20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?  (Lest 49497 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?
« Svar #60 på: 29. Jan. 2008, 16:09 »
Jeg står for mitt tips om 10 poeng på de resterende kampene!
Alt over det tar jeg som ren bonus...

Ingen vits å sette lista høyere enn det spillerne selv tydeligvis setter den!!!

Og hvis vi slår Stoke blir det exit mot Arsenal runden etter allikevel,
så da er det like greit å spare seg for en kamp...,
bedre for spillerne å trene enn å spille kamper, så kanskje pasningskvaliteten øker ett hakk eller ti...

Fikk rett her også og dermed går vi på en ny SMELL i dag mot Arsenal...

Alltid lika kjekt med positivie supporterar som støtta laget sitt...

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #61 på: 29. Jan. 2008, 18:37 »
Jeg står for mitt tips om 10 poeng på de resterende kampene!
Alt over det tar jeg som ren bonus...

Ingen vits å sette lista høyere enn det spillerne selv tydeligvis setter den!!!

Og hvis vi slår Stoke blir det exit mot Arsenal runden etter allikevel,
så da er det like greit å spare seg for en kamp...,
bedre for spillerne å trene enn å spille kamper, så kanskje pasningskvaliteten øker ett hakk eller ti...

Fikk rett her også og dermed går vi på en ny SMELL i dag mot Arsenal...

Alltid lika kjekt med positivie supporterar som støtta laget sitt...

Jeg støtter laget, men har lagt meg på en realistisk linje.
For øyeblikket er ikke spillerne bedre enn de er: Uansett hvem som er manager.
Forventer ikke kortsiktig gevinst ved ansettelsen av Kevin.
Derimot håper jeg på en langsiktig satsing som vil ta oss en del hakk opp fra den gjørma klubben har ligget
i de siste årene...

Jeg står på at resten av denne sesongen vil bli en tøff kamp for å overleve i Premier League.
Dermed er det ikke i kamper mot Arsenal, Man U og Chelsea vi skal forvente at de tar poengene, men
vi kan forvente at de slår 6-7 av de andre bunnlagene i serien.

Man må begynne å slå de 'dårligste' før man kan forvente å slå de beste...!
Og på det punktet sliter Newcastle for øyeblikket, men det snur forhåpentligvis en eller annen gang!!!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 29. Jan. 2008, 20:23 »
Bråkebøtta er ein like god supporter fordi han meiner Newcastle tar 10 poeng og ikkje 10 000 !!!!!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #63 på: 29. Jan. 2008, 20:31 »
Hadde "lgrinde" fjernet "som støttet laget sitt" kunne jeg kanskje vært enig med han.

Men det verste er vel at Bråkebøtta har et aldri så lite poeng. Vi har spilt elendig nesten hele sesongen, og kan ikke forvente for eksempel 10 3-poengere resten av sesongen.
Om vi tar 1, 5, eller 18 poeng aner ikke jeg. Ikke gidder jeg å overanalysere resten av terminlisten heller, men mener at vi får bare gjøre den jobben vi skal. Klarer spillerne å se seg selv i speilet med et litt oppgitt smil og si: "Fuck, jeg gjorde mitt beste" og så gå med hode høyt, skal jeg overleve at vi har hatt nok en sesong under forventning!

For å svare på emnets overskrift; Nei, vi holder oss unna det. Men bare akkurat.
« Siste redigering: 29. Jan. 2008, 20:33 av Anders28 »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 29. Jan. 2008, 23:46 »
Nedrykk blir ikke noe tema....Vi trenger 12 poeng til for å være helt sikre, vi har boro, blacburn, fulham, sunderland og reading hjemme som er kamper vi i utgangspunktet SKAL ta tre poeng i...I tillegg har vi Manu, chelsea hjemme.

Borte har vi et tøft program med everton, spurs, west ham, liverpool, villa, pompey.....men jeg er helt sikker på at vi også her vil plukke noen poeng.

14 ligakamper igjen...Mitt tips er 17 poeng, da ender vi opp på 44 poeng og en 12-13 plass sånn ca.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 29. Jan. 2008, 23:49 »
Tror Keegan-effekten slår inn nå. Urettferdig å male Rushfeldt på veggen etter to bortekamper mot Arsenal!
Tror det løsner med første målet mot Boro, jeg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #66 på: 29. Jan. 2008, 23:55 »
Eg er skeptisk egentleg. Vi har ein vanvittig svak stall. Prove me wrong. Verke å sjå Newcastle så dårleg som dei er i år.  :'(

