20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Halvsesongbilletter  (Lest 1943 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Halvsesongbilletter
« på: 07. Des. 2007, 10:19 »
Sesongbilletter for halve sesongen blir snart lagt ut for medlemmer av klubben. Jeg tenkte aa kjoepe noen billetter avhengig av om forumet her kan vaere interessert i aa vaere garantert billett for hjemme- og bortekamper ut resten av sesongen?  Noen som kan vaere interessert, og i saa fall: hvor kan det vaere oenseklig aa ha plass? Jeg skal uansett faa meg en selv, noe som medfoerer at jeg faar tilgang til kampbilletter ennaa tidligere enn det jeg faar naa.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Halvsesongbilletter
« Svar #1 på: 07. Des. 2007, 12:31 »
Jeg er i hvertfall interessert! Jeg personlig liker sportsbaren godt!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #2 på: 09. Des. 2007, 23:37 »
Ja jeg kan godt legge inn litt penger for å sikre meg billett til Newcastle sunderland!

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 10. Des. 2007, 07:42 »
Jeg var innom boxoffice før kampen på lørdag og de sa at det er kun halvsesongbilletter tilgjengelig på Milburne level 7. Greit å være sikret billetter men å sitte på level 7 på hver kamp er ikke min drøm. Får se hva det blir til når billettene kommer. De skulle legges ut i dag ble det sagt.