20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Useriøse spelerar  (Lest 10733 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Useriøse spelerar
« Svar #30 på: 04. April 2008, 12:46 »
Lurer på hvem det kan være.....jeg er ganske sikker på at stikkordet er west ham...de har altså en haug med spillere som har innrømmet spilleavhengighet; Roy Carroll og Matthew Etherington blant annet, de har også noen tidl. newcastle bøller i stallen og en del andre tvilsomme personligheter...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 04. April 2008, 13:24 »
Vår alles kjære Michael Owen er vel også ganske opptatt av pengespill, men har vel uansett mer enn nok penger til at han skal trenge å få rødt kort for å få slettet 500 000 kr. i gjeld...

Tror nok du er inne på noe når du nevner West Ham :)

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #32 på: 04. April 2008, 15:39 »
Ser no det at mange spelerar som har eit villt festliv presterer langt under par. Ronaldinho er ikkje den spelaren han var, kunne ha blitt, same med Ronaldinho. Etter at Juande Ramos har tatt over spurs, og fiksa kostholdet og slikt for spelerane, så ser ein at spelerar som Huddlestone også blomstrar fram.

Treng da ikkje vere bibelgutta for at spelerar skal ha gode haldningar.

Eit herleg bilde av Matty Fattison. Drita :P
« Siste redigering: 04. April 2008, 15:46 av Hans Emil »
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 04. April 2008, 15:50 »
Jeg er helt sikker på at det også i engelsk fotball finnes intellektuelle, sympatiske ordentlige folk, med en helt ordinær intelligens. Det finnes helt sikkert en og annen Ola By Rise i Premier League også. Det finnes helt sikkert de som leser mye bøker, som er opptatt av verden rundt seg, og som kanskje kunne tenkes å være utdannet journalister også i England. Kanskje også i Newcastle, for alt det vi vet.

Men at mange spillere også blir ekstremt påvirket av at de hele sitt liv har blitt dyrket som noe spesielt, som noe utenom det vanlige, bare for sine prestasjoner på en idrettarena, er ingen hemmelighet. Og enkelte fikser ikke det å leve et normalt liv, og samtidig være rik og berømt.
Og at dette kanskje spesielt gjelder unge spillere, er heller ingen hemmelighet. Det er noe vi bare må leve med.

Mitt intrykk er at pub-kulturen blant engelske fotballspillere ikke er i nærheten av å være like utpreget som for 20 år siden. Tror ikke Kevin Keegan er den som tar med seg en av sine spillere på en pub og skjenker ham dritings. Tror ikke det er så mange av de som legger opp fotballkarrieren nå om dagen, som blir alkoholikere. Tror ikke vi har så mange Paul Gascoignes og George Bests i dagens fotballverden.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 04. April 2008, 16:00 »
Engleskmenn liker å vise muskler skjønner jeg, enten det er i singlet eller bar overkropp, hehe. Tror jeg holder meg til snackpacken istedenfor sixpacken jeg...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #35 på: 04. April 2008, 17:11 »
Engleskmenn liker å vise muskler skjønner jeg, enten det er i singlet eller bar overkropp, hehe. Tror jeg holder meg til snackpacken istedenfor sixpacken jeg...

Er nok ikke engelskmenn, men fotballspillere. Selv norske tippeligaspillere prøver å vise muskler. Har jo sett bilde av laget ti Odd Grenland og Enga der alle var i bar overkropp og lekte deilige.

Til tross for at det er mange slike i Newcastle tror jeg nok også at vi har mange som ikke er slik.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #36 på: 04. April 2008, 23:59 »
men uanset hvor mye vi diskuterer så blir det bare vill tipping :-)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #37 på: 05. April 2008, 00:18 »
Yup. Og man får bare bekreftelser på "the bad guys".

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 05. April 2008, 03:14 »
Altså, herregud...vil tro at de fleste her inne hadde blitt ganske høye på pæra hvis de hadde spilt for et Premier League-lag, fått masse penger og blitt elsket av lokalbefolkningen.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 05. April 2008, 03:33 »
Altså, herregud...vil tro at de fleste her inne hadde blitt ganske høye på pæra hvis de hadde spilt for et Premier League-lag, fått masse penger og blitt elsket av lokalbefolkningen.

Selvsagt. Det ligger vel i et menneskes natur. Umulig å ikke bli det vil jeg tro... Du vet jo at du er konge, at du er styrtrik og at du kan pule de deiligste damene uansett hvor jævla stygg du selv er...

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #40 på: 06. April 2008, 00:56 »
se for deg ruel fox eller carlton palmer med den deiligste dama i den feteste bilen. Hvor rettferdig er det?
For dere yngre på forumet: kjør et søk på nevnte spillere, så forstår dere hva jeg mener

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 06. April 2008, 01:04 »
Husker Ruel Fox..  som ein liten svart dverg
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 06. April 2008, 09:59 »
Husker Ruel Fox som en glimrende fotballspiller  :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 06. April 2008, 16:13 »
se for deg ruel fox eller carlton palmer med den deiligste dama i den feteste bilen. Hvor rettferdig er det?
For dere yngre på forumet: kjør et søk på nevnte spillere, så forstår dere hva jeg mener
Hvorfor snakker du om rettferdighet?
Det er svært lite i livet som er rettferdig.

At penger og berømmelse går foran utseende har vi visst i mange, mange år. De styggeste spillerne får de beste damene, sånn er det bare. Det er ikke rettferdig, men det er det også veldig mye annet som ikke er.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #44 på: 23. April 2008, 00:40 »
wow! Du er dyp, mann! Skjønner du ikke spøk?