20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem kan klubben klare seg uten???  (Lest 12684 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem kan klubben klare seg uten???
« Svar #30 på: 21. Des. 2007, 17:58 »
Tro meg at sannsynligheten er større for at Butt får ny kontrakt enn at han blir solgt. Big Sam elsker butt, uheldgihvis.

Han fikk jo ny kontrakt i dag, jeg har peil ass.
lt;3 Newcastle <3

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 21. Des. 2007, 21:01 »
At han fikk ny kontrakt var ingen stor overraskelse. Han har ikke akkurat prestert så dårlig at han ikke har gjort seg fortjent til det. Å si noe annet, blir å føre en personlig agenda mot Butt, og kritisere absolutt alt han foretar seg.

Det er en ettårs-kontrakt, med en opsjon på enda et år. En opsjon som neppe vil bli benyttet dersom vi får inn en ny DM i sommer. Tolker denne forlengelsen som et signal om at Butt ikke blir erstattet med det første. Hvorvidt det er bra eller dårlig kan man jo alltids diskutere, men vi skal nok overleve. Butt er på ingen måte verdens dårligste fotballspiller, selv om han på langt nær er verdens beste heller. Men han er grei nok til sitt bruk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #32 på: 21. Des. 2007, 22:08 »
Vanskelig spørsmål, men alle spillerene er viktige uansett. ;D

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 12. Jan. 2008, 20:29 »
Butt, Smith, Cacapa, Viduka, Rozhenal. Desse spillarane holder ikkje godt nok nivå. Sjølvsagt måtte ein ha funne erstattera til dei, noko som umulig kan vere altfor vanskelig.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 12. Jan. 2008, 20:35 »
Butt, Smith, Cacapa, Rozenhal, Carr, Viduka, Owen, Ameobi, Milner, Emre og Barton kan være så snill å se seg om etter en ny arbeidsgiver snarest.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 12. Jan. 2008, 20:43 »
enig med alle bortsett fra Emre, han har tross alt ikke vært med på krise perioden og ikke fått prøve seg.
lt;3 Newcastle <3

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 12. Jan. 2008, 20:46 »
Nei, men han har ikke vært nevneverdig god tidligere heller... Greit å få inn litt penger på han. Men jeg skal innrømme at han ikke er den første jeg ønsker bort.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 12. Jan. 2008, 20:55 »
men som du ser på spillerene du nevnte , så hentet allardyce 5 av dem. Det er ikke bra, selvom Beye og Enrique kan gjøre det godt på backene. enrique er faktisk en jeg har stor tro på!
lt;3 Newcastle <3

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 12. Jan. 2008, 21:04 »
Noen av de som han hentet ville nok ha passet inn i Sams fotball, men nå som han er borte er det ingen vits å beholde de lenger. Smith, fyfaen så forbanna jeg blei når idioten kjefter på seg rødt kort!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 12. Jan. 2008, 21:59 »
Alle spillerne i Newcastle Uniteds stall, utenom følgende spillere, MÅ ut av klubben:

Steven Taylor:
Har alderen på sin side og virker lovende. Har ikke spilt forferdelige kamper.
Jose Enrique: Har alderen på sin side. Virker stødig.
Habib Beye: Den eneste klassespilleren vi har.
Obafemi Martins: Har aldren på sin side. Har hatt en dårlig sesong med mye motgang, men innehar helt klart kvaliteter.
Abdoulaye Faye: Den store grunnen til at vi ikke ligger enda dårligere plassert. Anvendelig og solid spiller.
Charles N`Zogbia: Har alderen på sin side. Solid sesong, selvom resten av laget har vært ufattelig svake. Lovende spiller.

Tar ikke med Emre, ettersom jeg tror han går til en ny klubb i løpet av januar. Og det forstår jeg JÆVLIG godt.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #40 på: 12. Jan. 2008, 22:03 »
Så du mener helt seriøst at Given, Duff, Milner, Owen absolutt MÅ ut? 
Ja, vi fjerner halve laget vårt. Det er helt nødvendig. Det bare må skje.  ::)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #41 på: 12. Jan. 2008, 22:13 »
1. Steve Harper
2. Steven Carr
3. Peter Ramage
4. David Rozehnal, vist han ikke sjerper seg betraktelig.
5. Geremi, er kaptein, sesongens skuffelse, forventer MYE MYE mere, skjerp deg, eller forsvinn
6. Butt, nå er jeg mektig lei hele denne mannen, ja, han vinner noen baller men ikke mere, Butt i toppform hadde vi trengt
7. Ameobi, er bare finne seg en ny klubb
Ikke sikker, men kansje.
Owen har frem til sommeren til å overbevise meg, vist ikke la oss kvitte oss med utgiftsposten.
Smith, vist han ikke blir spilt som rendyrket spiss, da kan vi selge han. Han skal IKKE spille på midtbanen.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 12. Jan. 2008, 22:19 »
Alle spillerne i Newcastle Uniteds stall, utenom følgende spillere, MÅ ut av klubben:

Steven Taylor:
Har alderen på sin side og virker lovende. Har ikke spilt forferdelige kamper.
Jose Enrique: Har alderen på sin side. Virker stødig.
Habib Beye: Den eneste klassespilleren vi har.
Obafemi Martins: Har aldren på sin side. Har hatt en dårlig sesong med mye motgang, men innehar helt klart kvaliteter.
Abdoulaye Faye: Den store grunnen til at vi ikke ligger enda dårligere plassert. Anvendelig og solid spiller.
Charles N`Zogbia: Har alderen på sin side. Solid sesong, selvom resten av laget har vært ufattelig svake. Lovende spiller.

Tar ikke med Emre, ettersom jeg tror han går til en ny klubb i løpet av januar. Og det forstår jeg JÆVLIG godt.

Er egentlig ganske enig. Men jeg ser gjerne at Milner, Duff og Given blir.. Da har vi et lag vi kan bygge videre på!

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #43 på: 12. Jan. 2008, 22:33 »
Lars Arild har mer bakkekontakt ja.  :)
Synes ikke Owen skal forsvinne, ikke nå ihvertfall. Har ikke overbevist mye ennå, men har ikke hatt så altfor mye tid til å overbevise heller. Er han skadefri i kanskje 20 kamper på rad uten å overbevise, da kan vi heller se om noen vil ha han.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 12. Jan. 2008, 22:37 »
Jeg må legge til at jeg glemte Shay Given. Han må selvsagt bli. Milner har jeg ikke tro på. Han har innstilingen, men ikke ferdighetene som skal til. Han har ikke fart. Duff og Owen blir nok aldri det de engang var igjen, så jeg er ikke i mot av vi selger dem.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg