20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Swindon talent skriver under for Newcastle i morgen?  (Lest 7233 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Swindon talent skriver under for Newcastle i morgen?
« Svar #16 på: 17. Des. 2007, 16:22 »
Håper det går i orden da, og at denne gutten blir å finne blant reservenes rekker fra 1. januar.

Er det bare meg, eller er det norske lokalavisjournalister som er langt, langt bedre enn Alan Oliver?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 17. Des. 2007, 16:30 »
Dette år nok i orden

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=503034&in_page_id=1779&ito=newsnow

Legg til Gilberto og Ben Haim/Brown i januar og det ser lyst ut :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 17. Des. 2007, 16:41 »
Personlig vil jeg faktisk heller ha Brown enn Ben Haim. Er et lite hakk bedre.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 17. Des. 2007, 18:50 »
Det vil jeg og
lt;3 Newcastle <3

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 17. Des. 2007, 19:03 »
Jeg og. ;)

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 17. Des. 2007, 19:42 »
Flott, da gjelder det bare å kapre Sam over i samme båt!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 17. Des. 2007, 20:02 »
Personlig vil jeg faktisk heller ha Brown enn Ben Haim. Er et lite hakk bedre.
Jeg synes ikke dette er plassen å diskutere hvorvidt vi vil ha Brown eller Ben Haim. Denne tråden handler om 17-åringen fra Swindon.

Det vil jeg og
Jeg og. ;)
Og hva angår Doffi og torfinn, vær så snill og skriv mer enn det dere gjør her. Dette er innlegg som overhodet ikke bidrar til diskusjon på noen måte, og de har ingen verdi overhodet. De har heller ingenting med topic å gjøre.

Beklager at jeg er litt politi her nå, men jeg synes vi kan bli flinkere til å holde oss til topic. Og jeg synes at hvis vi ikke har annet å si enn "jeg og", så kan man la være å skrive noe i det hele tatt. Og som sagt, jeg beklager å gjøre meg upopulær, men jeg synes det er altfor dårlig kvalitet på forumet per tidspunkt, og slike innlegg som det jeg har sitert ovenfor er en viktig årsak til det.

Håper enkelte er så elskverdige at de lar vær å skjelle meg ut for dette, og heller tar det jeg sier til etteretning.

For å vende tilbake til topic. Er det kommet noen flere nyheter i denne saken?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 17. Des. 2007, 20:38 »
Jeg syns dette kjøpet av denne 17 åringen (velger å omtale ham sånn fordi jeg overhodet ikke vet noe som helst om vedkommende) er meget spennende.

MEN: vil dette på noen måte påvirke forsterkninger til dagens a-lag? Pr dags dato så har vi fortsatt bare en ren venstreback (Enrique), og uansett hvor mye jeg gleder meg over talenter som denne Tozer så skulle jeg gjerne sett at vi plukket opp en litt rutinert ringrev av en venstreback i Januar.

N'Zogbia er ett bra alternativ pr idag og gjør sine saker bra på backen, men i enkelte kamper savner jeg en ren back som er litt bedre på det deffansive. Det er alikevel ingen kritikk av N'Zogbia som i utgangspunktet ikke er back, bare for å ha det sagt.

Men nå sporer jeg litt av her også, og støtter Joakim sitt forlsag om at vi holder oss til tema her.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 17. Des. 2007, 21:49 »
Jeg syns dette kjøpet av denne 17 åringen (velger å omtale ham sånn fordi jeg overhodet ikke vet noe som helst om vedkommende) er meget spennende.

MEN: vil dette på noen måte påvirke forsterkninger til dagens a-lag? Pr dags dato så har vi fortsatt bare en ren venstreback (Enrique), og uansett hvor mye jeg gleder meg over talenter som denne Tozer så skulle jeg gjerne sett at vi plukket opp en litt rutinert ringrev av en venstreback i Januar.

N'Zogbia er ett bra alternativ pr idag og gjør sine saker bra på backen, men i enkelte kamper savner jeg en ren back som er litt bedre på det deffansive. Det er alikevel ingen kritikk av N'Zogbia som i utgangspunktet ikke er back, bare for å ha det sagt.

Men nå sporer jeg litt av her også, og støtter Joakim sitt forlsag om at vi holder oss til tema her.

Venstresiden er ikke noe problem. Zog er "vingback" og gjør sine saker bra. Snart kommer Duff tilbake også, det vil åpne for flere alternativer på venstresiden. Jeg må slenge meg på bølgen ved å applaudere at vi nå ser ut til å satse på unge talenter og denne gutten blir det spennende å følge fremover! Synes vi skulle snuse litt på et vingtalent på høyresiden, det ville vært flott om Milner fikk litt mer konkurranse!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 17. Des. 2007, 21:50 »
Når du først er inne på høyresiden: Noen som vet hvordan Lance Davids gjorde det under treningsoppholdet?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 18. Des. 2007, 23:49 »
Kjøpet av slike unggutter som Tozer er selvfølgelig uavhengig av eventuelle forsterkninger til a-laget.
Men ting kan tyde på at det i hovedsak vil komme inn langsiktige planer i januar, med alle de ryktene som for tiden går om unge spillere, og med det Mort sa for en uke eller to siden.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 21. Des. 2007, 12:23 »
Tozer nærmer seg Tyneside og Sam sier at flere unge spillere er på vei.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1196182,00.html