20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nikola Zigic og Diarra linkes  (Lest 8363 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Nikola Zigic og Diarra linkes
« Svar #15 på: 31. Des. 2007, 10:51 »
Jeg vet hva jeg snakker om jeg Fredrik, så jeg trenger ikke sjekke fakta før jeg svarer deg....Det er vel du som er ute å ror, bokstavelig talt....Men for all del, det er ikke alle som kan ha like god peiling på fotball heller.

Selv om Diarra har teknikk, er det ikke dermed sagt han gjør seg godt som indreløper....han er en DM, en Makelele type, og vil aldri få utnyttet sine kvaliteter godt som indreløper.

Ashton, herregud.....begrunnelesen din er hans form i det siste, kontra Martins og Owen...Prøv å rensk opp litt i hjernen din, Owen og Martins er spisser av en helt annen verden enn Dean Ashton..han hører hjemme hos et middelmådig engelsk lag per das dato.

Duff har ikke fått ut potensialet sitt i Newcastle......men du får bare vente å se..

Men det som nesten er det værste av alt er at du vil ha inn 5 nye offensive spillere.....samhandling here we go!!!

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 31. Des. 2007, 12:09 »
Jeg er enig i alt du sier Kø1, bortsett fra det med Ashton. Jeg synes han er en klassespiss, som ville gjort det meget meget bra i en bedre klubb! Om han er bedre eller dårligere enn Martins og Owen gidder jeg ikke å begi meg innpå da de er helt forskjellige type spisser. Men Ashton i Newcastle hadde vært snaskens :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 31. Des. 2007, 12:23 »
Jeg er enig i alt du sier Kø1, bortsett fra det med Ashton. Jeg synes han er en klassespiss, som ville gjort det meget meget bra i en bedre klubb! Om han er bedre eller dårligere enn Martins og Owen gidder jeg ikke å begi meg innpå da de er helt forskjellige type spisser. Men Ashton i Newcastle hadde vært snaskens :)

Punktum!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 31. Des. 2007, 13:42 »
Sitat
Jeg vet hva jeg snakker om jeg Fredrik, så jeg trenger ikke sjekke fakta før jeg svarer deg....Det er vel du som er ute å ror, bokstavelig talt....Men for all del, det er ikke alle som kan ha like god peiling på fotball heller.

Hehehe

Sitat
Selv om Diarra har teknikk, er det ikke dermed sagt han gjør seg godt som indreløper....han er en DM, en Makelele type, og vil aldri få utnyttet sine kvaliteter godt som indreløper.

Pos.:Centre-midfield, Right-back. Ta deg en tur her du: http://www.football-lineups.com/footballer/532/
Han har spilt vel så mye sentralt og på høyrebacken for den saks skyld. Han er ikke en Makelele-type. Han er mye mer puslete enn Makelele. Han innehar ikke de riktige slakteregenskapene som en DM trenger. Derfor er han mye bedre sentralt.

Sitat
Ashton, herregud.....begrunnelesen din er hans form i det siste, kontra Martins og Owen...Prøv å rensk opp litt i hjernen din, Owen og Martins er spisser av en helt annen verden enn Dean Ashton..han hører hjemme hos et middelmådig engelsk lag per das dato.

Skal jeg renske opp i hjernen min? Du sier at han hører hjemme hos et middelmådig engelsk lag. Du har ikke tilfeldigvis tenkt over at Newcastle er et middelmådig engelsk lag? Ikke det nei, jeg hadde ikke forventet annet.

Sitat
Duff har ikke fått ut potensialet sitt i Newcastle......men du får bare vente å se..

Ja, vi venter alle i spenning.

Sitat
Men det som nesten er det værste av alt er at du vil ha inn 5 nye offensive spillere.....samhandling here we go!!!

Vil jeg ha inn 5 nye offensive spillere? Hvor tar du vrøvlet ditt fra? Jeg har skrevet opp Arshavin og Ashton som offensive spillere. Dette er, sist jeg sjekket, 2 spillere. Gudene må vite hvor du tar 5 fra. I tillegg har jeg til sammen skrevet opp 4 spillere, så alt av motargumenter du har rasket sammen, faller sammen som en kortstokk.

