20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FA-cup 6/1: Stoke - Newcastle [SportN 19.00]  (Lest 40818 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: FA-cup 6/1: Stoke - Newcastle [SportN 19.00]
« Svar #180 på: 06. Jan. 2008, 21:24 »
Nytter ikkje med 2 bedritne sentrale mitbaner totalt blottet for offansiv kraft. Sam kommer til og få sparken om han ikkje fatter det. VIl ikkje få vingene til og fungere om ein ikkje kan skapa noke som helst via mitten.

HVEM SKULLE SPILT DER I DAG, DA??

Lua Lua fxs. Dessuten hjelper det jo lite kem me har tilgjengelige og ikkje når Sam unasett ikkje bruker dem ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 06. Jan. 2008, 21:25 »
Korrekt oppsummering av Nicky Butt på newcastle-online:

Let's clear up the mystery.

He can't pass.
He has no engine.
He has no pace.
He's tiny.
He has no hair.
He has little legs.
He would seriously struggle to make it into any top 12 PL side.
He ocassionally plays well at home.
He had 4 shots on goal today and didn't hit the target once.
He gave the ball away 7 times under no pressure.

Merker meg forøvrig at "Butt-hauserne" har gått i hi for kvelden...
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 06. Jan. 2008, 21:25 »
Brukbar resultat, men av det jeg så hadde vi flaks som ikke tapte. Likevel kunne vi også lett tatt seieren da Caroll fikk sjansen sin.

Hva er galt? Stoke er et veldig bra hjemmelag som per dags dato hører hjemme i Premier League. Vi er et ræva bortelag som for tiden har gjort det svært dårlig. 0-0 på bortebane er et bra resultat.  

I despair, I really do!!

Kan ikke fatte at folk er fornøyd med dette resultatet! Hvor langt er det mulig å synke ??? Når vi tillegg kan legge til at vi i hele 2. omgang ble rundspilt!!!

Jadda gutter, strålende kamp idag!!  >:(

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 06. Jan. 2008, 21:28 »
Korfer var ikkje Martins på benken ? Kunne vert fint og bytta han inn i 2 omg

Han er ikke tilgjengelig til dagens kamp. Vi kunne velge mellom å bruke han i dag, eller mot ManU. Og det er selvsagt riktig av Sam å ikke bruke han i dag.

Der er jeg ikke enig! FA cupen er alt vi har igjen av sesongen! Borte mot ManU taper vi uansett! Martins skal være heldig om han i det hele tatt får lov å kjenne på ballen!!

Ja Stoke kampen er mykje viktigare enn Manu kampen meina nå eg.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 06. Jan. 2008, 21:29 »
Brukbar resultat, men av det jeg så hadde vi flaks som ikke tapte. Likevel kunne vi også lett tatt seieren da Caroll fikk sjansen sin.

Hva er galt? Stoke er et veldig bra hjemmelag som per dags dato hører hjemme i Premier League. Vi er et ræva bortelag som for tiden har gjort det svært dårlig. 0-0 på bortebane er et bra resultat.  

I despair, I really do!!

Kan ikke fatte at folk er fornøyd med dette resultatet! Hvor langt er det mulig å synke ??? Når vi tillegg kan legge til at vi i hele 2. omgang ble rundspilt!!!

Problemet er at de ikke vil innse det. At Newcastle er et middelmådig lag som sliter med å klare 0-0 mot Stoke. Alt skal forsvares, det er alltid en unnskyldning og bortforklaringer ligger alltid på lur. Det nytter ikke da vet du!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 06. Jan. 2008, 21:30 »
Nytter ikkje med 2 bedritne sentrale mitbaner totalt blottet for offansiv kraft. Sam kommer til og få sparken om han ikkje fatter det. VIl ikkje få vingene til og fungere om ein ikkje kan skapa noke som helst via mitten.

Lua Lua fxs. Dessuten hjelper det jo lite kem me har tilgjengelige og ikkje når Sam unasett ikkje bruker dem ?

Så vi skal kritisere han på bakgrunn av at du TROR at han ikke ville brukt Emre??!! FANTASTISK!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 06. Jan. 2008, 21:31 »

Kunne jo omrokkert litt på laget! N`Zogbia har jo spilt bra som sentral midtbane tidligere, og jeg tror også at spillere som Smith og Butt ville hevet seg om de hadde hatt en mann ved sin side som kunne bidra litt offensivt!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 06. Jan. 2008, 21:36 »
hahahaahah  fy faen jeg ler av Butt , for en klovn.

Rozenhal suger ræv og det gjør smith også. Viduka meld deg på downsize me.

