20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva er det som går til helvette?  (Lest 19464 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Hva er det som går til helvette?
« Svar #75 på: 27. Feb. 2008, 21:18 »
Hjelper det noen om vi kommer med 100 teorier KUN basert på våre egne håp og subjektive oppfatninger?
Kan vi ikke bare godta at Viduka(?) har ytret dette, og så la det være med det?

Hva annet er et forum til enn å diskutere våre egne subjektive meninger og håp basert på de fakta vi blir presentert? Jeg både liker, og synes det er viktig å nyansere, diskutere og sette hjula i skallen i sving med hjelp av innspill av andre slik at jeg kan gjøre meg opp en mening om en gitt sak. Om det ikke hjelper deg, så er det jo bare å styre unna disse trådene. ;)
Hehe. Poeng...

Det er greit å diskutere spillestil eller prestasjoner, men jeg setter grensen ved å diskutere en persons innerste tanker. Der er forskjellen. er forøvrig enig i at vi er for lite sammensveiset, og at noe må gjøres.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 27. Feb. 2008, 21:32 »
*  Hughton som skal få orden på forsvaret , mannen som Tottenham fansen jublet mer eller mindre for da han forsvat. Han var jo en av de store grunnene til at forsvaret til Tottenham lakk som en sil... og de var blant annet udugelige på dødball situasjoner foran egen keeper mye grunnet Hughtons som satt som trener. Er det han som skal få orden på forsvaret til vår alles Newcastle ?? Har ikke mye troen der.
Så det er derfor han har vært i Tottenham i lang, lang tid og fått tillitt av alle managerne som har vært i klubben?

sjoggi

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #77 på: 28. Feb. 2008, 11:08 »
Daniel!!
Syns du ærlig talt at forsvaret til Tottenham har vært noe å rope hurra for de siste 10 årene??
Jeg personlig syns ikke det.. men du kan jo høre med diverse Tottenham supportere og høre hva de har og si om mannen.....
Jeg har ikke troen på denne karen, men men......
Mvh Jøgga :)

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 28. Feb. 2008, 11:26 »
Uansett hva du mener og synes om Tottenhams forsvar så har Hughton vært der i 14 år, med mindre han bare gjemte seg i et skap og ikke ble husket hver gang staben skulle evalueres og plutselig hoppet fram når en ny manager ble ansatt så må han vel ha gjort noe riktig?

sjoggi

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #79 på: 28. Feb. 2008, 12:41 »
Voldsomt som dere rosemaler den mannen da.... Time Will Show, hvordan han vil gjøre det....
Men hva har Tottenhan vunnet de siste 14 årene. Og hvor mange mål har de sluppet inn hver sesong?

Selvfølgelig skal han få en sjanse, men jeg tror Newcastle har nok en gang (dessverre) rotet på feil hylle for å finne folk.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 28. Feb. 2008, 12:45 »
Sier ikke at han er så fantastisk, men noe må det jo være når han har vært med under 10(?) managere i Tottenham

sjoggi

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #81 på: 28. Feb. 2008, 13:22 »
Vi får håpe det , men resultatene taler ikke den veien.

Tror han var mer fast inventar enn en god trener.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 28. Feb. 2008, 16:23 »
Vi får håpe det , men resultatene taler ikke den veien.

Tror han var mer fast inventar enn en god trener.

No e no vårt forsvar endå dårlegare enn Tottenham sitt, so litt bedre kan da verte uansett!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 28. Feb. 2008, 16:50 »
Ameobi har får tillitt av samtlige Newcastle managere og, men eg kan ikkje sei at han er ein strålende spiller for det om..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 28. Feb. 2008, 16:56 »
Ameobi har får tillitt av samtlige Newcastle managere og, men eg kan ikkje sei at han er ein strålende spiller for det om..
Ameobi har da ikke fått tillitt på lenge. Han spiller jo ikke kamper i det hele tatt. Grei squadplayer, men ikke noe mer.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 01. Mars 2008, 13:00 »
Uansett hva du mener og synes om Tottenhams forsvar så har Hughton vært der i 14 år, med mindre han bare gjemte seg i et skap og ikke ble husket hver gang staben skulle evalueres og plutselig hoppet fram når en ny manager ble ansatt så må han vel ha gjort noe riktig?

Hughton var nok dessverre Tottenhams svar på McDermott.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 01. Mars 2008, 13:08 »
Han var også assistentmanager for Irland fra 2005-2007, mulig jeg er naiv, men synes det høres veldig merkelig ut at han bare plutselig får slike jobber uten å ha noe som helst av egenskaper.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 01. Mars 2008, 15:53 »
Han var også assistentmanager for Irland fra 2005-2007, mulig jeg er naiv, men synes det høres veldig merkelig ut at han bare plutselig får slike jobber uten å ha noe som helst av egenskaper.
Selvfølgelig har denne mannen masse kvaliteter! Det sier seg naturlig nok selv.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #88 på: 01. Mars 2008, 15:56 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1253743,00.html

Da kan vi nok fastslå at denne saken med Owen og rasisme er litt overdrevet. Owen snakker ikke til mørke lagkamerater, men gir dem en klem i stedet? :P

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 01. Mars 2008, 18:04 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1253743,00.html

Da kan vi nok fastslå at denne saken med Owen og rasisme er litt overdrevet. Owen snakker ikke til mørke lagkamerater, men gir dem en klem i stedet? :P

Kor ser du denne klemmen?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]