Frustrerande å sjå at Sunderland faktisk spelar fotball og rundspelar Birmingham på heimebane, medan vi sleit oss til ein ufortjent 1-0 seier. Eg fryktar derbyet voldsomt.  :-\
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 29. Jan. 2008, 23:55 »
Synes Rushfeldt egner seg best på fotballbanen jeg, så det er vel like greit å male noen andre på veggen istedet.
Håper virkelig det løsner mot Boro.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 30. Jan. 2008, 00:04 »
Eg er skeptisk egentleg. Vi har ein vanvittig svak stall. Prove me wrong. Verke å sjå Newcastle så dårleg som dei er i år.  :'(

Frustrerande å sjå at Sunderland faktisk spelar fotball og rundspelar Birmingham på heimebane, medan vi sleit oss til ein ufortjent 1-0 seier. Eg fryktar derbyet voldsomt.  :-\

den kampen skal jeg på, så da håper jeg du ikke får rett.. hadde fortjent en 3-0 seier når man først tar turen..
altså nedrykk? nå må man ikke glemme at lagene under også skal spille kamper som de ofte taper, så tror nok ikke det skal være noe problem nei... Men vi bøe løfte oss betraktlig til neste sesong
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #69 på: 30. Jan. 2008, 15:47 »
Rykke ned gjør vi aldri, men tror heller ikke det bir noe særlig klatring på tabellen. Vi har en svak stall og det bekymrer meg at lagene rundt oss handler inn relativt gode spillere, mens vi ikke har fått hentet enn dritt. Enn så lenge, men så er det noen timer igjen enda.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #70 på: 30. Jan. 2008, 17:01 »
Faktisk kan en vel si det sånn? Vi er innblandet i nedrykkstriden allerede.
Derfor er det viktig at vi tar full pott mot middelsbjørg til helgen. Det er lagene under oss vi må slå\vinne imot..

En jeg kjenner sa dette til meg igår.
Keegan hadde sagt eneste mulighet for at vi kom til Europa i år, var vist vi tok ferie å reiste til Europa ;D
Faktisk sant ;)

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3092819,00.html
Vi er IKKE TRYGGE sier Given.
« Siste redigering: 30. Jan. 2008, 17:28 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #71 på: 30. Jan. 2008, 20:01 »
Det er helt utrolig, dere er så negative som det er mulig å være. Først går dere mot Big Sam når vi taper noen kamper, så er dere høyt oppe når Keegan ansettes, så taper vi to kamper borte mot Arsenal og da mener dere vi står i fare for å rykke ned. Selvfølgelig rykker vi ikke ned,  vi kommer til å ta mange poeng hjemme på SJP og allerede på søndag tar vi 3 poeng hjemme mot Boro.
an sparker ikke Bobby Robson??

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #72 på: 30. Jan. 2008, 20:44 »
Nedrykk blir dett nok ikke, men det er klart at vi snart må begynne å score mål og ta poeng igjen hvis vi ikke skal havne nede i sumpa for alvor. Men vi vil ta nok poeng til å unngå nedrykk, det føler jeg meg trygg på. Så dårlig stall har vi ikke.

Vi kan ikke svartmale situasjonen utfra to strake tap borte mot Arsenal, kunne egentlig ikke forvente at Keegan effekten skulle slå til på Emirates. Det løsner mot Boro, forhåpentligvis har vi tilbake noen av våre afrikanske venner. Gleder meg til å ha Oba, beye og Faye tilake, de vil heve oss automatisk et hakk eller to igjen.
« Siste redigering: 30. Jan. 2008, 20:47 av Øystein Solbjørg »

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 30. Jan. 2008, 20:47 »
Husk på at lagene under oss også ligger sist av en grunn. De er dårligere enn oss. Ikke bare må vi tape masse kamper, de må også vinne. Jeg orker ikke svartmale ting så veldig når vi mot Arsenal mangler angrepsmuligheter (hverken Martins eller Viduka kunne byttes inn når vi trengte nye muligheter på topp), i tillegg manglet vi våre to beste forsvarspillere i Beye og Faye. Milner er ikke så rask og trenger derfor støtte av høyrebacken for å skape farligheter på høyresiden, noe jeg mener Beye er flinkere til enn Carr.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #74 på: 30. Jan. 2008, 21:02 »
Vell det er ikke så rart at folk grubler på neddrykk når man ser hvor dårlig  vi spiller men er flere lag under oss som har dårligere lag også.Men nå greide vi ikke å vinne over Bolton og det er jo et "dårligere" lag enn oss og ikke minst under oss.

Jeg tror ikke vi rykker ned men jeg er langt ifra sikker på det.Hvis ikke ting blir skjerpa så står vi i faren for å rykke ned

Og 3 poeng mot boro MÅ vi ha