20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 15/12: Fulham - Newcastle [Canal + Sport 1 kl. 18.15]  (Lest 46729 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 15/12: Fulham - Newcastle [Canal + Sport 1 kl. 18.15]
« Svar #135 på: 15. Des. 2007, 18:59 »
Ja, vi er vel alle enige om at Butt og Geremi må ut i pausen. Emre og Enrique må inn.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 15. Des. 2007, 18:59 »
Jeg begynner å bli lei av lange baller nå. Det kler ikke Newcastle. Beklager for å måtte si det, men vi ser ut som Bolton. Jeg tror at Sam Allardyce er den rette mannen til å vinne noe med Newcastle over tid, men jeg syntes faktisk det er bedre å tape med stil enn å vinne uten stil.

Det går desverre ikke i Newcastle, selvom vi hadde spilt bra men tapt så ville manageren blir hetset til hans avgang.

Men ja, det er hovedproblemet vårt, hver gang forsvaret vårt får ballen slår vi den oppover uten mål og mening!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 15. Des. 2007, 19:00 »
Beye er virkelig solid! Klassesignering av Allardyce

Enig, ser mer og mer ut som vårt beste kjøp! Fantastisk god spiller, knallsignering!!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 15. Des. 2007, 19:01 »
Jeg begynner å bli lei av lange baller nå. Det kler ikke Newcastle. Beklager for å måtte si det, men vi ser ut som Bolton. Jeg tror at Sam Allardyce er den rette mannen til å vinne noe med Newcastle over tid, men jeg syntes faktisk det er bedre å tape med stil enn å vinne uten stil.

Dette kan du da ikke mene? :o

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #139 på: 15. Des. 2007, 19:01 »

Dette kan du da ikke mene? :o

Jo, tro det eller ei.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 15. Des. 2007, 19:02 »
Den svenske kommentatoren på C+ prøver å indoktrinere at kampen er gørrkjedelig litt etter litt. Og han har jo fullstendig rett. Folk sovner på tribunen og det skjer omtrent ingenting.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 15. Des. 2007, 19:03 »
Ja, vi er vel alle enige om at Butt og Geremi må ut i pausen. Emre og Enrique må inn.

Vi er nok ikke alle enige i det nei.. Men så dårlig taktisk er jeg 99,9% sikker på at Allardyce IKKE er.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 15. Des. 2007, 19:04 »

Vi er nok ikke alle enige i det nei.. Men så dårlig taktisk er jeg 99,9% sikker på at Allardyce IKKE er.

Verken du eller Sam vil vinne  ???
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 15. Des. 2007, 19:05 »

Så du mener det ville vært dårlig taktisk å sette innpå Enrique og Emre, sånn at vi faktisk kunne skapt noe?

Folk gleder seg til å kjøpe en kopp kaffe eller te på tribunen, fatter du ingenting?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #144 på: 15. Des. 2007, 19:06 »
En av de mer uinteressante omgangene jeg noensinne har sett.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 15. Des. 2007, 19:08 »
Herregud for en kjedelig første omgang...Rene sovemedisinen dette!

Milner har vært god, det samme med Beye. Barton kjemper bra på midten.

Ellers er det håpløst å se på Martins! Spiller han fullstendig uten selvtillitt? Tørr jo ikke prøve på noe selv, og velger heller en trygg støttepasning. Ikke vanlig å se Martins slik..

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #146 på: 15. Des. 2007, 19:09 »
Hei Folkens
Noen som kan gi meg en kjapp oppdatering. Er på julebord, og har sneket meg til 5 min på PC. Skjønner det er kjedelig første..
Who else...... Alan Shearer

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #147 på: 15. Des. 2007, 19:09 »
butt burde vel i utgangspunktet ikke spillt i det hele tatt, tatt ut ifra hans 2 siste kamper med svak innsats. Foresten - hvorfor spiller ikke taylor? harn suspensjon?
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 15. Des. 2007, 19:09 »

Så du mener det ville vært dårlig taktisk å sette innpå Enrique og Emre, sånn at vi faktisk kunne skapt noe?

Folk gleder seg til å kjøpe en kopp kaffe eller te på tribunen, fatter du ingenting?

Vent og se hva Allardyce gjør. Setter han dem inn skal jeg være hundre prosent enig med dere. Gjør han det ikke, som jeg tror kommer til å skje, så mener jeg at det er det rette. Og jeg kan ikke få beskrevet hvor mye mer jeg stoler på fotballkunnskapene til Sam Allardyce enn dine, og mine også for den saks skyld!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 15. Des. 2007, 19:09 »
Dessverre eier han ikke ballkontroll overhodet! Ballen spretter fra han med en gang. Han kan springe fra alle hvis han vil, men ingenting fungerer for gutten!