20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Useriøse spelerar  (Lest 10739 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Useriøse spelerar
« Svar #15 på: 30. Mars 2008, 15:01 »
Gutten er 19 år.
Det er mange på dette forumet som sikkert er litt samme typen, som er omtrent samme alder som Andy.

De fleste som er litt "ville" i ungdommen, roer seg med alderen. Det samme tror jeg vil skje med Andy Carroll. Han har helt sikkert et høyt selvbilde. Det skal han få lov til. Da han var 10 år var det sikkert veldig mange av hans kamerater som drømte om å spille for Newcastles a-lag og England. Liksom det er mange norske unger som drømmer om å bli landslagsspillere. Bare én av 100 eller kanskje enda færre lykkes. John Arne Riise var en av dem. Han var veldig høy på pære i sin ungdom. Og hvem glemmer vel sms-skandalen? Men han har roet seg mer med alderen han også. Selv om man aldri kan vente at akkurat den karen blir helt som alle andre. Det er jo bare å se på opphavet.

Andy Carroll er sikkert den typen som vil kjøre rundt i fete biler, utnytte statusen sin for å tekkes det motsatte kjønn, og han er sikkert typen som tror godt om seg selv. Det får så være. Så lenge han ikke gjør noe helt vanvittig dumt, som Kieron Dyer, Jonathan Woodgate og mange andre med dem, og han presterer som han skal på banen, så kommer ikke jeg til å forlange mer.

Andy Carroll må få lov å være Andy Carroll.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 30. Mars 2008, 15:11 »
Hehe, dette er da "normalt" ja. Syns det er idiotisk, men faktum er jo at mange gjør slikt, enten en er vanlig mann i gata eller fotballspiller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #17 på: 03. April 2008, 18:25 »

Glad for vi har selgt Fatty!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #18 på: 03. April 2008, 19:33 »
Hehe, virker som om den godeste Pattison er litt for glad i flaska. Ble jo tatt for å ha kjørt full til Norwich-trening for noen uker siden.

Med tanke på denne profilen til Andy Carroll virker det som det er svært utbredt å skrive slik om seg selv blant unge fotballspillere i UK. Søkte kjapt og fant ut at mackem Anthony Stokes har omtrent akkurat den samme profilen.
http://www.faceparty.com/stokesa

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 03. April 2008, 20:56 »
Syns ikke de bildene av Matty Pattison var spesielt sjokkerende uansett da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #20 på: 03. April 2008, 21:35 »
Dette er det jeg alltid har sagt om fotballspillere. Mange av dem er noen usympatiske selvdiggere. Matty Pattison er det. Det vet de fleste fra før av. De bildene der styrker inntrykket kanskje litt, men ikke mye... har sett mer sjokkerende bilder i livet mitt for å si det sånn.  ::)

Når det gjelder Carroll er jeg utrolig skuffet. Han har alltid virket som en sympatisk, intelligent og jordnær fyr. Synspunktet mitt er nå blitt endret totalt. Han oppfører seg faen meg som om han var 14 år og det ser visst ut til at har litt vel høye tanker om seg selv. Dessuten skriver han som om han var en analfabet. Selv JEG kan skrive bedre engelsk enn han ffs... det sier litt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 03. April 2008, 22:10 »
Dere høres jo ut som en gjeng bibelskolestudenter. De må da faen ha lov til å leve som ungdommer de også, de er tross alt det.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 03. April 2008, 22:13 »
Dere høres jo ut som en gjeng bibelskolestudenter. De må da faen ha lov til å leve som ungdommer de også, de er tross alt det.
Spot on!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 03. April 2008, 22:37 »
Dette er det jeg alltid har sagt om fotballspillere. Mange av dem er noen usympatiske selvdiggere. Matty Pattison er det. Det vet de fleste fra før av. De bildene der styrker inntrykket kanskje litt, men ikke mye... har sett mer sjokkerende bilder i livet mitt for å si det sånn.  ::)

Når det gjelder Carroll er jeg utrolig skuffet. Han har alltid virket som en sympatisk, intelligent og jordnær fyr. Synspunktet mitt er nå blitt endret totalt. Han oppfører seg faen meg som om han var 14 år og det ser visst ut til at har litt vel høye tanker om seg selv. Dessuten skriver han som om han var en analfabet. Selv JEG kan skrive bedre engelsk enn han ffs... det sier litt.

