20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 15/12: Fulham - Newcastle [Canal + Sport 1 kl. 18.15]  (Lest 46822 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 15/12: Fulham - Newcastle [Canal + Sport 1 kl. 18.15]
« Svar #180 på: 15. Des. 2007, 20:51 »
Hvis du ikke ser at Smith blir felt innenfor 16-meteren der, så kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. Jeg kan dog foreslå at du ser hendelsen om igjen. Straffen er, om ikke soleklar, så i hvert fall helt klar, som tidligere skrevet!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 15. Des. 2007, 20:52 »
Straffen var helt klar. Smith blir tatt. Forferdelig kamp, dårlig spill, men 3 poeng er 3 poeng, og jeg er meget glad!

Rozehnal, Cacapa og Beye spiller alle i 7 for min del. Positivt at forsvaret blir bedre, men midtbanen er horribel om dagen. Det endret seg betraktelig da Emre kom inn, og NÅ må vel selv Allardyce se at det nytter å spille Emre-Barton. Alt går fortere og det skje faktisk noe. Geremi er veldig, veldig dårlig om dagen, dessverre. Butt er ikke stort bedre, men bedre enn Geremi var han i alle fall. Tror Geremi skal få være backup på hback. Martins mangler selvtillit og ballkontroll. Svak kamp av han.

Veldig enig i det du sier fredrik. Newcastle kom betraktelig mer med da Emre kom inn. Germi bør benkes, permanent. Vi hadde faktisk 3 feite sjanser i tillegg til målet. Headinga til Barton og headinga til Butt, i tillegg til Viduka som akkurat blir for sen til å nå innlegget til Roz. Hadde vi satt de ville dette vært en glimrende bortekamp: Holde tett bakover og score på de mulighetene man for.  Selv om vi vant, spilte vi ræva fotball. Møkkamp uten sidestykke. Forventer nesten litt mer mot et svakt Fulhamlag. Var ikke plan bak noe, Alt for mye poling, noe som overhodet ikke er vits når vi har milner,oba og smith i angrep. Midstopperne var gode, zog også..

Men det smaler godt med seier, forhåpentligvis får big sam nå roen til å bygge opp et lag og lagmoral , nsistnevnte har ikke klubben hatt på flere år. Og det tar som vi alle vet tid.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 15. Des. 2007, 20:54 »
Det endret seg betraktelig da Emre kom inn, og NÅ må vel selv Allardyce se at det nytter å spille Emre-Barton. Alt går fortere og det skje faktisk noe.

Når også Butt (eller en annen deffensiv midt) spiller sentralt kan det fungere veldig bra med Emre og Barton sammen, men jeg er enig med kesse syntes ikke midtbanen ble så veldig mye bedre når Emre kom inn.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 15. Des. 2007, 20:57 »
Germi bør benkes, permanent.

JEG HØRER DEG!!!!!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 15. Des. 2007, 20:58 »
Ja, vi er vel alle enige om at Butt og Geremi må ut i pausen. Emre og Enrique må inn.

Vi er nok ikke alle enige i det nei.. Men så dårlig taktisk er jeg 99,9% sikker på at Allardyce IKKE er.

Åå, så Allardyce har imponert deg taktisk hittil? Jeg ble spesielt imponert over hans taktiske evner i 1-0 tapet for Derby da han byttet inn 2 forsvarspillere med 15 min igjen og vi jaktet scoring! Forøvrig den eneste seieren til Derby!

Over til dagens kamp, begynte brukbart de første 15 minuttene, men så dabbet det helt av, et stort gjesp av en kamp! Sliter voldsomt med å holde ballen litt i laget og skape målsjanser. Uansett, det viktigste er at vi vinner og 3 poeng i London får vi ikke så altfor ofte så dette var deilig!
Spillemessig er det ikke så mye å skryte av, men Cacapa, Rozenhal (endelig), Beye og Milner synes jeg var gode. Spesielt Beye er jo blitt enorm i de siste kampene.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 15. Des. 2007, 21:02 »
Beye er fantastisk ja! Flott spiller, både fremover og bakover på banen.

En midtbane jeg gjerne kunne tenke meg er

Butt
Barton             Emre

Så kan kapteinen vår få slite benken til han klarer å spille fotball igjen.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 15. Des. 2007, 21:06 »
Det endret seg betraktelig da Emre kom inn, og NÅ må vel selv Allardyce se at det nytter å spille Emre-Barton. Alt går fortere og det skje faktisk noe.

Når også Butt (eller en annen deffensiv midt) spiller sentralt kan det fungere veldig bra med Emre og Barton sammen, men jeg er enig med kesse syntes ikke midtbanen ble så veldig mye bedre når Emre kom inn.

Synes vi ble bedre da jeg, ikke at vi skapte så altfor mye, men vi la presset og styrte midtbanen fullstendig da. Vi så også at Emre er lagets beste dødballtaker, og vi får inn noen som våger å spille ball, som tørr å utfordre å finne egne løsninger fremfor å bare måke den opp å håpe på det beste!
Problemet var vel heller at det ble litt mye vensterside der Milner og N`Zogbia prøvde å skape noe, det ble litt tamt på høyresiden både da Geremi og Smith spilte der....

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 15. Des. 2007, 21:07 »
Germi bør benkes, permanent.

JEG HØRER DEG!!!!!!

AMEN  ;D

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 15. Des. 2007, 21:10 »
Blir sikkert hengt her nå, men jeg synes ikke midtbanen ble så veldig mye bedre når Emre kom inn jeg. Vi fortsatte i det samme tankeløsesporet, og han tok over rollen til Geremi med tamme pasninger.

Flaks at vi vinner, men fyfaen så deilig!!

Delvis enig. Nå skal det sies at Emre er en mye bedre spiller enn Geremi, også i dag. Men pasningsspillet hans var ikke særlig mye bedre enn Butts den halvtimen han spilte. Allikevel ser vi at han kan slå gode dødballer på det frisparket der Butt kunne scoret.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 15. Des. 2007, 21:15 »
Enig i at Emre slår langt bedre frispark enn både Geremi og Zoggy...

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #190 på: 15. Des. 2007, 21:24 »
Martins er så svak fortiden at jeg mener han kunne hatt godt av en tur på benken. Hva med å prøve:

Given
Beye-Cacapa-Taylor-Enrique
Barton-Butt-Emre
Milner-Smith-N`Zogbia
an sparker ikke Bobby Robson??

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 15. Des. 2007, 21:25 »
Newcastle har klar fordel av ballen og Milner får skutt? Smith får sendt pasningen han prøver på. Var ikke denne straffen billig så fins det ikke billige straffer! Hadde aldri protestert hadde det ikke blitt straffe for å si det slik!
Må si meg helt enig med deg her, Åsmund! Hadde ikke klaget hvis Webb hadde brukt fordelsparagrafen der. Milner fra skyte upresset fra 14 meter, noe som må sies å være en stor sjanse!

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #192 på: 15. Des. 2007, 21:28 »
Sikkert ikke så dum den. Men den får vi nok aldri se, ikke med det første i alle fall.

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #193 på: 15. Des. 2007, 21:30 »
Veldig bra kamp, spesielt imponert av Cacapa som hever seg veldig etter sin siste kamp. Beye og Rozenhal spiller veldig bra og men synes fortsatt at Rozenhal roter litt mye men det kommer jo seg.

Kan noen svare meg på hvilken formasjon de brukte etter at Emre kom inn? Catcha ikke den...
"The first 90 minutes are the most important"

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 15. Des. 2007, 21:38 »
Hva synes folket om Martins i denne kampen?

Jeg synes at han var lagets svakeste spiller! Han mangler totalt fotballforståelse, f.eks. når han har muligheten til å utfordre 1 mot 1 og kan gå på mål så stopper han plutselig opp, venter og spiller en støttepasning og lar Fulham få organisert forsvaret. Ved en annen anledning mottar han ballen da vi har èn stor mulighet og har en spiller fri på høyresiden, da roter han den vekk ved å prøve å drible istedenfor å slå ball! Synes han gjør fryktelig mye rart både med å uten ball, dårlig til å "time" løpene er han også. Med en hurtigheten han besitter kan han starte litt senere enn han gjør enkelte ganger slik at han ikke løper offside.
Mulig han er i dårlig form, jeg vet ikke............

Uansett gleder jeg meg stort til Owen er tilbake mot Derby, og kansje Duff også!? Da kan vi bli vriene å møte...........  ;)