lest 49155 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Sv: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?
« Svar #105 på: 09. Feb. 2008, 16:22 »
Tror det er mye mer enn bare der problemet ligger, selv om det også er store mangler der. I dag er det bare Milner og Owen som ser ut som PL-spillere.
Og det smerter meg å si at jeg har en dårligere følelse nå enn under Roeder, og så lavt trodde jeg aldri jeg skulle synke igjen. Og det er også så trist å se at jeg ikke engang kan se at managerene har vært problemet nesten. Alt i og rundt klubben virker råttent.
Tror jeg er på tur å bli manisk depressiv av denne fotballklubben.

En god del flere enn Milner og Owen som holder standard da...
Hjelper ikke særlig å være så jæva negativ... De fleste visste vel på forhånd at Januar og starten på Februar kom til å li den dårlig periode... Det har det blitt, men nå skal det snu ;D

Hehe ja..si det etter vi blir knust av Man Utd på hjemmebane :D.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 09. Feb. 2008, 16:23 »
Javisst, jeg veit det. Alle spillerne der utpå i dag kan så jævla mye bedre. I dag er det dog kun to spillere som leverer til godkjent.
Men vi underpresterer kollektivt som et lag, så til de grader. Vi eier ikke selvtillit, og det er jo denne epidimien som Tjærnås i dag nevner. Hva gjør at spillerne her underpresterer så sinnsykt?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #107 på: 09. Feb. 2008, 16:37 »
Det forblir som eit mysterium for meg. Som eg har sakt før, så er det å vere Newcastle supporter ein psykisk påkjennig.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 09. Feb. 2008, 16:38 »
Det er det. Og jeg kan ikke se å ha vært lengre nede enn dette.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #109 på: 09. Feb. 2008, 16:46 »
ser man på 2 omgangen mot aston villa kan vi vel bare konkludere med at vi kommer havne i et nedrykksdrama.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 09. Feb. 2008, 17:17 »
Det forblir som eit mysterium for meg. Som eg har sakt før, så er det å vere Newcastle supporter ein psykisk påkjennig.

Hvorfor det? Det er da vitterlig flere som kan vere mer deprimert enn oss i Premier League. Mange lag under oss. Vi har nok for høye forventninger.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 09. Feb. 2008, 17:28 »
Me heier ikkje på ein fotballklubb men eit sirkus  :P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

BallaJazz

• Gjest
« Svar #112 på: 09. Feb. 2008, 17:31 »
Njae..for høye forventninger? Kommer allt annpå forventningene man har spørr du meg.Men at vi skal være et nedrykksdrama lag burde det da ikke være men desverre så har det blitt sånn.Vi er å bli å spiller som et bånnlag for øyeblikket å faktumet er at vi kan rykke ned..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 09. Feb. 2008, 17:31 »
At vi har høye forventninger er så sin sak, men ingen av de lagene bak oss på tabellen har mer grunn til å være deprimerte enn oss. De fleste ekspertene tippet oss rundt sjette til åttendeplass før denne sesongen. Og etter en finfin start på sesongen har det bare gått nedover og nedover og Sunderland nærmer seg faretruende fort. Vi hadde kjøpt inn flere habile spillere før sesongen, og hadde kvittet oss med det verste daukjøttet. Trodde vi. Og trodde ekspertene.

Det eneste som er sikkert med Newcastle om dagen, er at ingenting er sikkert. Jeg sa før kampen at det viktigste er at vi scorer først, for da kan alt skje. Dessverre fikk jeg veldig rett i akkurat det. På en måte jeg ikke trodde på forhånd.

Kristoffer er veldig negativ her, men han har rett i at det var kun Milner og Owen som fortjener ståkarakter etter denne kampen. John Carew gjør Cacapa til latter, og Steven Taylor, ja hva gjorde egentlig Steven Taylor annet enn å bli offer for en grusom takling, som dommeren bare applauderte, for så å gi Nicky Butt et gult kort for ikke å ha vært i nærheten av verken ball eller spiller i en takling like etterpå. Det var vel egentlig bare de fem første minuttene av denne kampen som var morsomme for oss Newcastle-supportere. På samme måte som det kun var de første 30 minuttene av sesongens første kamp som virkelig kan kalles et høydepunkt.

Hvis man ikke allerede er blitt manisk-depressiv av å være Newcastle-supporter, så har man utrolig gode nerver. Jeg har blitt en manisk-depressiv fotballsupporter for evigheter siden.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #114 på: 09. Feb. 2008, 17:42 »
og all denne depresjonen er kun shepherd sin skyld. da han ansatte souness måtte jo alle skjønne hvor dette skulle bære.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 09. Feb. 2008, 17:56 »
Sunderland ligger 2 poeng bak, Bolton ligger 3 poeng bak, mens Tottenham og Middlesbrough allerede har passert oss.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 09. Feb. 2008, 18:03 »
og all denne depresjonen er kun shepherd sin skyld. da han ansatte souness måtte jo alle skjønne hvor dette skulle bære.

Tror faktisk Souness har rett i at det ligger mer i dette enn bare manageren, jeg...

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #117 på: 09. Feb. 2008, 18:12 »
ja helt riktig. problemet lå ikke hos managern, men i styret hvor shepherd opptrådte som en fisk på land. jeg er ganske sikker på at vi aldri hadde vært der vi er idag hvis bobby hadde fått lov til å sluttføre kontrakten sin, og ikke minst som han sier i sin biografi, ha en finger med i spillet ved ansettelsen av hans arvtager.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 09. Feb. 2008, 18:17 »
ja helt riktig. problemet lå ikke hos managern, men i styret hvor shepherd opptrådte som en fisk på land. jeg er ganske sikker på at vi aldri hadde vært der vi er idag hvis bobby hadde fått lov til å sluttføre kontrakten sin, og ikke minst som han sier i sin biografi, ha en finger med i spillet ved ansettelsen av hans arvtager.

Ingen tvil der. Men nå syns jeg det åpenbart er for lett å skylde på en Mr. Souness eller en Mr. Roeder heller noe annen manager.

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #119 på: 09. Feb. 2008, 18:30 »
nei det er sant. vi gidder ikke skylde på hverken souey eller roeder. de kunne jo ikke bedre. er litt mere i tvil når det gjelder big sam. lurer faktisk litt på hva hans neste jobb blir.