Til alle dere som ville ha martins ut av laget? fantastisk mye spiss paret i dag gjorde.
lt;3 Newcastle <3

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #188 på: 06. Jan. 2008, 21:39 »
Dette er så elendig at jeg får vondt. Men utfra denne rundens mange overraskelser samt vår elendige form så er jeg ikke overrasket. I lange perioder forsøker vi ikke en gang å spille fotball.

Vi stiller toppet lag og klarer ikke å spille ut Stoke.  Vi blir faktisk rundspilt av dem til tider. Faen så flaut. Vi har ikke klart å spille ut lag som Wigan og Derby - lag som er på nivå med Stoke (litt over). Dette går mot nedrykk.

Hva med å gi Lua Lua en run på laget i ligaen et par kamper? Kan umulig gjøre det noe verre enn de ræva spillerne som er der fra før av. Synes det lille vi så var bra. Klarer i alle fall å dra av en mann og føre ballen fremover stort tempo, noe visse andre ikke greier.

Alan Smith er forøvrig verdens beste spiller for tiden, tett etterfulgt av Liverpools eminente hollender Dirk Kuyt.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 06. Jan. 2008, 21:47 »

I despair, I really do!!

Problemet er at de ikke vil innse det. At Newcastle er et middelmådig lag som sliter med å klare 0-0 mot Stoke. Alt skal forsvares, det er alltid en unnskyldning og bortforklaringer ligger alltid på lur. Det nytter ikke da vet du!

Så dere vil heller komme med konklusjonen at her er alt gått til helvete og det finnes ikke lys i enden av tunnelen?
Mener at man som supporter selvfølgelig skal kunne være kritisk, men ikke grave seg ned uansett hvordan det går.

Korrekt oppsummering av Nicky Butt på newcastle-online:

Let's clear up the mystery.

He can't pass.
He has no engine.
He has no pace.
He's tiny.
He has no hair.
He has little legs.
He would seriously struggle to make it into any top 12 PL side.
He ocassionally plays well at home.
He had 4 shots on goal today and didn't hit the target once.
He gave the ball away 7 times under no pressure.

Merker meg forøvrig at "Butt-hauserne" har gått i hi for kvelden...

Å ha 4 shots on goal som ikke treffer target er jo en fenomenal prestasjon i seg selv! :D :P

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #190 på: 06. Jan. 2008, 21:57 »
Er veldig godt fornøyd med at vi klarer å bryte ned Stokes spill på midtbanen. Følte Smith og Butt ødela såpass mye Eustace og Pugh at dette er ikke noe å klage på. Bra Sam

Litt rufs defensivt det kan vi leve med, og selv om Stoke egentlig burde vunnet kampen, så er det jo flaks som kjennetegner gode lag. Er sikker på at vi tar omkampen.

Og Owen er høplås han, vinner ikke en eneste hodeduell mot totempelene bak der :/ Og de pasningen fra den kreative midtbanen vår burde han ha nådd før en heldig tilskuer på rad Z fikk snappet med seg ballen

Forøvrig noen som fikk med seg den komiske fotballspilleren Jon Parkin på Stoke. Trodde først det var en fan som hadde vunnet i et lotteri eller noe, men det var faktisk en fotballspiller
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 06. Jan. 2008, 22:00 »
Fikk ikke sett dagens kamp, men det virker ikke som om jeg gikk glipp av noe. Ræva og ikke vinne i dag, trodde virkelig vi skulle klare å slå Stoke, spesiellt siden det var en så viktig kamp for oss.

Forøvrig tviler jeg på at Emre er skadet, tipper han er klar for en ny klubb og at en overgang skjer i løpet av 3-4 dager.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 06. Jan. 2008, 22:03 »
Det er en katastrofe og selge Emre, når du ser på de kjøtthuene som flyr rundt sentralt. ALDRI ALDRI I VERDEN om Emre gjør det noe dårligere, bare det feite tyggis tryne til Allardyce som ikke forstår en dritt.
lt;3 Newcastle <3

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 06. Jan. 2008, 22:04 »
Forøvrig tviler jeg på at Emre er skadet, tipper han er klar for en ny klubb og at en overgang skjer i løpet av 3-4 dager.

Tanken har streifet meg også. Da håper jeg Arshavin e.l kommer inn som erstatter, ellers er vi rævkjørt..

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #194 på: 06. Jan. 2008, 22:06 »

Tanken har streifet meg også. Da håper jeg Arshavin e.l kommer inn som erstatter, ellers er vi rævkjørt..

Hvorfor det? Vi har jo masse kreativitet i Butt og Smith! Også har vi en joker som sikkert får spille litt mellom fengsel og rettsmøter. Skal ikke se bort ifra at Faye kan steppe litt inn på midten og.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic