20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 5/12 Newcastle - Arsenal  (Lest 39113 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: 5/12 Newcastle - Arsenal
« Svar #135 på: 05. Des. 2007, 23:03 »
FANTASTISK.
Gledelig å se at vi ikke mister motet etter den tidlige scoringen til Arsenal, å at publikum støttet oss bare enda mere da ;D
Utrolig stolt av guttene i dag. De jobber som løver, å det skal de ha skryt for. Smith var fremragende, å ble kåret til banens beste av Sky. Det er jeg enig i. Ellers gledelig å se at hele laget spiller bra å ofrer seg for å få poeng.
I dag tok vi 1 av de 100 skrittene for at vi skal ende opp som seriemestere om noen år++.
I dag var det heller ikke allverdens med feil i de bakerste rekkene, men en litt avgjørende av Zoggy. Men han spilte seg bra opp tover i kampen.
Gratulerer med et velfortjent poeng folkens.
Gleder meg til lørdagens kamp mot Birmingham som sendes på livesport247.com ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Arnebleie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #136 på: 05. Des. 2007, 23:04 »
DETTA VAR DEILIG!!! SATAN SOM JEG JUBLET NÅR TAYLS NETTET! DETTE VAR EN ENORM OPPTUR!

Det er ofte enkeltspillere blir trukket fram, men i dag syntes jeg det oser innsats og vilje av samtlige. Fra Sam til Shay er det engasjement og glød! Ett lag som skal henge med i Premier League trenger de to faktorene som ett springbrett for suksess. For meg betyr den engelske fotballen 4 ting: Pride, Passion, Glede og Sorg. I dag var alt med(sorgen kom når adde scorte et nydelig mål)! Fantastisk!

Gjerne et usaklig innlegg, men dette var en riktig fin opptur før nynorsk tentamen!!! GUD HVOR DEILIG!!! ;D ;D ;D ;D ;D

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 05. Des. 2007, 23:05 »
Jeg er heller ikke fornøyd med resultatet. Vi blir der vi blir, og ingen ting skjer med Big Sam. Etter 3 strake hjemmetap burde noe skjedd uansett resultat i dag. Men nå får han sikkert bli i klubben til godt over nyttår. Vi tar rett og slett ikke nok poeng mot et Arsenal lag som mangler 5 spillere +++

Hahahahahahahahahahaha... Jeg må bare le... Du mener at enhver manager skal få fyken etter tre hjemmetap på rad?

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #138 på: 05. Des. 2007, 23:07 »
Butt jobber ikke godt nok, sliter med pasningsfeil og mangler farta. Er helt drøyt at Sam ikke setter inn Emre. Det er opp mot det patetiske! Butt er ikke, og har aldri vært godt nok for midtbanerollen i newcastle, så lenge Barton og Emre er friske.

Jeg er heller ikke fornøyd med resultatet. Vi blir der vi blir, og ingen ting skjer med Big Sam. Etter 3 strake hjemmetap burde noe skjedd uansett resultat i dag. Men nå får han sikkert bli i klubben til godt over nyttår. Vi tar rett og slett ikke nok poeng mot et Arsenal lag som mangler 5 spillere +++

Direkte latterlig å kritisere Butt idag, han jobber og takler som en helt. 2 store feil, ellers er han meget god.

Vet ikke om du la merke til det men Big Sam jaget spillerne framover på 1-1, han ville virkelig vinne kampen. Dessverre klarte vi ikke få inn det avgjørende målet. Vi mangler også mange spillere, Duff, Owen, Faye, Cacapa.
an sparker ikke Bobby Robson??

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 05. Des. 2007, 23:08 »
Ikke har vi 3 strake hjemmetap heller.

De som mener Butt var dårlig i dag klarer jeg bare ikke å seriøst! Det var finnes ingen god grunn i dag til å sette inn Emre, midtbanen vår knuste Arsenal sin midtbane i duellspillet, Barton og Butt var rett og slett overlegne Arsenal. Deilig å se!!

Desverre så var det nok en gang slurv bakover som gjorde at det ble mål i mot, men alt i alt en MEGET god kamp! Morsomt å se Newcastle spille i dag!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 05. Des. 2007, 23:09 »
Sykt digg med poeng idag. Herlig jobbing. Håper på seier mot Birmingham nå...

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #141 på: 05. Des. 2007, 23:10 »

Hahahahahahahahahahaha... Jeg må bare le... Du mener at enhver manager skal få fyken etter tre hjemmetap på rad?

Nei, men når du ser hva som har skjedd med newc denne sesongen, så burde det svare for seg. Vi har sluppet inn mye mål, og scora veldig lite. Noe er da feil. Og jeg har vært misfornøyd med blant annet kjøpene til Sam før sesongen startet. 6 tap og 4 uavgjorte på 15 kamper, er alt for dårlig etter min mening!

Trekker tilbake 3 strake hjemmetap. Det hadde blitt det med tap i dag. Å si at Butt herja på midtbanen i 1. omgang, er helt patetisk! han spilte dynge i 1. omg. og godkjent i 2. omgang. Vi mangler roligheten til emre, der vi får de gode pasningene på midtbanen i 1. omg.
« Siste redigering: 05. Des. 2007, 23:14 av ripsgard »
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 05. Des. 2007, 23:12 »
Var det så mye bedre i fjor da? Eller året før der? Når skal vi gi manageren vår tid?

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 05. Des. 2007, 23:12 »
Kan godt hende butt jobber bra, men han burde ikke hatt lov til å skyte eller slå pasninger.

Synes forstatt vi mangler masse spillemessig. Alle sjanse våres kommer jo etter dødball.

At emre ikke kommer inn er en katastrofe. Alle gjennom bruds ballene til martins havner jo 3 mil unna av han.
lt;3 Newcastle <3

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #144 på: 05. Des. 2007, 23:13 »
Nå må vi slå Birmingham. Vi spillte 2-2 mot dem i cupen sist sesong og tapte 1-5 på  hjemmebane i retur oppgjøret! Tid for hevn >:(

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 05. Des. 2007, 23:14 »
Kan godt hende butt jobber bra, men han burde ikke hatt lov til å skyte eller slå pasninger.

Hehe, du sov kanskje på den sinnsyke pasningen til Martins i første omgang?

Jeg skjønner ikke at folk syns det er en katastrofe at Butt spilte, syns han kjempet som en gud, jeg.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #146 på: 05. Des. 2007, 23:16 »

Hehe, du sov kanskje på den sinnsyke pasningen til Martins i første omgang?

Jeg skjønner ikke at folk syns det er en katastrofe at Butt spilte, syns han kjempet som en gud, jeg.

Helt enig Eivind1, Butt jobbet, taklet, og hadde til og med endel flotte pasninger. Virker som noen er imot Butt uansett hva han gjør, enig i at Emre skulle spilt men da på bekostning av Geremi.
an sparker ikke Bobby Robson??

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #147 på: 05. Des. 2007, 23:16 »
Er godt fornøyd med dagens kamp, vi fortsetter hvor vi slapp fra lørdagen med en god instilling og kriger om hver ball. Butt var håpløs og Roz virker ikke helt komfortabel bak der, mye surr og dårlig kommunikasjon.

Spillebørs:

Given: 7 - Solid sisteskanse som er raskt ute for å stoppe bakrommsspillerne til arsenal og hadde flere viktige ingripninger
Beye: 7 - Har begynt å få opp dampen nå. Trygg defensivt, men mangler fortsatt å komme nok offensivt
Taylor: 7 - Kjemper som en løve, men hvor er kommunikasjonen. Skal ha pluss for mål
Roz: 6 - Spiller greit, men viser gang på gang at han er for svak i duellspillet. Vet ikke helt om han kan lastes for målet
Zoggy: 6.5 - Er skyld i målet, men er veldig uheldig. Ikke fullt så god som Enrique def, men skal ha pluss for at han er fint med framover.
Geremi: 6.5 - Hevet seg fra de siste kampene, men har fortsatt endel å gå på.
Butt: 4.5 - Har gjort et par gode kamper denne sesongen, men har virkelig slitt i det siste og kampen i dag er intet unntak. Horribelt tilbakespill som kunne fått alvorlige konsekvenser
Barton: 7.5 - Dagens beste, har begynt å komme form, kriger og er med opp og ned, men mangler fortsatt litt før han når sitt toppnivå.
Milner: 7 - Kommer til flere innlegg, men dessverre noe upressist.  Kjemper dog veldig bra
Smith: 7 - Viser at det er på spissplassen han hører hjemme, til tross for at han ikke scoret noe mål. Kriger hardt om hver eneste ball, er ikke lenge før målkontoen åpnes.
Martins: 7 - Løp og løp men var litt uheldig til tider. Ble feilaktig avblåst for offside hvor han hadde en gylden mulighet til å score. Jobber også bra bakover
Viduka: Ikke nok tid til å sette sitt preg på kampen, men viste positive takter

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 05. Des. 2007, 23:16 »

Nei, men når du ser hva som har skjedd med newc denne sesongen, så burde det svare for seg. Vi har sluppet inn mye mål, og scora veldig lite. Noe er da feil. Og jeg har vært misfornøyd med blant annet kjøpene til Sam før sesongen startet. 6 tap og 4 uavgjorte på 15 kamper, er alt for dårlig etter min mening!

Jævla pessimist! Drit vel i hva som har sjedd hittils i sesongen, og se heller fram imot VELDIG overkoelig motstand fram mot Jul, etter en skikkelig opptur i dag. Alt som mangla i dag var vinnermålet. Spillerene satte fyr på fansen, og fansen på spillerne. Sam var vanvittig herlig å se på når han klikka så jævla da Bey fikk kortet ;D

No skal vi faen meg ta 12 poeng i dei neste 4!
Howay the Lads!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #149 på: 05. Des. 2007, 23:17 »
Noen må ha sovet siden vi vistnok skal ha tapt 3 strake hjemmekamper ::)
Noen må ha sovet vist Arsenal har 5 spillere skadet, hvor mange har Newcastle :o
Å vist folk ikke er fornøyd med resultatet i dag, burde de skamme seg >:(
VI SKAL VÆRE STOLTE OVER RESULTATET Å SPILLERENE I DAG 8)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.