20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Gi Big Sam sparken?

Ja, spark han langt ut av SJP!
17 (26.6%)
Nei, gi mannen mer tid!
32 (50%)
Usikker
15 (23.4%)

Stemmer totalt: 62

Avstemning er avsluttet: 09. Jan. 2008, 19:11

Skrevet av Emne: Big Sam out?  (Lest 29259 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Big Sam out?
« Svar #120 på: 29. Des. 2007, 19:00 »
Det var vel fordi vi hadde Duff og Milner som var tidvis meget gode i dag!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 29. Des. 2007, 19:03 »
Ja, offensivt er nok det nøkkelen. Men det er da også undeholdende å se godt defensivt spill og en stor arbeidsinnsats, glød og engasjement!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 29. Des. 2007, 19:04 »
Til alle som vil ha Big Sam fjernet: Hva tror dere kommer til å skje hvis dette blir en realitet? Tror dere vi henter en mye bedre manager som får oss til å spille god fotball før serien er omme? Tror dere virkelig det?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #123 på: 29. Des. 2007, 19:05 »
Selvfølgelig gjør vi ikke det. Men noen tror visst at ALT handler om manageren. Gjør man det dårlig er det bare å sparke manageren å skaffe en ny, tenker vel noen. Ja, tenk om det hadde vært så enkelt.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 29. Des. 2007, 19:06 »
Til alle som vil ha Big Sam fjernet: Hva tror dere kommer til å skje hvis dette blir en realitet? Tror dere vi henter en mye bedre manager som får oss til å spille god fotball før serien er omme? Tror dere virkelig det?

Hvis vi finner den rette manageren, er svaret definitivt JA...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 29. Des. 2007, 19:09 »
Å finne den rette manageren, som attpåtil er villig til å komme til oss, nå midt i sesongen, tror jeg skal veldig mye til. Dessuten ser jeg fortsatt på Sam som den rette manageren, da han ikke har hatt nok tid/kamper på seg til å bevise det motsatte.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 29. Des. 2007, 19:09 »

Hvis vi finner den rette manageren, er svaret definitivt JA...

Hvorfor brukte Sir Alex over en sesong på å få skikk på ManU da?? Kan man virkelig dømme Big Sam allerede?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 29. Des. 2007, 19:09 »
Har aldri sammenliknet Roeder og Big Sam, men setter spørsmålstegn ved dere som ville ha ut Roeder før halvspilt sesong ifjor snakker om å gi kontinuitet til Big Sam!

Du ser tydeligvis ikke forbedringene. Da er det håpløst Frode.

Hvilke forbedringer? Spillemessig?

Er fult klar over at Allardyce gjør mye bra "behind the scene" som de kaller det. Skadeforebygging, speidernettverk, osv. Men så lenge dette ikke vises på banen hjelper det lite...........

Du mener at speidernettverket skal vises på banen etter 5 måneder i managerstolen? Om du ikke ser at skadeforebyggingen synes på banen kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. Et lite hint som kan hjelpe deg på vei er Duff i dag, og at spillere som Enrique, Ameobi og Geremi ikke engang får plass på benken.

Igjen spør jeg, hvilke managere vil ha jobben som NUFC manager og samtidig kan gå inn å gjøre en bedre jobb pr dags dato? At Big Sam har fått mye ut av å kun bruke £9 millioner netto i sommer er det liten tvil om. Det skal også sies at det er veldig mange klubber som har blitt kjøpt opp av utenlandske eiere de to siste årene som har spyttet inn langt langt mer penger enn Ashley. Selv Sunderland har brukt langt langt mer penger enn Newcastle. Det er mye vanskeligere å hevde seg i toppen av PL i dag, sammenlignet med 5-10 år tilbake.

Januar er et meget vanskelig vindu, og det bør ikke brukes store penger om de rette spillerene ikke er tilgjengelig.
« Siste redigering: 29. Des. 2007, 19:12 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 29. Des. 2007, 19:11 »
Endelig en fornuftig kar. Godt å ha deg tilbake, Asbjørn. Jeg prøver og prøver, men skjønner meg faen ikke på de som vil ha han sparket. Og jeg har Arsene Wenger i ryggen. Han kan MYE mer fotball enn alle her inne ;D

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #129 på: 29. Des. 2007, 19:14 »
Endelig en fornuftig kar. Godt å ha deg tilbake, Asbjørn. Jeg prøver og prøver, men skjønner meg faen ikke på de som vil ha han sparket. Og jeg har Arsene Wenger i ryggen. Han kan MYE mer fotball enn alle her inne ;D

Ikke bare Wenger. Også Alex Ferguson. Han kan UTVILSOMT mye mer om fotball enn det noen her inne kan.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #130 på: 29. Des. 2007, 19:17 »
Synes egentlig det virker som om nesten alle støtter Sam, og bra er det :)
Døm han etter sesongen sier jeg
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 29. Des. 2007, 19:28 »

32% vil ha han sparket, hvis du ser på pollen...

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #132 på: 29. Des. 2007, 19:31 »

32% vil ha han sparket, hvis du ser på pollen...

Beklager glemte at denne tråden egentlig var en poll. Sånn nå er det 31.4 % siden jeg ikke hadde stemt før nå. Skremmende at nesten en tredjedel vil ha han bort, men jeg skjønner at livet som Newcastle supporter er hardt. Noen er medgangsupportere andre er motgangsupportere. Men la nå Sam få en mulighet til å bevise noe for oss. Det handler ikke om å støtte Sam eller ikke, det handler om å støtte Newcastle United
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 29. Des. 2007, 19:44 »
Sam bør få minst denne sesongen pluss halve neste sesong på å bevise at han er den rette. Jeg er ganske så sikker på at Ashley og Mort også kommer til å gjøre det.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #134 på: 29. Des. 2007, 21:37 »
Er det jeg er mest redd for nå. At Ashley ikke har tålmodighet.