20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - City 02.01.08 kl 2045 C+ Sport 1  (Lest 57658 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - City 02.01.08 kl 2045 C+ Sport 1
« Svar #45 på: 02. Jan. 2008, 07:20 »
Owen har da scoret 3 mål på 7 starter,

For å pirke på deg, så har han to mål i PL på 7 starter og 4 innhopp..han har i tillegg et mål på en start i carling cup.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #46 på: 02. Jan. 2008, 11:08 »
Nå synes jeg folk blir alt for pessimistiske. City har bare 4 lag bak seg på bortetabellen. Selv om de ligger høyt oppe har de tatt 29 av 36 poeng hjemme. Det viser at selv om City har brukt nesten dobbelt så mye som Newcastle i sommer skal det mere til enn en pengesekk ut vinduet til nye spillere.

Så litt på tabellen fra i fjor, vi ligger til sammenligning 1 poeng forran fjoråret. Etter å ha blitt kjørt på ræv av souness og roeder i noen år ser jeg på dette som en mellomsesong. Litt bedre vårsesong enn forrige sesong og vi kan kjempe om Uefa-cup eller inter-toto. Jeg sa tidligere at Fredrik sin formasjon så morsom ut men jeg regner med å se denne:

Given
Beye, Taylor, Faye, N?Zogbia
Milner, Butt, Emre, Duff
Viduka og Martins

Regner med at Butt-kritikerne holder kjeft nå etter Chelsea-kampen. Desidert den beste av Newcastle-spillerne i den kampen. Klar kandidat til kapteinsbindet om du spør meg.

Skulle gjerne sett Enrique på venstrebacken og zog flyttet opp sentralt eller på kanten. Men skjer nok ikke så regner med at dette blir startoppstillingen. Petrov og Elano vil sikkert by på de største problemene.
« Siste redigering: 02. Jan. 2008, 11:13 av laddy »
"The first 90 minutes are the most important"

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 02. Jan. 2008, 11:39 »
N`Zogbia kan i alle fall ikke vrakes. En av våre beste spillere og ekstremt viktig i den offensive fasen av spillet. Var en av de bedre mot Chelsea og skal selvsagt spille.

N'Zogbia var ikke en av våre beste mot Chelsea. Han skulle ha ansvaret for siden der Wright Phillips spilte på og man så hvordan det gikk. Wright Phillips herjet jo på høyresiden gjenom hele kampen og det er nok derfor N'zogbia får svak karakter av mange spillerbørser. Offensivt var han derimot god og håper han derfor får spille på en mer offensiv posisjon som f.eks. der du satt han opp. For per dags dato er han for svak deffensiv til å spille venstreback

Grundemaister

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #48 på: 02. Jan. 2008, 12:08 »
Var over og så sist hjemmekamp..

Jeg så et av PL`s største talenter i Charles N`zogbia.. Han har ekstreme ferdigheter offensivt..

Kanskje burde ikke hans primære oppgave være å forsvare vår venstreside? Kanskje er han perfekt i en 4-3-3 "indreløperrolle" med varierte offensive arbeidsoppgaver? Doble på kant, drible, spille gjennom angripere og ikke minst avslutte i kjent stil..

Kamper på hjemmebane mot lag som ikke har nevneverdig gode høyrekanter derimot, kan det være greit å la Zog spille offensiv venstreback.

La det ikke være et tema å benke en slik spiller..

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 02. Jan. 2008, 12:24 »
Det er jeg enig i. Hvis det andrelaget ikke har en spesielt god høyreving kan det fungere med Zog på backen, men hadde uansett sett at han heller fikk spille i en mer offensivrolle. Og vi har jo også Enrique som har vært nokså god da han har fått sjansen.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 02. Jan. 2008, 13:24 »
Nå sier ikke jeg at han var god defensivt, men han var så viktig i det offensive spillet at han var en av de viktigste bidragsyterne, og man så hva det resulterte i, ja nettopp, et mål. Charles kan ikke så fryktelig mye for at han blir malplassert på backen. Han har nok aldri før hatt defensive oppgaver i spillet sitt, og man trenger jo ikke å være rakettforsker for å se at han er en naturlig offensiv spiller. Derfor er det synd at han blir plassert på backen. Hvorfor ikke bruke Enrique? Jeg skjønner lite til ingenting av det.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 02. Jan. 2008, 13:59 »
Det sier jeg ikke, men han var så dårlig defensivt at han ikke kan sies å være blant våre bedre spillere i den kampen. At N'Zogbia blir feilplassert på backen er en annen sak.

howie

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #52 på: 02. Jan. 2008, 16:31 »
Hvis Martins er i form tror jeg dette kan bli en meget interessant kamp for Newcastle sin del.

Given
 Beye-----Taylor-----Faye-----Enrique
Milner-----Geremi---Emre-----Zog
               Viduka----Martins

NUFC - Man C   3-2

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #53 på: 02. Jan. 2008, 18:05 »
Newcastle har ikke vært så ille på hjemmebane så langt denne sesongen.
Halvparten av kampene er vunnet og bare to har endt med tap.

Manchester City står med en seier borte og må sies å være som natt og dag hjemme/borte.
Scorer lite mål og det virker som om de går for 0-0 i sine bortekamper.

Sånn sett ser ting lyst ut foran dette oppgjøret.

MEN: Newcastle er igjen inne i en tung tid. Spillemessig er det lite som stemmer og manageren er med rette under stort press. Han har fått styrets tillitt, men det må snart skje bedringer i måten laget spiller på.
Vi er dårlige bakover på banen, midtbanespillerne pådrar seg en rekke gule kort og klarer knapt å finne en medspiller med pasningene sine, mens spissene våre enten er for dårlige, skadet eller rett og slett ikke klarer å spille sammen med lagkameratene sine (les. Martins).

Dermed får City årets andre borteseier i kveld. De vinner 1-0 og Big Sam sitter enda verre plassert i managerstolen.

(3,30+ i odds på City seier er meget godt betalt....)

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #54 på: 02. Jan. 2008, 18:18 »
Gleder meg utrolig til å se denne kampen og eg har stor tro på seier i dag..... 8) Og at Smith mest sannsynlig er ute tror eg faktisk kan være positivt for laget sin del....
« Siste redigering: 02. Jan. 2008, 18:30 av AK84 »

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 02. Jan. 2008, 18:30 »
Samme her. Tror vi tar dette.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 02. Jan. 2008, 18:37 »
Kjenner jeg blir litt varm i topplokket av all usaklig dritt som slenges mot Smith når der fins diverse andre spillere som fortjener å høre det så mye mer..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 02. Jan. 2008, 18:51 »
Kjenner jeg blir litt varm i topplokket av all usaklig dritt som slenges mot Smith når der fins diverse andre spillere som fortjener å høre det så mye mer..
Du får ta deg en luftetur da...

King

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #58 på: 02. Jan. 2008, 19:03 »
Emre bør starte her...enkelt å greit fordi han e mer målfarlig enn noen andre midtbanespillere i denne klubben

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 02. Jan. 2008, 19:14 »
Tja, om du trekker fra Charles N'Zogbia og James Milner så kan jeg vel kanskje enes med deg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida