20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kapteinsbindet i Januar  (Lest 5639 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kapteinsbindet i Januar
« Svar #15 på: 26. Des. 2007, 20:04 »
Verdt å merke seg at Smith var kaptein i dag selv om Geremi var tilbake på laget ...

Bra!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 26. Des. 2007, 22:41 »
La oss gi Taylor kapteinsbindet! Greit nok at han er ung, men Terry var ikke gammel da han fikk det Chelsea han heller. Dessuten er Taylor en "local lad" og kjenner klubben godt.
Nå er det et poeng at han ikke er fast på laget, og jeg vet jo ikke 100% om han egner seg til å være cpt...

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 27. Des. 2007, 15:49 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_3007223,00.html

Smith Kaptein på permanent basis. Jeg fatter ikke hva Big Sam ser i Smith. Kastet 80 mill ut av vinduet. Alle man u fans jeg snakker med ler av det kjøpet der. Flink til å lage frispark og pådra seg gule kort er han i hvertfall. Det lukter ANTI MÅL av han lang vei.
lt;3 Newcastle <3

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 27. Des. 2007, 16:28 »
Alle United fans jeg snakker med mener motsatt, at han er en som kjemper ræva av seg uansett og alltid vil være viktig å ha i laget. Men som du sier så skorer han altfor få mål til å være en "klassespiss", men en dyktig kaptein tror jeg han helt klart vil være for Newcastle.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 27. Des. 2007, 16:33 »
Ganske fornøyd med Smith som kaptein jeg
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 27. Des. 2007, 18:11 »
Alle United fans jeg snakker med mener motsatt, at han er en som kjemper ræva av seg uansett og alltid vil være viktig å ha i laget. Men som du sier så skorer han altfor få mål til å være en "klassespiss", men en dyktig kaptein tror jeg han helt klart vil være for Newcastle.

Samme hører jeg også.
Smith er i mine øyne helt klart en av de som er best skikket til å være kaptein for vårs!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 27. Des. 2007, 23:53 »
Nå er det vel hovedsaklig sånn at Smith blir "vikarkaptein" i Geremis fravær i januar (og han har fått kapteinsbindet allerede nå, for å "forberede" den tida). Men samtidig, sjansen kan være tilstede for at Smith faktisk er Newcastles nye kaptein, på permanent basis.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 28. Des. 2007, 04:43 »
han har det som skal til i kjeften for og være kaptein ja, men har han de ferdighetene vi trenger, det mener ikke jeg.
lt;3 Newcastle <3

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #23 på: 28. Des. 2007, 08:08 »
Smith er det riktige valget. Det som blir spennende er å se hvordan han vil utnytte den rollen selv. Som kaptein, har du\skal ha en ok tone med dommerene, så la oss håpe han ikke eksploderer å slår han ned ;)
Ja, Smith istedenfor Geremi uansett.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 28. Des. 2007, 16:32 »
han har det som skal til i kjeften for og være kaptein ja, men har han de ferdighetene vi trenger, det mener ikke jeg.

Hva legger du i det?

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 29. Des. 2007, 02:34 »
Han har det en kaptein skal ha, tørr og stå fram osv, men han er for dårlig til å spille fotball. 0 mål på 19 kamper sier vel sitt.
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 29. Des. 2007, 02:47 »
Hvem har stått frem med så masse spesielt bedre prestasjoner den siste måneden? Hvem har vist en lik vilje til å vinne fotballkamper!?
Revne likegyldig for meg om Smith ikke har scoret på mange måneder. Han har vært blant de som desidert har kommet fra den harde tiden vår best, og hadde samtlige hatt samme innstilling og vinnervilje, samt vist en lik profesjonalitet ville man ikke klaget så jævla inne på dette forumet. Slik jeg ser det er det få i dagens Newcastle-lag som kan konkurrere med Smith om å få kapteinsbindet.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 29. Des. 2007, 02:52 »
Står no fortsatt på at Barton skulle ha blitt kaptein eg. Trur gutten hadde hatt sundt av ansvar, kunne bedre han som person

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 29. Des. 2007, 06:24 »
Kan ikkje ha ein ustabil bråkebøtta som kaptein
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 29. Des. 2007, 10:11 »
Smith går jeg også for. Kanskje Faye også.

Geremi har enda ikke vist seg verdig kapteinsbindet etter mange dårlig spillemessige kamper/prestasjoner.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.