20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Bolton, 19.Januar  (Lest 6343 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leffen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Newcastle-Bolton, 19.Januar
« på: 03. Jan. 2008, 20:00 »
Da var tre billetter til Newcastle-Bolton den 19, bestillt fikk billetter på Sir John Hall Stand, Sports Bar, tror jeg det het, noen med litt mer erfaring som vet noe om disse plassene? Noen andre som skal over denne helgen?

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Bolton, 19.Januar
« Svar #1 på: 03. Jan. 2008, 21:41 »
Hvordan kommer du deg til/fra Newcastle? :)

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 03. Jan. 2008, 21:56 »
Sportsbaren er genial. Sitter alltid der når jeg er på kamp, med unntak av denne kampen. Da skal jeg enten i "A"- eller "B"-paddock (Ved cornerflaggene)på Milbourne stand siden jeg har med 2stk 9-åringer på kampen.

Sportsbaren er greit for du har 2 barer å veøge mellom og du kan bestille pausepilsen før du går ut til kampen. Levér inn lapp om at ølen står på bord nr.1 (hvis du ikke har annet bord) så står øllen med navnet ditt på det første bordet innenfor døren i pausen. Så slipper du å bruke 10 minutter på å stå i kø for øl for så å styrte den for å rekke 2.omg.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 03. Jan. 2008, 22:38 »
Jepp, sportsbar er nydelig! Jeg har sittet både på Gallowgate og Milburn Stand, men syns sportsbaren er best, mye pga det Radar nevner.

Forresten: Takk for drakta, Radar. Fikk den her om dagen. Litt kjipt med Barton på ryggen nå, men...  8)

Leffen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4 på: 03. Jan. 2008, 23:20 »
Hvordan kommer du deg til/fra Newcastle? :)

Bruker flotte ww.jet2.com kostet oss 700kr tur/retur igenting og si på det :)

Ang. drikking er det slik at man kan komme en halv time/tre kvarter før kamp og ta noen pils? Må jo si at jeg har i så tilfelle hvert særdeles heldig med billettene.
Og hvordan bestiller man disse pausepilsene?

Tror dette blir en kanon tur, og seff at vi vinner...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 03. Jan. 2008, 23:24 »
Og hvordan bestiller man disse pausepilsene?
"Sportsbaren er greit for du har 2 barer å veøge mellom og du kan bestille pausepilsen før du går ut til kampen. Levér inn lapp om at ølen står på bord nr.1 (hvis du ikke har annet bord) så står øllen med navnet ditt på det første bordet innenfor døren i pausen. Så slipper du å bruke 10 minutter på å stå i kø for øl for så å styrte den for å rekke 2.omg."

Radar har vel forklart det rimelig greit der? :D

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 04. Jan. 2008, 11:09 »
Jeg skal over og. Kjøpte billetter på platinum club  ;D
"The first 90 minutes are the most important"

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 04. Jan. 2008, 17:49 »
Sitat
Ang. drikking er det slik at man kan komme en halv time/tre kvarter før kamp og ta noen pils? Må jo si at jeg har i så tilfelle hvert særdeles heldig med billettene.

Mener å huske at Sportsbaren åpner 2 timer før kamp. Eller var det halvannen time. Dra oppom SJP og spør. I tillegg er baren åpen en stund etter kampen.

Forresten: Takk for drakta, Radar. Fikk den her om dagen. Litt kjipt med Barton på ryggen nå, men...  8)

Vel....familien hans er vel ikke akkurat englebarn så det var vel som forventet. I tillegg til alt han har gjort før. Tror han ble kvitt en del pund i fengselet for å unngå bank :)
« Siste redigering: 04. Jan. 2008, 18:48 av Radar »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 04. Jan. 2008, 21:00 »
Tenker du da på pund som i penger eller vekt? Vil tro at han kanskje måtte holde seg noenlunde i form for å unngå bank også. :D
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 04. Jan. 2008, 21:07 »
Tenkte på pund som i penger. Leste et sted (VG?) at han mest sannsynlig har bestukket de andre fangene for å la han være i fred og at det ble hørt gråtelyder fra cella hans om natten. Er fengslene her som Sona prison i Prison Break?? Da bør jeg holde tunga rett i munnen for jeg får stadige påminnelser om at jeg kan havne i fengsel om jeg ikke gjør alt rett på jobb.

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #10 på: 09. Jan. 2008, 17:00 »
Noen andre som skal over? Har en morsm retur med klm klokken 06.00 fra Newcastle  :P
"The first 90 minutes are the most important"

sergeant

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #11 på: 09. Jan. 2008, 17:34 »
Sports Bar er bra. Forrige gang jeg var der stod plutselig Peter Beardsley og drakk Guinnes siden av meg.
"It is my club, I scored 206 goals for them and played for them for a decade ? I would do anything to help them." -Alan Shearer

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 16. Jan. 2008, 14:59 »
Naar flere fra forumet her drar over til Newcastle for aa se kamp,,som f.eks til helgen, moetes dere noen steder da eller loeper alle sitt eget loep?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 16. Jan. 2008, 15:09 »
Det virker som om alle gjør sitt, noe som er synd. Jeg har ihvertfall ikke vært i kontakt med noen når jeg har vært over dammen.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 16. Jan. 2008, 19:19 »
Fy faen eg er mesunnelig på dei som har biletter! Dere er heldige og bør føle dere priviligerte som får vere med på starten av King Kev sin andre æra som Newcastle United manager :o ;D