20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - City 02.01.08 kl 2045 C+ Sport 1  (Lest 57710 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - City 02.01.08 kl 2045 C+ Sport 1
« Svar #330 på: 03. Jan. 2008, 00:07 »
Man kan vel ikke si at City vant ufortjent heller, med tanke på at vi skapte svært lite når vi trengte det som mest
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #331 på: 03. Jan. 2008, 00:16 »
Jeg husker ikke hvem som felte Duff som sistemann når han ble avblåst for offside, men det skulle vært rødt kort. Da var stillingen 0-0, og kampen kunne lett ha utviklet seg mye bedre for Newcastle med en mann mer på banen. I andre omgangen var vi totalt elendige, var vel bare Owen og Butt som hadde farlige forsøk, pluss et par halvsjanser som endte utafor.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #332 på: 03. Jan. 2008, 00:19 »
Negativt i dag var selvsagt de horrible enkeltfeilene, spesielt bak.

Owen er helt ubrukelig i Sams system.

Butt og Faye bidro mye, men spesielt Butt har ikke de offensive ferdighetene vi trenger. Synd å kvitte seg med en så oppoffrende spiller, men det er på den sentrale midten man trenger klassespillere som fungerer begge veier- en kreativ motor.

Martins er en herlig spiller, også i dag, men ganske ujevn. Skaper mye på egenhånd, har evnen til å runde flere alene, men avslutter dårlig. Overvurderer lagkameratene iblant med litt "fancy" valg iblant.

Zog var absolutt positiv i dag. En av de som bidrar mest offensivt, selv som vingback.

Given hadde nok en grei kamp. Vet ikke om han kunne vært bedre på første målet, men kanskje vanskelig da bla. Taylor blokkerte sikten.

Må avslutte med at jeg er imponert over Duffs comeback! Om vi får maskineriet i gang kan han bidra med mye.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #333 på: 03. Jan. 2008, 00:21 »
Jeg husker ikke hvem som felte Duff som sistemann når han ble avblåst for offside, men det skulle vært rødt kort. Da var stillingen 0-0, og kampen kunne lett ha utviklet seg mye bedre for Newcastle med en mann mer på banen. I andre omgangen var vi totalt elendige, var vel bare Owen og Butt som hadde farlige forsøk, pluss et par halvsjanser som endte utafor.
Skulle vært rødt kort når det ble avblåst for offside? Offsiden var riktig den...
« Siste redigering: 03. Jan. 2008, 00:23 av danield »

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #334 på: 03. Jan. 2008, 00:25 »
Skulle vært rødt kort når det ble avblåst for offside? Offsiden var riktig den...

Den offsiden synes ikke jeg var så veldig klar
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #335 på: 03. Jan. 2008, 00:28 »

Den offsiden synes ikke jeg var så veldig klar
Kanskje ikke klar, men riktig. Uten tvil.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #336 på: 03. Jan. 2008, 00:32 »
Hæ? Dere må jo være blinde..Duff er helt klart nesten helt på linje med forsvarsspilleren når ballen blir tuppa gjennom til han, han blir rivd ned som siste mann og det skulle vært utvisning.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #337 på: 03. Jan. 2008, 00:33 »
Hæ? Dere må jo være blinde..Duff er helt klart nesten helt på linje med forsvarsspilleren når ballen blir tuppa gjennom til han, han blir rivd ned som siste mann og det skulle vært utvisning.
Nesten helt på linje ja. Du sier det jo selv. Han var desverre de få centimeterne for langt fremme..

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #338 på: 03. Jan. 2008, 00:37 »
Men må han være helt på linje? Mener det må være luft mellom spillerne jeg, men kan godt hende jeg tar feil..uansett så det ikke ut som offside spør du meg

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #339 på: 03. Jan. 2008, 00:38 »
Men må han være helt på linje? Mener det må være luft mellom spillerne jeg, men kan godt hende jeg tar feil..uansett så det ikke ut som offside spør du meg

Enig her. Og det tatt i betraktning av at jeg har tatt av meg Newcastle linsene

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #340 på: 03. Jan. 2008, 00:39 »
Der tar du feil ja. Det var vel en regel som het det tidligere, men slik fungerer det ikke lenger. Dermed mener jeg at offsiden på Duff var helt korrekt.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #341 på: 03. Jan. 2008, 00:40 »
Så hvis han er 1 cm foran, så blir det offside ?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #342 på: 03. Jan. 2008, 00:41 »
Så hvis han er 1 cm foran, så blir det offside ?
Stemmer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #343 på: 03. Jan. 2008, 00:47 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1205067,00.html

Slutt med klagingen på dommeravgjørelsene og jobb med å få laget til å fungere du, Sam!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #344 på: 03. Jan. 2008, 00:49 »
så dritt lei lese folk mener faye var god i dag.. faen urukelig.. han har noe seigere enn honning i alle ledd og store lag under skoene.. makan til treg og fantasiløs spiller skal man lete lenge etter. eneste som var noe pos i dag var zoggi og beye. syns det er de to som har vært de beste de siste kampene.. resten skulle hatt god gammel dags bjørkeris. at det går ann å restere så dårlig. er så kjedelig se på,og om vi havner et bak kommer vi aldri tilbake og vinner. jeg har rett og slett mistet troen på sam. syns han gjorde mye fint i begynnelsen,både med problem spillere og på overgangsvinduet. men nå er jeg rett og slett dritt lei. er ikke til å stikke under en stol at newcastle spiller premier leagues kjedeligste fotball. er flau på sam sine vegne når han starter med honningfaye og støttebutt og med duff som ikke har spilt fotball på et år.. og vår kjære super milner har en finte og tydeligvis et type innlegg i klasse rææææva! er oki med butt som anker men og kjøre han sammen med faye sentralt er tragisk.

nei ut med sam og la martin jol prøve seg! får ikke blitt så mye verre enn ting er nå så la nytt blod få prøve. sams fotball filosofi stinker!!