Det kan jo hende at han skriver på dialekt. Tror ikke du finner så forbaska mange jordnære, sympatiske, intelligente spillere i Premier League...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 03. April 2008, 22:40 »
Jeg tør påstå at du tar alvorlig feil Andre...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #25 på: 03. April 2008, 23:13 »
Jeg stemmer på Andre og Kristoffer i denne saken.
Hvis en spiller viser intellekt i England, så er han enten en sjeldenhet eller utlending (eller begge deler)

Selv ikke vår helt Alan Shearer har vist særlig større intellekt enn det som trengs for å åpne ei dør. Men fy faan for en spiller.
Hvis jeg skal tippe noen spillere av våre egne som kan ha noe særlig i topplokket, ville jeg tippe på el Donkey og Owen. (Dette er kun tipping - har ikke peiling på dette egentlig) 8)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 03. April 2008, 23:57 »
El Donkey, som i Ameobi?
Men nei, jeg kan nok være enig i det Andre sier angående spillere i PL.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 04. April 2008, 00:39 »
Vår egen James Milner er lynende intelligent og hadde toppkarakterer i samtlige fag når han sluttet skolen som 16 åring..Steve Harper har universitets utdannelse..

Det finnes selvfølgelig flere slike tilfeller i PL...

Masse sympatiske spillere finnes det selvsagt også....grunnen til at "alle" dere tror ALLE fotballspillere er arrogante klysete og alt det der, er fordi dere hører historier om at den og den spilleren ikke stopper og skriver autografer, ikke gidder å hilse osv..Dere må skjønne at fotballspillere ikke orker og gidder å skrive autografer, stille opp på bilder og gi av seg selv hver dag! Ingen her vet hvordan det er og være kjent....et fotballag kan sammenlignes med en arbeidsplass når det gjelder personligheter..Man har sjenerte, beskjedne og litt sky personer som har det som naturlig å ikke gi for mye av seg selv!!(Owen er et godt eks. her) Og disse personene får automatisk stemplet som arrogante og klysete fordi de ikke stiller opp på bilder og autografskriving. Selvsagt finnes den arrogante typen, jeg har selv stått igjen etter mange kamper og stått utenfor tr.feltet i benton noen ganger, Charles N'zogbia oppfører seg som en forbanna drittsekk ovenfor fansen, men det er han faktisk alene om..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 04. April 2008, 00:56 »
Vår egen James Milner er lynende intelligent og hadde toppkarakterer i samtlige fag når han sluttet skolen som 16 åring..Steve Harper har universitets utdannelse..

Det finnes selvfølgelig flere slike tilfeller i PL...

Masse sympatiske spillere finnes det selvsagt også....grunnen til at "alle" dere tror ALLE fotballspillere er arrogante klysete og alt det der, er fordi dere hører historier om at den og den spilleren ikke stopper og skriver autografer, ikke gidder å hilse osv..Dere må skjønne at fotballspillere ikke orker og gidder å skrive autografer, stille opp på bilder og gi av seg selv hver dag! Ingen her vet hvordan det er og være kjent....et fotballag kan sammenlignes med en arbeidsplass når det gjelder personligheter..Man har sjenerte, beskjedne og litt sky personer som har det som naturlig å ikke gi for mye av seg selv!!(Owen er et godt eks. her) Og disse personene får automatisk stemplet som arrogante og klysete fordi de ikke stiller opp på bilder og autografskriving. Selvsagt finnes den arrogante typen, jeg har selv stått igjen etter mange kamper og stått utenfor tr.feltet i benton noen ganger, Charles N'zogbia oppfører seg som en forbanna drittsekk ovenfor fansen, men det er han faktisk alene om..

Selv om spillerne stiller opp for fansen trenger ikke det bety at de ikke er jordnære, sympatiske og inteligente. Det betyr vel kanskje at de er inteligente nok til å forstå at det å ha fansen på sin side er smart. Spillerne lever jo av at fansen liker dem og ingen spillere kommer spesielt godt ut av å ha 52 000 fans i mot seg hver gang de spiller hjemmekamp...

Selvsagt har jeg forståelse for at fotballspillere kun er mennesker og at de ikke alltid gidder å skrive autografer til alle som spør, det er jo naturlig nok. Alikevel tror jeg at størsteparten av spillerne i både Newcastle og Premier League i allefall ikke er jordnære og inteligente. En stor del av de er sikkert sympatiske, i allefall når det er mange mennesker til stede.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 04. April 2008, 12:41 »