20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 15/12: Fulham - Newcastle [Canal + Sport 1 kl. 18.15]  (Lest 46671 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 15/12: Fulham - Newcastle [Canal + Sport 1 kl. 18.15]
« Svar #165 på: 15. Des. 2007, 20:11 »
Så fantastisk deilig etter en slik kamp!!!!!! :D

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #166 på: 15. Des. 2007, 20:11 »
JAAAAAAAAAAAAAAAA!

Fy faen, drit kjedelig i 91 min, så fikser Smith`en straffe og Joey setter den sikkert i mål og bang 1-0 seier til Newcastle!
Herlig, helgen er redda!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #167 på: 15. Des. 2007, 20:14 »
Fy faen for en drittkamp, men var utrolig herlig med den straffa på overtid. Cacapa og Rozehnal var veldig solide i dag. Noen av få lyspunkt.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #168 på: 15. Des. 2007, 20:16 »
Ja, da holdt det med det ene målet som jeg trodde, herlig! Overhodet ikke noen praktkamp, men viktige poeng! Kanskje gutta klarer å slå seg løs snart? Grattis folkens, hadde jeg ikke vært klein hadde det blitt seierspils!
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #169 på: 15. Des. 2007, 20:17 »
Ja nå ble jeg glad. Vinner vi mot Derby nå så er det 3 strake og det kan jeg ikke huske har skjedd på mange år. Arrester meg hvis jeg tar feil, men det er sjelden kost. JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #170 på: 15. Des. 2007, 20:17 »
Driter i om vi spiller kjedelig fotball, det viktigste er at vi vinner...!!!!!

og for en HERLIG måte å avslutte denne kampen på  :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Gratulere til alle Newcastlefans  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #171 på: 15. Des. 2007, 20:21 »
dritkamp fra ende til annen...men seier er seier!!! Nå skal Kongo få se en nordmann som ikke kan drikke i det hele tatt!!!
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 15. Des. 2007, 20:21 »
Egentlig en kjedelig kamp, men seieren blir ikke mindre gledelig av den grunn! Synes vi styrer det meste av 1. omgang, med unntak av en litt periode mellom 10 og 20 minutter. I 2. omgang er Fulham stort sett bedre enn oss, og de har de største sjansene.

Given og alle de fire bak var rett og slett MEGET solide, Geremi helt på det jevne, Butt spiller seg opp etter en heller dårlig 1. omgang, mens jeg synes Barton viste litt svakere kamp enn de foregående kampene. Men selvsagt viktig at han scorer på straffa!! Heller ikke spissene gjorde noen stor kamp. Emre var helt ok etter at han kom inn, det samme Viduka. Gratulerer med seieren og clean sheet!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 15. Des. 2007, 20:30 »
Digg snakker me ran ? :P 1 sjangsen straffe på overtid 0-1. Nice.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #174 på: 15. Des. 2007, 20:36 »
Webb reddet denne uken med en uhyre billig straffe! Ellers en helt elendig kamp av Newcastle og Sam som nok gikk for clean sheet mer enn noe annet. Kan han ikke det å bytte offensivt?

Dritt kamp men 3 poeng borte for første gang siden 10. august!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 15. Des. 2007, 20:40 »
Begredelig kamp....er faktisk ikke såååå veldig fornøyd, fordi det er urovekkende å spille så dårlig!! Vi panker og panker og tør faen ikke å spille fotball, hadde det ikke vært for at Fulham var helt komplett elendige så hadde vi tapt IGJEN...

Jeg lurer på hvorfor vi ikke kan angripe mer på bortebane?? Og ikke minst prøve å spille mer langs bakken..?

Misforstå meg rett....er fantastisk deilig med tre poeng, men det er mye å ta tak i...spissene våre ble helt borte, fordi vi ikke klarte å skape en dritt!! Geremi er en tragedie, mens Barton har et godt stykke til han er i toppform..Butt er en begrenset spiller og vi kan ikke forvente noe mer enn at han fungerer som en ryddegutt bak der...

Var deilig å HOLDE NULLEN!!! Dagens høydepunkt ;)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 15. Des. 2007, 20:44 »
Straffen var helt klar. Smith blir tatt. Forferdelig kamp, dårlig spill, men 3 poeng er 3 poeng, og jeg er meget glad!

Rozehnal, Cacapa og Beye spiller alle i 7 for min del. Positivt at forsvaret blir bedre, men midtbanen er horribel om dagen. Det endret seg betraktelig da Emre kom inn, og NÅ må vel selv Allardyce se at det nytter å spille Emre-Barton. Alt går fortere og det skje faktisk noe. Geremi er veldig, veldig dårlig om dagen, dessverre. Butt er ikke stort bedre, men bedre enn Geremi var han i alle fall. Tror Geremi skal få være backup på hback. Martins mangler selvtillit og ballkontroll. Svak kamp av han.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #177 på: 15. Des. 2007, 20:48 »
Newcastle har klar fordel av ballen og Milner får skutt? Smith får sendt pasningen han prøver på. Var ikke denne straffen billig så fins det ikke billige straffer! Hadde aldri protestert hadde det ikke blitt straffe for å si det slik!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 15. Des. 2007, 20:49 »
Var vel ikke noe ran siden Fulham var like dårlig som oss. Denne kampen skulle endt uavgjort, men siden Smith blir felt vinner vi. Straffen er ikke den klareste jeg har sett, men det var kontakt. Syntes det derfor var helt greit av dommeren å blåse straffe. Tøft gjort av han.

En veldig kjeldig kamp å se på og hvis det ikke hadde vært Newcastle som hadde spilt hadde jeg ikke sett på. Uansett veldig deilig å vinne og holde nullen bak.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 15. Des. 2007, 20:49 »
Blir sikkert hengt her nå, men jeg synes ikke midtbanen ble så veldig mye bedre når Emre kom inn jeg. Vi fortsatte i det samme tankeløsesporet, og han tok over rollen til Geremi med tamme pasninger.

Flaks at vi vinner, men fyfaen så deilig!!