20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kapteinsbindet i Januar  (Lest 5617 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Kapteinsbindet i Januar
« på: 21. Des. 2007, 09:56 »
Har lest litt på nettet at BigSam funderer på hvem som skal lede laget når Geremi drar til Afrika mesterskapet. På meg har det virket som om Smith er vår visekaptein, men både Owen og Butt har bært bindet om hverandre.

Så da har jeg tre spm til dere:

1. Hvem bør lede laget i Geremi's fravær?

2. Og bør egentlig Geremi være vår kaptein? Hvorfor/hvorfor ikke..Hvem bør isåfall få bindet permanent da?

3. Og hvem TROR dere BigSam velger som kaptein i geremi's fravær?

Svar:

1. Shay Given

2.. Geremi bør etter min mening IKKE være kaptein. For det første er han en begrenset spiller.. At vi utnevnte en kaptein før sesongen som ikke hadde en eneste obligatorisk kamp er vanvittig håpløst! Jeg ser heller ingen tendenser til at han er noen god dirigent på banen. Jeg ser heller ikke at han går foran ute på banen som et knalleksempel som f.eks Shearer, Keane, Gerrard osv. Vi har muligens PL's mest "nøytrale" kaptein..Jeg mener Allardyce har bommet katastrofalt her!

Shay Given er vår mest rutinerte spiller og yter stor respekt. Lang fartstid i Newcastle og kjenner klubben bedre enn noen andre på vårt førstelag. Jeg vil gjerne ha Shay Given som kaptein i Newcaastle. Som visekaptein vil jeg ha Steven Taylor, spiller med hjertet langt utenpå drakta, er kaptein på england u-21 og har bra erfaring til alderen å være. Geordie er han også, og vanvittig populær hos fansen, noe dagens kaptein IKKE er.

3. Jeg tror han velger Alan Smith som kaptein når Geremi drar til Afrika mesterskapet. Nicky Butt er også en spiller jeg tror BigSam vurderer veldig sterkt som midlertidig kaptein.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kapteinsbindet i Januar
« Svar #1 på: 21. Des. 2007, 10:00 »
1. Joey Barton

2. Absolutt ikke!

3. Alan Smith

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 21. Des. 2007, 14:24 »
1. Joey Barton

2. Absolutt ikke!

3. Alan Smith

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 21. Des. 2007, 14:36 »
This
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #4 på: 21. Des. 2007, 15:31 »
100% enig med Kø1!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 21. Des. 2007, 16:14 »
1. Joey Barton/Alan Smith. Jeg vil ha en utespiller og dermed blir dessverre Given utelatt for meg. Joey Barton blir dermed min favoritt. Står alltid frem med enorm innsats og innstilling, og skal være vår midtbanegeneral. Alan Smith dersom han er fast på laget er også et veldig godt alternativ av de samme grunnene. Pluss at Alan Smith er en særdeles profesjonell spiller.

2. Nei. Det er mulig han faktisk er en svært respektert og har stor innvirkning på laget. MEN, jeg syns rett og slett han på bakgrunn av de spillemessige prestasjonene ikke bør være fast i laget vårt, og dermed bør han heller ikke bære kapteinsbindet.

3. Joey Barton.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 21. Des. 2007, 20:41 »
1. Joey Barton eller Alan Smith. Holder en knapp på Smudge foreløpig, på grunn av at han har vist mer i form av prestasjoner på banen. Barton har bare én eller to virkelig gode kamper bak seg i Newcastle-trøya. Smith er nesten alltid blant de bedre spillerne våre.

2. Det kommer litt an på hva Big Sam legger i kapteinsrollen. Hvis han skal være en mentor på og utenfor banen, gjennom sin profesjonalitet, anvendelighet og språkkunnskaper, så er jo Geremi et flott valg. Men skal vi ha en spiller som virkelig er fast på laget, og som presterer i kamp etter kamp, så holder han ikke mål. Men det kommer som sagt an på hva Big Sam legger i kapteinsrollen.

3. Alan Smith
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 21. Des. 2007, 22:15 »
Skal ikke forundre meg at Butt får kapteinsbinde.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 21. Des. 2007, 22:41 »
Skal ikke forundre meg at Butt får kapteinsbinde.

Det er selvfølgelig ikke noe dårlig valg om han først skal fortsettes å satse på. Han er et godt kapteinsemne uten tvil!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 21. Des. 2007, 23:12 »
Mitt valg faller på Alan Smith, jeg har aldri sett maken på innsatsvilje. Tror han kunne fått fram det lille ekstra i spillerne.
an sparker ikke Bobby Robson??

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #10 på: 21. Des. 2007, 23:51 »
1. Joey Barton

2. Absolutt ikke!

3. Alan Smith
Jepp, dette var enkelt å riktig forklart. 100% enig 8)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Amu - Luque

• Benkvarmer
  • **
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
« Svar #11 på: 25. Des. 2007, 12:42 »
Håper At Alan Smith for det pernament.. han gir alltid alt, og er en skikkelig patriot på banen!
Newcastle United We Stand

malice

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #12 på: 25. Des. 2007, 18:50 »
Koker en del for Barton til tider,tror ikke han er rette mannen. Smith er nok det beste alternativet nå

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #13 på: 26. Des. 2007, 08:50 »
Jeg vil ha som Given som førstevalg, med Nicky Butt som en god visekaptein.

Given, pga hans lange karriere på St. Jamses, og Butt pga hans innsats på banen.

Joey Barton kunne vært et hett tips, men mannen forsvinner jo mest sannsynlig inn bak murene til sommeren, og vil heller ha en som blir her en stund.

Skjønner ikke hva alle mener er feil med en keeper som kaptein, så lenge han er en født leder så passer han inn. Shearer var jo på andre siden av banen han også, men det er vel ikke en kjeft som synes det var dumt med han som kaptein. Bra leder, bra kaptein!!!
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 26. Des. 2007, 18:39 »
Verdt å merke seg at Smith var kaptein i dag selv om Geremi var tilbake på laget ...
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic