20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?  (Lest 49957 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kan vi bli innblandet i et nedrykksdrama? Hva tror dere?
« Svar #15 på: 04. Jan. 2008, 23:49 »
Problemet når vi skal spille vår særdeles viktige hjemmekamp mot Bolton er at vi mangler våre 2 beste spillere (Faye og Beye), samt at Martins også reiser. Geremi er ikke noe tap....

Taper vi mot Bolton hjemme er vi nok allerede i nedrykkstriden siden vi skal møte Arsenal borte neste kamp!

Veldig viktig at vi vinner de 2 neste hjemme som er mot Bolton og Boro! Gjør vi ikke det SLITER vi!! 

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 05. Jan. 2008, 00:41 »
Med det vanskelige kamp programmet, den dårlige formen og den ræva manageren vi har, så er jeg glad hvis vi overlever nedrykk!
lt;3 Newcastle <3

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 05. Jan. 2008, 02:36 »
Selvfølgelig rykker vi ikke ned ? Hva er det som tilsier at Derby og resten av drittlagene tar fler poeng enn oss???

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 05. Jan. 2008, 07:42 »
Derby er nede, men de andre "drittlagene" dine kesse er lag som har vunnet over oss eller tatt poeng mot oss som f.eks. Sunderland og Wigan. Sistenevnte tok senest 1 poeng borte mot Liverpool og jeg må si at jeg synes Wigan har prestert mye bedre etter at Steve Bruce tok over! Wigan møter f.eks. Derby i neste kamp der vi spiller borte mot Manure!!

Andre lag som ligger nede i gjørma er Bolton og Birmingham, de er henholdsvis bare 6 og 7 poeng bak oss! Birmingham bør ikke ta poeng i sin neste kamp borte mot Arsenal, mens Bolton har prestert mye bedre under ledelse av Gary Megson og man skal ikke se bort ifra at de kan ta med seg poeng i sin hjemmekamp mot Blackburn neste runde!

Vi kan håpe på at Fulham i likhet med Derby faller helt av og fortsetter å tape kamper! Da er det bare èn nedrykksplass igjen.....

Jeg sier ikke at jeg tror vi rykker ned, men frykter at vi blir innblandet. Blir man det er det vansklig å komme seg ut av det igjen, spesielt med de vansklige bortekampene vi har. Derfor er det j..... viktig at vi vinner de 2 neste hjemmekampene mot Bolton og Boro.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 05. Jan. 2008, 10:42 »
Slapp av, det skjer ikke. Det er ingen grunn til å tro at vi ikke skal ta like mange poeng denne halvdelen av sesongen som forrige, selvom vi har noen tøffere kampen nå, vi rykker ikke ned, og vi vil ikke ende opp i en nedrykkskamp.

Vi har diskutert det her både under Roeder og Souness, det skjedde aldri, og vil ikke skje nå heller.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #20 på: 05. Jan. 2008, 12:14 »
Skal være temmelig pessimistiske hvis man tror vi rykker ned i år. Det kommer bare ikke til å skje. Vi kommer i hvert fall over Boro, Birmingham, Bolton, Sunderland, Wigan, Fulham og Derby. Kan hende vi ikke gjør det sånn kjempebra for tiden, men ingen av disse lagene kommer overhodet til å komme over oss på tabellen. Skal vi se realistisk på det hele ender vi på 10-13.plass.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 05. Jan. 2008, 21:59 »
Vi har hjemmekamper mot Bolton, Boro, Sunderland, Reading og Fulham, som jeg føler meg trygg på at vi kommer til å ta en god del poeng i. Ikke sikkert vi vinner dem alle (selv om mange vil kalle det katastrofe), men jeg nekter å tro at vi taper en eneste en av dem. Vi skal spille en bortekamp mot Birmingham, pluss at vi garantert kommer til å ta poeng i en eller to av kampene mot de fire store. Det gjør vi bestandig. Vi vant hjemme mot Liverpool i fjor, vi kan fort ta et poeng hjemme mot Chelsea og ManU, og kanskje et poeng borte mot Arsenal også. Liverpool er heller ikke uslåelige. Selv på Anfield.

Jeg tror vi kommer til å bli mer stabile utover i sesongen, selv om vi mister to av våre beste spillere nå i januar (Martins regner jeg ikke med, da han har underprestert kraftig i det siste, og Owen viste positive tendenser i forrige kamp). Vi kan fort ha fått inn en backup til Beye innen kampen mot Bolton. Det er ennå to uker til den kampen. Og vi skal ærlig talt vinne en slik kamp selv uten to av våre beste defensive spillere på banen.

Vi flørtet med nedryksstriden en kort periode under Souness og Roeder, men vi kom oss ganske så greit ut av det til slutt.

Vi har slått Tottenham og Everton greit, vi banket West Ham, vi har nesten slått Arsenal, og vi spilte en kort periode jevngodt med Chelsea på Stamford Bridge. Hvorfor skal vi ikke greie å spille godt mot de samme lagene også i andre halvdel av sesongen, selv om vi møter flesteparten av dem på bortebane?
Vi har ikke greid å være stabilt gode, men på vårt beste har vi langt ifra vært spesielt dårlige. Det handler bare om å score det første målet!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #22 på: 06. Jan. 2008, 01:15 »
Tror at noen NUFC-supportere er desperate på spenning. Derfor later de som at vi er med i enten nedrykkstriden eller i toppstriden. Sannheten er at vi er i ingenmannsland, og at det er drit kjedelig.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #23 på: 06. Jan. 2008, 07:34 »
Ja, jeg er ute etter spenning ::)
Denne tråden handler da om KAN VI BLI innblandet i nedrykkstriden? Ikke om vi er ute etter spenning eller ei.
Ja, vi er i ingenmannsland akurat nå, å ja det er faktisk en mulighet for AT VI KAN bli innblandet i nedrykkstriden, iallefall vist vi fortsetter i den trenden vi er i nå..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 07. Jan. 2008, 03:48 »
Med Newcastles lønninger kan et år eller ti CCC bli spennende for økonomien. Hadde nesten vært greit å rykke ned, begynne fra scratch. Tror det ligger noe mer enn fotball bak begredelige NUFC, dette her er faen meg trolldom. Kanskje han magikeren (Uri Geller?) kan hjelpe oss igjen, slik han gjorde mot Arsenal for noen år siden?

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 07. Jan. 2008, 19:03 »
Selvfølgelig rykker vi ikke ned og like selvfølgelig så er vi heller ikke å finne i noe Europacup til neste år.

Arnebleie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #26 på: 09. Jan. 2008, 19:58 »
Vi blir en middelhavsfarer i år. Nothing less, nothing more... Og får vi inn en manager som kan gjøre noe med det?

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 09. Jan. 2008, 20:19 »
det kan fort forandre seg nå.. får vi inn ny manager og får en positiv boost så kan vi enda nå europa.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #28 på: 09. Jan. 2008, 21:51 »
Med Pearson ved roret, tror jeg vi nærmer oss fortere enn under Sam..
Om McClaren er den riktige har jeg mine tvil om.. Men det blir spennende å se om den som kommer inn for fart på symaskinen..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 10. Jan. 2008, 04:18 »
Vi havner ikke i nedrykksstriden. Punktum. Aldri vært noen tvil rundt det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida