20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FA-cup 6/1: Stoke - Newcastle [SportN 19.00]  (Lest 40736 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
FA-cup 6/1: Stoke - Newcastle [SportN 19.00]
« på: 03. Jan. 2008, 16:04 »
VS.

Nå er vi nødt til å nullstille og se fremover. Vi får desverre ikke gjort noe med det som har skjedd, og FA-cupen kan kanskje bli vår redning denne sesongen.

Håper å se denne 11ern:

------------------Harper-----------------

Beye-----Faye-------Taylor-----Enrique

Milner--------Butt------Emre-------Duff

-------------Owen------Viduka-----------

Synes Zog fortjener et pust i bakken etter å ha spilt mye denne sesongen. Martins er ute av form og bør starte på benken. Ellers mener jeg at Cacapa sin opptreden mot City var såpass svak at han fortjener en tur på benken igjen!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: FA-cup 6/1: Stoke - Newcastle [SportN 19.00]
« Svar #1 på: 03. Jan. 2008, 16:10 »
Denne vinner vi. Bombesikker !!! :) Hvis vi presterer å tape her så skal jeg innrømme at Big Sam begynner å tære litt på tålmodigheten min også... Men heldigvis så skal det være umulig for oss å tape her, sjeldent vært så sikker på at vi skal vinne som nå :)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 03. Jan. 2008, 16:17 »
Denne vinner vi. Bombesikker !!! :) Hvis vi presterer å tape her så skal jeg innrømme at Big Sam begynner å tære litt på tålmodigheten min også... Men heldigvis så skal det være umulig for oss å tape her, sjeldent vært så sikker på at vi skal vinne som nå :)
Akkurat som det skulle være umulig å tape hjemme mot Birmingham i fjor? ;) Og alle husker vel hvordan det gikk..

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 03. Jan. 2008, 16:19 »
Ja, det husker vi alle, og jeg håper vi har nullstilt oss og tenker offansivt på denne kampen!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 03. Jan. 2008, 16:23 »
Akkurat som det skulle være umulig å tape hjemme mot Birmingham i fjor? ;) Og alle husker vel hvordan det gikk..

Hehe, joda, men jeg har en skikkelig god følelse her :) Mest sannsynlig fordi i fjor spilte vi ræva, men nå har vi spilt ganske godt i de to siste kampene, vi har bare ikke fått noe utelling. Det tror jeg endrer seg i denne kampen, tipper vi setter ballen i nettet 3 ganger å slipper inn 1.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #5 på: 03. Jan. 2008, 16:31 »
Denne vinner vi nok garantert. Men mange mål blir det neppe. Blir nok 2-0, 1-0 eller 2-1 i vårt favør.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 03. Jan. 2008, 16:56 »
Skjønner ikke hvorfor folk er så sikre på seier i denne. Stoke er ubeseiret på 10 kamper og ligger på en meget sterk 4. plass i CCC. Vi leverer flaue resultater uke etter uke og ligger svakt plassert på tabellen. I mine øyne blir dette en knallhard kamp hvor vi virkelig må slite for å gå videre!

Stoke har 6-4-3 på hjemmebane denne sesongen, mens Newcastle har svake 2-2-7

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 03. Jan. 2008, 17:15 »
Langt ifra noen selvfølge at dette blir en transportettappe, mtp den formen vi er i nå..

Given
Beye - Taylor - Faye - Enrique
Duff - Butt - Emre - Zog
Owen - Martins

Ser ikke poenget med å kjøre Harper, han har spilt nok denne sesongen..Jeg vil ha Faye ned, hvile Milner.....Martins og Viduka var like håpløse mot city, men jeg går for Martins fordi jeg har så fryktelig lyst at Owen - Martins skal dyrkes som vårt spisspar(men det er en idiot som står i veien, dessverre)...Hvis ikke Emre spiller denne kampen heller, så klikker det snart ass!

2-1 er mitt tips...dødballscoring kjenner jeg oss rett....råtips: Taylor twice ;)

« Siste redigering: 03. Jan. 2008, 17:17 av kø1 »
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 03. Jan. 2008, 17:35 »
Fin kamp for Owen og Emre og få spille litt, men Sam tør vel ikkje starte så offansivt  ::)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 03. Jan. 2008, 17:37 »
Skjønner ikke hvorfor folk er så sikre på seier i denne. Stoke er ubeseiret på 10 kamper og ligger på en meget sterk 4. plass i CCC. Vi leverer flaue resultater uke etter uke og ligger svakt plassert på tabellen. I mine øyne blir dette en knallhard kamp hvor vi virkelig må slite for å gå videre!

Stoke har 6-4-3 på hjemmebane denne sesongen, mens Newcastle har svake 2-2-7

Handler ikke om å ta lett på noe. Men hvis Newcastle skal vinne noen kamper denne sesongen, så er det denne som MÅ vinnes. Vår eneste mulighet til suksess denne sesongen er denne kampen!! Taper vi her kan vi bare legge ned hele skuta...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 03. Jan. 2008, 17:43 »
Hehe, i ren Newcastle-ånd vil det jo da også være berettiget å forvente at vi skal gå på trynet da.
Husker Brums-kampen alt for godt, og husker også ihvertfall en 3-2-kamp borte mot Wolves under Sir Bobby.
Men la oss håpe vi kan få en liten opptur her.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 03. Jan. 2008, 19:31 »
Nå tør og gidder jeg ikke å tro på seier lenger. Ender opp med å bli skuffet hver gang. Var helt sikker på at vi skulle slå City, og slik så det ut óg, men så skjedde det som alltid skjer.

Det er kanskje patetisk og ikke tro på seier her, men man vet jo faen meg aldri med dette laget lenger. ALDRI!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 03. Jan. 2008, 20:15 »
Du vet da like godt som noen andre, Fredrik, at det eneste du kan være sikker på som Newcastle-supporter, er at ingenting er sikkert.
Sånn har det alltid vært, og jeg ser ikke for meg at det skal endre seg vesentlig denne sesongen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 03. Jan. 2008, 20:34 »
Går kampen direkte eller er det i opptak?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 03. Jan. 2008, 20:37 »
Går kampen direkte eller er det i opptak?
Det er direkte!