20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bakgårdsklubben Valencia har....  (Lest 8075 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bakgårdsklubben Valencia har....
« på: 03. Juni 2005, 12:03 »
sikret seg Patrick Kluiverts tjenester de neste tre sesongene..

Kluivert Signs For Valencia
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1 på: 03. Juni 2005, 12:18 »
Marca.com bekrefter overgangen i dag.. Tester osv. 9. juni, men dette regnes for å vare i orden. Valencia skal kunne prise seg lykkelig over å få en klassespiss gratis.. Vi fikk det i fjor, men greide ikke å ta vare på sjansen på grunn av dårlig trenerstab!

For de av dere som har fulgt med på skolen:

El Valencia ficha a Kluivert por tres temporadas
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 03. Juni 2005, 12:23 »
Valencia kom vel ikke engang til UEFA cupen om jeg ikke husker feil. Valencia har nok blitt en bakgårdsklubb , og jeg tror de forblir der, siden Rafa henter de beste spillerene til LFC.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 03. Juni 2005, 12:26 »
De beste spillerne som Pellegrino?

Valencia ble utsatt for den udugelige Ranieri, men har vel et av de bedre lagene i verden.. De er ikke mer en et år siden de vant Primera, verdens beste liga!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 03. Juni 2005, 12:32 »
Sitat fra: "Mushans"
De beste spillerne som Pellegrino?

Valencia ble utsatt for den udugelige Ranieri, men har vel et av de bedre lagene i verden.. De er ikke mer en et år siden de vant Primera, verdens beste liga!

Det sies at  Vicente og Aimar kan være på vei.

Verdens beste liga? HØ
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 03. Juni 2005, 12:38 »
Tviler på at noen har penger å kjøpe ut Vicente.. Aimar har vel blitt linket til Juventus og faktisk Inter den siste tiden, men tviler litt på at han stikker fra La Mestalla med det første..

Mushans som har troen på at Flores kan få suksess i Valencia..

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 03. Juni 2005, 12:56 »
Valencia i fjor og Valencia i år viser hvor mye en manager spiller inn. Ut med den meget dyktige Benitez og inn med den overvurderte italieneren som har fått sparken i sine siste 4 klubber.

Valencia spillte en fantastisk fotball i 2004(Under Benitez) og vant jo La Primera og UEFA-cupen. I år er det bortimot samme stall, men laget har fallt som en stein.

Når det gjelder Aimar og Vicente så ser det ut til at en av de havner i Liverpool. Rafa er en fan av begge to, og Aimar har blitt plassert en del på benken i år. Uansett så vil disse to spillerene ene og alene helt sikkert spise opp store deler av Liverpool sitt transferbudsjett om de kommer. Det har også vært snakk om å inkludere Milan Baros i en bytteavtale.

Pellegrino har forøvrig ikke fått ny kontrakt i Liverpool, han var vel kun tenkt på som en back-up i siste halvdel av sesongen.

Valencia kan så absolutt glede seg over at Kluivert har signert. Skulle gjerne ha sett han fått flere sjanser.
Carr har altfor få landskamper for England!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #7 på: 03. Juni 2005, 12:57 »
Tror nok at Valencia klarer å komme seg opp igjen. Vi husker jo alle krisesesongen til Barcelona :wink:

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 03. Juni 2005, 12:59 »
Tipper Kluivert blomstrer igjen i Primera Division....hadde jo vært typisk..:P

Oh well, lykke til Kluivert i Valencia, og Ranieri klarere vel å gjøre noe fornuftig med en slik spiller!

Var ikke vi å snuste på Ranieris tjenester i fjor??

Bjørn - *sniff sniff*
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 03. Juni 2005, 13:00 »
Ranieri fikk sparken i vinter..?

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 03. Juni 2005, 17:07 »
Det gjorde han, takk gud for det.. Han var jo på vei til å ødelegge laget!

Ranieri er vel i samme bås som Souness.. Altså udugelig!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 03. Juni 2005, 17:36 »
Kanskje slik som med oss. Starter utrolig bra, men så er han ikke motivert lengre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #12 på: 03. Juni 2005, 19:08 »
Kan det tenkes Kluivert og Baros kan danne et av europas beste spisspar neste sesong? Jeg tror disse vil passe glimrende sammen. I Newcastle måtte Kluivert stort sett spille med snegler som Shearer og Ameobi ved siden av seg, og da går det ikke bra. Sjansene for at Valencia snapper opp Baros er ikke like store nå, men det kan fortsatt skje. Er så forbanna typisk at begge disse slår ut i full blomst i Valencia, når begge kunne vært i Newcastle neste sesong for ikke mange millionene.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 03. Juni 2005, 21:23 »
Sitat fra: "Rolfern"

I fjor vinter blir vel mer riktig å si, siden José Mourinho har ledet Chelsea-laget siden 04-05-sesongen startet...

Er det en klubb jeg aldri har greid å forestille meg Kluivert for, så er det Valencia. Av en eller annen grunn er jeg ikke spesielt begeistra for Valencia, og jeg liker derfor ikke å se Kluivert der. Men jeg velger å håpe at Kluivert blomstrer igjen, og viser hvilken fantastisk spiss han egentlig er.

Og jeg mener den dag i dag at Kluivert ikke var noen flopp i Newcastle, og at han gjorde en god figur, sesongen tatt i betraktning. Ble som kjent klubbens nest mestscorende, etter Big Al, og han scoret et fornuftig antall mål. Med en bedre manager hadde også Kluivert blomstret.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 04. Juni 2005, 13:54 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "Rolfern"

I fjor vinter blir vel mer riktig å si, siden José Mourinho har ledet Chelsea-laget siden 04-05-sesongen startet...

Vel, det var i vinter han fikk sparken i Valenica. Det var det jeg påpekte i mitt tidligere innlegg. I fjor vinter var Ranieri fortsatt manager for Chelsea. Mener bestemt at Ranieri fikk sparken i januar-februar denne sesongen. Da har jeg riktig at det var i vinter.

Men, skal bli spennende å se Kluivert i Valencia. Scorte bra med mål i Barcelona, så han har bevist at han kan prestere på høyeste nivå i Spania før. Synd at han ikke fikk flere sjanser i Newcastle.