Og bare for å ha det sagt: Dette var et lag sammensatt av diverse ønsker i januar-tråden. Jeg har ikke på noe tidspunkt påstått at dette er det optimale lag, men jeg er enig med majoriteten på dette forumet at laget hadde blitt ganske slagkraftig, som jeg har skrevet tidligere.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 31. Des. 2007, 14:08 »
Sitat
Ikke at det har så mye med denne tråden å gjøre akuratt, men hva er det som gjør at du mener du har så utrolig mye bedre peiling på fotball enn det alle andre her har? Synes du bruker det som argument nesten hver gang når noen motsier deg i noe, at de ikke har noe peiling på fotball og at du vet alt om det...

Jeg synes Fredrik sitt lag så meget bra ut. Hvis vi kunne stilt et slikt lag 1. februar hadde det vært fantastisk! Men desverre tviler jeg på at det kommer så mye som 4 (hvor kø1 har fått 5 fra vet ikke jeg) nye spillere i januar  :(
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 31. Des. 2007, 14:46 »
Jeg skrev 5 ved en feiltagelse, jeg mente 4.....

Ja Fredrik, han er "center-midfielder".....men en defensiv sådan!! Det er milevis forskjell på sentral midtbane i 4-4-2 og 4-3-3......han kan selvsagt spille sentralt i 4-4-2, men i 4-3-3 er anker rollen det eneste som passer Diarra....Slakteregenskaper?? Diarra er en eminent førsteforsvarer, og god til å takle, trygg med ballen, rolig, taktisk smart til alderen å være.....Han har ikke offensive fibre som tilsier at han skal fungere godt som indreløper....Under Mourinho spilte chelsea 4-3-3, og hvor spilte Diarra tror du??

Tåler du ikke en fleip, Håvard? Er vel sånne som deg som gjør takhøyden her inne like lav/høy som kanten på stueteppet mitt....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 31. Des. 2007, 15:20 »
Skjønte ikke helt at det var fleip... Du pleier nemlig alltid å komme med den når noen motsier deg. Men nok om det.

Dersom vi skulle hente Diarra, hadde kunne vært et spennende alternativ til Beye på høyrebacken. Spesielt når han skal til Afrika-mesterskapet. Greit å ha sånne spillere i stallen  :) Og når han attpåtil er et stort talent, er det bare å kjøpe!
« Siste redigering: 31. Des. 2007, 15:40 av HÃ¥vard »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 31. Des. 2007, 15:33 »
den fleipen var isåfall like morro som stueteppet mitt.

Men jeg tror Diarra kan spille Dm med glans. Tror han hadde gjort det mye bedre en Butt. han kan komme dypt i banen og hente ballen og faktisk gjøre noe konstruktivt etterpå. Han blir aldri noen makelele i den deffansive rollen, fordi makelele er en av verdens beste DM.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 31. Des. 2007, 15:36 »
Sitat
Under Mourinho spilte chelsea 4-3-3, og hvor spilte Diarra tror du??

På benken eller på tribunen.

Fredson Nick

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #24 på: 31. Des. 2007, 21:49 »
Diarra har vel spillt indreløper i de kampen han har spillt for arsenal ;)
Owen det største søpple du finn på en fotballbane!!  Martins<3

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 31. Des. 2007, 22:36 »
Og man så jo hvor bra det gikk. Han har jo vært helt håpløs i de kampene...

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 01. Jan. 2008, 00:59 »
Og man så jo hvor bra det gikk. Han har jo vært helt håpløs i de kampene...

Ok?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 01. Jan. 2008, 01:12 »
var det et svar, eller har du ikke fulgt med på Arsenal i det siste?

Sjekk ut noen Arsenal forum så ser du fort hvor verdsatt Diarra har vært de kampene han har spilt som midtbane i Fab og Flamini sitt fravær.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 01. Jan. 2008, 02:09 »
Diarra har vært veldig svak denne sesongen for Arsenal, uansett om det er indreløper eller sentral midtabespiller i 4-4-2!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 01. Jan. 2008, 13:22 »
Nå er det jo ikke så lett å komme inn å briljere i Fabregas og Flaminis fravær da. Men jeg skjønner ikke helt hva dere prøver på. For kort tid siden så det ut som om omtrent hele forumet ville ha Diarra til klubben. Rart da, at dere liksom prøver å drite han litt ut, uten at jeg skjønner hvorfor. Uansett, om han har spilt under par i under Arsene Wenger så ville han fortsatt vært et kjempekjøp for Newcastle og BSA.

:-\