20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Frispark  (Lest 2908 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Frispark
« på: 06. Des. 2007, 11:46 »
Noen andre som synes det er en skandale at Geremi tar frispark gang på gang? Blir så forbanna! Enten mokker han den himmelhøyt over, eller så lobber han inn en lett ball til keeper. Han skyter hele tiden uten å være i nærheten av å score. Både mot Blackburn og Arsenal irriterte jeg meg grønn over de latterlige frisparkene. Hva med Milner eller Zoggy? Ikke minst Emre hvis han for lov til å spille da!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Frispark
« Svar #1 på: 06. Des. 2007, 13:00 »
Problemet er at verken Zog, Emre eller Milner er veldig mye mer stabil enn Geremi. Og mot Arsenal synes jeg faktik han hadde et par/tre potensielt farlige frispark. Jeg skulle selvsagt gitt mye for å ha en type som Ronaldo eller Beckham (vi kan jo alltids hente Marek Sapara fra RBK, bare for å ta frispark), men vi må bare ta til takke med det vi har, og bare håpe at Geremi faktisk bruker deler av treningene til å øve på frispark. For all del, når Zog og Emre først treffer ordentlig, da blir det veldig farlig med en gang. Men Geremi greide å skape flere farlige situasjoner med dødballene sine i går.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 06. Des. 2007, 16:28 »
Nå kom vel Martins sin scoring mot Blackburn på et frispark fra Geremi, så helt håpløse er vi ikke på dødballer.
Men jeg skal være enig i at vi mangler en frispark/dødballspesialist.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 06. Des. 2007, 17:53 »
Zogbia og Emre er jo solide frisparkskyttere med sine venstreslegger. Det er verre med høyreskytterne. Geremi hadde noen katastrofale frispark i går og Milner har en tendens til å skyte i muren. Jeg kaller på Barton for frispark fra venstresiden.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 06. Des. 2007, 18:14 »
ØØØ? Vi lever i samme verden sant?
Eg fatter ikke at vi nå, etter kampen mot Arsenal klager på frisparka. Generelt så er frispark-innlegg og cornere i premier league crap! Men i går mot Arsenal ble det farlig hver eneste gang vi la inn i boksen fra frispark. Både Zog og Geremi. Kun en eg kan vere enig i var svært dårlig, det var den av prøvde å lempe over muren fra 30 meter...

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #5 på: 06. Des. 2007, 18:55 »
Vi har tiltider vært meget dårlig på disse tingene. Men det ser ut til å lysne. Geremi har skjerpet seg, det så vi igår å mot Blackburn, Zoggy hadde å flere meget farlige cornere å et sinnsykt farlig frispark i går.  Det handler å om selvtilitt å ikke minst at en terper. Kansje på tide Milner for prøve seg, iallefall av å til. Samme med Emre, vi vet han kan, men han har snaut spilt..
Bare vent å se nå som vi begynner å få litt flyt i spillet, så kommer frisparkene å til å bli farligere.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 06. Des. 2007, 20:41 »
Syns Geremi hadde relativt gode frispark i starten av sesongen også, men det er klart, samtlige frisparktakerne våres er alt for ustabile, enten de heter Geremi, Emre, Milner eller Zog.
Vår beste dødballtaker mistet vi i Nolberto Solano i sommer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 06. Des. 2007, 20:48 »
Synes frisparkene der Geremi skyter har vært meget svake, innleggene har helt greie. Flere enn meg som har blitt imponert av foten til Barton?
an sparker ikke Bobby Robson??

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 06. Des. 2007, 20:53 »
Barton har imponert meg, men det har også tidvis Jose Enrique.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 06. Des. 2007, 21:31 »
Noen andre som synes det er en skandale at Geremi tar frispark gang på gang? Blir så forbanna! Enten mokker han den himmelhøyt over, eller så lobber han inn en lett ball til keeper. Han skyter hele tiden uten å være i nærheten av å score. Både mot Blackburn og Arsenal irriterte jeg meg grønn over de latterlige frisparkene. Hva med Milner eller Zoggy? Ikke minst Emre hvis han for lov til å spille da!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Geremi hadde ikkje scora sjølv om han hadde trodde innsida av krysstanga eingang for han står jo i ro og chipper frisparka himmelhøyt over. Er skandaløst at han får forsette med det. Seriøst meir irreterende en Titus Bramble nokengong var. Skal han ta frispark så får han legge inn for skyte kan han ik!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 06. Des. 2007, 23:51 »
Det er en overdrivelse at han ikke kan å skyte. Han er ingen stabil skytter, det innebærer korrekthet. Men han kan da å skyte.
Han hadde jo et brukbart skudd tidlig i kampen mot Arsenal. Det gikk riktignok rett på keeper, men det så såpass hardt ut, at Almunia (eller hva han heter) hadde problemer med å holde det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 07. Des. 2007, 00:23 »
Geremi har skjerpet seg, det så vi igår å mot Blackburn

Begynner å lure på om jeg har sett andre kamper enn mange av dere, helt seriøst.

ØØØ? Vi lever i samme verden sant?
Eg fatter ikke at vi nå, etter kampen mot Arsenal klager på frisparka. Generelt så er frispark-innlegg og cornere i premier league crap! Men i går mot Arsenal ble det farlig hver eneste gang vi la inn i boksen fra frispark. Både Zog og Geremi. Kun en eg kan vere enig i var svært dårlig, det var den av prøvde å lempe over muren fra 30 meter...

Nei vi kan umulig leve i samme verden. Generelt frispark og cornere i PL crap? Hva er det for noe pisspreik?? Ble det farlig hver eneste gang vi hadde frispark mot Arsenal? Jeg må nesten begynne å le

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #12 på: 07. Des. 2007, 08:55 »
Kan godt være du har sett Notts County, de har å svarte å hvite striper ;)
Neida, Geremi har vært skuffende frem til i det siste, da synes jeg det er fremgang å spore. Iallefall på innleggsfrispark å enkelte cornere. På de frisparkene han tar for å skyte på mål, der er det alt for dårlig. Han hadde et mot Arsenal som var bra. Ellers har det vært crap.
Det er ikke holdbart, selv om mannen er kaptein, burde han ikke være selvskreven.
Ja, Barton har en meget bra fot, det samme har Enrique.
Mitt personlige valg er dette. De laveste med god innleggsfot, Milner å Zoggy vist de spiller, skal ta frispark. De skal trene å terpe på det på trening. Det grunnet at Zoggy ikke er allverdens i luften, det samme med Milner(han er mye bedre iforhold til hva zoggy er) men Geremi er bedre enn det Milner er på hodet. Da mener jeg Geremi skal befinne seg inni boksen.
Men en ting er sikkert, det trengs skjerpings på disse tingene ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.