20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - City 02.01.08 kl 2045 C+ Sport 1  (Lest 57684 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - City 02.01.08 kl 2045 C+ Sport 1
« Svar #30 på: 01. Jan. 2008, 18:19 »
------------Given--------------
Beye-Taylor-Cacapa-Enrique
----------Butt-Faye------------
--Milner----Emre----N`Zog---
------------Viduka--------------

Martins setter aldri sjansene han får og dermed bør en som nylig scorte 2 mål få sjansen.

Glimrende forslag!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 01. Jan. 2008, 18:29 »
Ser ikke poenget med å sette ut Damien Duff..  to så defensive ankere på midten vil hjelpe på det defensive, MEN for at vi skal føre denne kampen blir det helt feil å bruke Faye og Butt sammen på midten...

Vil se vanlig 4-4-2 jeg...

Given
Beye - Faye - Taylor - Enrique
Milner - Butt - Emre - Duff
Owen - Martins

To spisser er nøkkelen, og jeg mener Allardyce bare skal gi faen i det tøvet hans om at ikke to små spisser kan spille sammen på topp.....Jeg setter ut Zog fordi jeg så tendenser i spillet til Duff mot chelsea som lover veldig godt...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #32 på: 01. Jan. 2008, 18:31 »
------------Given--------------
Beye-Taylor-Cacapa-Enrique
----------Butt-Faye------------
--Milner----Emre----N`Zog---
------------Viduka--------------

Martins setter aldri sjansene han får og dermed bør en som nylig scorte 2 mål få sjansen.

Japp enig her.

Er owen tilbake eller fortsatt støl?
"The first 90 minutes are the most important"

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 01. Jan. 2008, 18:34 »
Ser ikke poenget med å sette ut Damien Duff..  to så defensive ankere på midten vil hjelpe på det defensive, MEN for at vi skal føre denne kampen blir det helt feil å bruke Faye og Butt sammen på midten...

Vil se vanlig 4-4-2 jeg...

Given
Beye - Faye - Taylor - Enrique
Owen - Martins

To spisser er nøkkelen, og jeg mener Allardyce bare skal gi faen i det tøvet hans om at ikke to små spisser kan spille sammen på topp.....Jeg setter ut Zog fordi jeg så tendenser i spillet til Duff mot chelsea som lover veldig godt...

I like, min lagoppstilling hadde sett noke sånnt ut ja men tror nok eg hadde spelt med N Zog og ikkje Duff.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #34 på: 01. Jan. 2008, 18:36 »
Skulle ikke forundre meg om Sam smeller til med denne, vi må jo passe på å ikke gå ut "gung ho" som mot Derby(jeg må le).

Given
Beye - Taylor - Cacapa - N'Zogbia
     Geremi - Butt - Faye
                                   Milner
 Owen           Viduka

Når det er sagt håper jeg Emre får en match nå, om han ikke gjør det kan han like godt puttes på transferlista umiddelbart. Med både Smith og Barton ute bør han få sjansen.

Skulle optimalt sett en 4-4-2 som vanlig

Given
Beye - Taylor - Faye/Cacapa - N'Zogbia
              Viduka - Owen

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 01. Jan. 2008, 18:43 »
Syns Fredriks formasjon var spennende, eneste jeg ser som kan endres av spillere er å ta ut Emre for Duff, sette Zog inn sentralt og føre Duff som ving.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #36 på: 01. Jan. 2008, 21:10 »
Syns Fredriks formasjon var spennende, eneste jeg ser som kan endres av spillere er å ta ut Emre for Duff, sette Zog inn sentralt og føre Duff som ving.

Zog sentralt?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 01. Jan. 2008, 21:21 »

Zog sentralt?
Du så tydeligvis ikke flere av treningskampene i sommer hvor Zog brilljerte stort på sentrall midtbane?

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #38 på: 01. Jan. 2008, 21:24 »

Zog sentralt?
Du så tydeligvis ikke flere av treningskampene i sommer hvor Zog brilljerte stort på sentrall midtbane?

Joda, men vi går fra å rævkjøre Juventus og Celtic til å tape mot Wigan så treningskamp får være treningskamp..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 01. Jan. 2008, 21:28 »

Zog sentralt?

Joda, men vi går fra å rævkjøre Juventus og Celtic til å tape mot Wigan så treningskamp får være treningskamp..
Kanskje vi rævkjørte Juventus og Celtic fordi Zog spilte sentralt vettu! ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 01. Jan. 2008, 21:41 »
Ser ikke noe problem i å bruke Zog sentralt. Han har mange en gang bevist at han kan spille glimrende sentralt i banen. Samtidig får vi da bruke Duff og Milner i tillegg, og det syns jeg ser ut som et potensielt ekstremt slagkraftig lag. Og både Zog og Duff tror jeg kan operere meget godt i en tilbaketrukket spissrolle.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #41 på: 01. Jan. 2008, 22:54 »
Ja det stemmer Zoggy var veldi god sentralt i sommer, hadde vært morsomt å sett han der igjen mot City..
Jeg håper på denne oppstillingen
Given
Beye-Taylor-Faye-Enrique
              Butt
    Milner-Zoggy-Duff
        Owen-Viduka
Spennende å morsom oppstilling.. Viduka skal iallefall spille mener jeg, å nå er det på tide Owen finner ut hvor målet står..
Vi vinner 3-1. Det blir en morsom kamp, der vi som vanlig kommer under 0-1 ganske tidlig før vi setter inn hardkjøret å spiller ball i hatt med de..
Lykke til alle sammen
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 02. Jan. 2008, 01:25 »
N`Zogbia kan i alle fall ikke vrakes. En av våre beste spillere og ekstremt viktig i den offensive fasen av spillet. Var en av de bedre mot Chelsea og skal selvsagt spille.

Når det gjelder Faye, så synes jeg han bør spille midtbane som mot Chelsea. Han briljerte til tider og viste fin pasningsfot. Når vi i tillegg vet at han har slakteregenskapene så er han perfekt. Taylor og Cacapa fortsetter i midtforsvaret.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 02. Jan. 2008, 01:59 »
Owen har da scoret 3 mål på 7 starter, stort sett ikke i topp matchform, samt med tidvis håpløst spill fra laget. Vil påstå at han ikke helt har glemt hvor målet står da.
Syns forøvrig laget til Fredrik er spennende. Fordi det både er veldig godt bakover, men samtidig potensielt veldig farlig fremover. Med Duff og Zog har vi to spillere som potensielt også kan fungere som en hengende spiss og dermed støtte Viduka fremover.

Rozen

• Gjest
« Svar #44 på: 02. Jan. 2008, 02:02 »
Given
Beye Taylor Cacapa N'Zogbia
Milner Butt Faye Duff
Martins Viduka

Dette er mitt forslag, Oba kommer i form han. Scorer og vi får se salto. Dette blir nok sannsynligvis ikke laget, da Smith starter om han er frisk, og Sam ofte satser på porselensdukka Owen.. Er dog litt beskymra for midtbana, er ikkje så fantastisk ballsikre at det gjør noe..
Egentlig driter eg i korleis laget ser ut bare vi spiller bra og får med oss minst 1 poeng..  :P