20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - City 02.01.08 kl 2045 C+ Sport 1  (Lest 57639 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - City 02.01.08 kl 2045 C+ Sport 1
« Svar #90 på: 02. Jan. 2008, 20:25 »
så har 90% av kampene til martins vært som høyre kant da , owen og viduka får i det minste spille i sin posisjon.
lt;3 Newcastle <3

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #91 på: 02. Jan. 2008, 20:29 »
Prestasjonene til Martins avhenger om han har en spissmakker eller ikke. Vi har alle sett at Martins ikke fungerer i 4-5-1, men med Viduka ved siden av seg fungerer han ofte mye bedre. Vi får håpe Martins innfrir i dag!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #92 på: 02. Jan. 2008, 20:30 »
Owen er også i dag på benken. Med andre ord nok en kamp med udugelige Martins fra start.

Han er vel omtrent like uduglig som hjernen din...

TAKK kø1 :)

Syntes bare det innlegget ble for usaklig og dumt. Den kunne han bare ha spart seg for.

Elsket forresten hele lagoppstillingen minus Faye på midten. Hva faen gjør han der istedet for Emre? Null offensive kvaliteter på den sentrale midtbanen... tenker det blir en strøm av lange baller opp mot Viduka i dag.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #93 på: 02. Jan. 2008, 20:33 »
                  Given

Beye - Taylor - Cacapa - Enrique

Faye

Milner            -               Zog

Duff

Martins- Owen

Er litt usikker på å bruke Cacapa baki der da, han var rett og slett alt for treig mot Chelsea.. Duff synes jeg var helt sykt bra forrige kamp, hvis ikke Sam bruker han blir jeg rett og slett skuffet. Milner er selvskreven på høyresiden, har er  bra ha med i første 11'ern fordi han jobber knallhardt hver kamp:)

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #94 på: 02. Jan. 2008, 20:35 »
Han har en formsvikt, men du slenger dritt om han i hver jævla comment du slenger her.

Du burde mye heller reagert på at vi starter med faye og butt sentralt og emre er på benken.

Hvorfor burde jeg heller reagert på det? Trenger du å bli tilfredstilt får du spørre noen andre.

Nei men du er så jævla dum at jeg blir dårlig, det eneste som står i hodet på deg er at han suger, han er toppscorer for laget og har 3 assist. Han spiller med verdens minst kreative midtbane bak seg. Jeg er enig i at han har bommet på en del store sjanser nå, men han er ute av form bare. Men og si at han er udugelig er bare helt på trynet.

Pr dags dato er han udugelig og fortjener ikke å starte. Skal man spille fotball må man i det minste klare å ta i mot en pasning uten å snuble i ballen. At han er toppscorer sier svært lite da Viduka og Owen stort sett har vært skadet denne sesongen. Viduka har et bedre målsnitt om man ser på antall spilte minutter.

Martins er jo knall god når han er i form, gi gutten en sjanse da. Han var jo redningen for oss i fjor, det er ikke uten grunn at Wenger har snust på han..

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 02. Jan. 2008, 20:39 »
Owen er også i dag på benken. Med andre ord nok en kamp med udugelige Martins fra start.

Han er vel omtrent like uduglig som hjernen din...

TAKK kø1 :)

Syntes bare det innlegget ble for usaklig og dumt. Den kunne han bare ha spart seg for.

Elsket forresten hele lagoppstillingen minus Faye på midten. Hva faen gjør han der istedet for Emre? Null offensive kvaliteter på den sentrale midtbanen... tenker det blir en strøm av lange baller opp mot Viduka i dag.

Så du ville vraket Faye i stedet for Butt? Dette grenser til vannvidd, men jeg skal la det passere for denne gang. Nå skal jeg se kamp!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 02. Jan. 2008, 20:40 »
Skjønner ikke hva som plutselig er så galt med Martins, Asbjørn. Han er blitt feilplassert hele sesongen, og har allikevel scoret en godkjent mengde mål. I fjor var han også en av våre aller, aller beste spillere.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 02. Jan. 2008, 20:42 »
Så du ville vraket Faye i stedet for Butt? Dette grenser til vannvidd, men jeg skal la det passere for denne gang. Nå skal jeg se kamp!

Problemet er? Folk har visst noe imot Butt på dette forumet... sannheten er at han har vært en av våre beste spillere denne sesongen. Desidert beste spiller mot Chelsea, og har vært i knallform de siste ukene. Faye på den sentrale midtbanen fremfor Emre... det er DET som er vanvidd.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #98 på: 02. Jan. 2008, 20:43 »
Ramones spilles på St.James :P

sivernil

• Flaskebærer
  • *
  • :)
    • Vis profil
« Svar #99 på: 02. Jan. 2008, 20:45 »
Butt Kaptein :-\
Alan Shearer vill alltid være Nr.9 på Newcastle United!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 02. Jan. 2008, 20:49 »
Butt Kaptein :-\

Newcastle har ingen kaptein lenger.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #101 på: 02. Jan. 2008, 20:51 »
Da er vi igang. Nå må det presses høyt!
Who else...... Alan Shearer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 02. Jan. 2008, 20:52 »
Skjønner ikke hva som plutselig er så galt med Martins, Asbjørn. Han er blitt feilplassert hele sesongen, og har allikevel scoret en godkjent mengde mål. I fjor var han også en av våre aller, aller beste spillere.

I de siste kampene har han vært katastrofalt dårlig. Får servert ball på ball, men klarer ikke å score på de mest opplagte sjanser. Han  er dessverre ikke den nummer 9 Newcastle supporterene hadde håpet på at han skulle være.

Uansett, lykke til.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #103 på: 02. Jan. 2008, 20:52 »
Da er vi igang. Nå må det presses høyt!

Det har jo skjedd >:(
"The first 90 minutes are the most important"

sivernil

• Flaskebærer
  • *
  • :)
    • Vis profil
« Svar #104 på: 02. Jan. 2008, 20:53 »
Men synst heller Taylor kunne vår det enn Butt som kanskje er den mest udugelige spilleren i klubben.. Men har trua..4-4-2 endelig!
Alan Shearer vill alltid være Nr.9 på Newcastle United!