20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 5/12 Newcastle - Arsenal  (Lest 39124 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 5/12 Newcastle - Arsenal
« Svar #120 på: 05. Des. 2007, 22:46 »
Dette var meget bra, bare så synd vi ikke fikk det velfortjente seiersmålet! Fortsetter vi sånn kommer vi til å klatre vesentlig på tabellen!!

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #121 på: 05. Des. 2007, 22:47 »
1-1 er vel et ok resultat, men jeg klarer som vanlig ikke å glede meg over det. Til tross for bra spill og perioder med dominans.
Nå er neste kamp B`ham og den skal vinnes som bare det. Vi trenger selvtillit før jula setter inn og kampene kommer på løpende bånd.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #122 på: 05. Des. 2007, 22:48 »
En god 2 omgang. Hele laget hevet seg som sagt. Forsvaret ikke minst. Synes det er bare en mangel i kampen. Newcastle må få i gang spissene sine. Det er dem som skal lage måla.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 05. Des. 2007, 22:50 »
God kamp og selvsagt mer enn fortjent at Newcastle i det minste klarer uavgjort. Jeg er aldri "fornøyd" med uavgjort som resultat, men spillet var bra i 2 omgang, og dette var viktig for Sam.

Har en ting på samvittigheten dog; jeg har sagt det 3579 ganger før og jeg sier det igjen; Butt kan ikke spille fra start for Newcastle mer. Dagens svakeste, og det er så vidt han ikke sender i vei en gavepakke til Arsenal 10 sekunder før slutt. En aldri så liten skandale at Emre sliter benk.

Sånn. Mer har jeg ikke å utsette.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #124 på: 05. Des. 2007, 22:51 »
Dette er uten tvil en opptur og en god fortsettelse på kampen mot blackburn. Da tenker jeg ikke på resultatet, men innsatsen. Det er herlig å se spillerne jobbe knallhardt, og vinne duellene som en konsekvens av dette. Om dette fortsetter vil vi etter hvert få betalt i 3 poeng! Kan umulig klage over 1-1 mot arse, selv om en seier ikke var langt ifra.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 05. Des. 2007, 22:52 »
Bra match som fort kunne blitt 3 poeng til Newcastle.

Forresten, fler enn meg som synes Taylor var litt drøy i situasjonen på overtid? Jeg mener Dean kunne blåst der..

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #126 på: 05. Des. 2007, 22:53 »
Utrolig at noen kan kritisere Butt idag, han spilte meget godt og var veldig viktig for at vi klarte å vinne midtbanen. Barton er også på gang nå, herlig. Geremi gjør sin beste kamp for sesongen, men utrolig irriterende disse elendige frisparkene han slår. Beye og Taylor spiller meget bra, Roz sliter voldsomt og viser at han ikke har fysikken til å spille PL.

Dere som har kritisert Smith i år, se hvor god han er idag når han får spille spiss. Fantastisk innsats og er det oppspillspunktet vi har manglet siden Shearer. Smith løper iallefall dobbelt så mye som Viduka gjør i løpet av en kamp, han gjør en utrolig viktig jobb der han presser forsvarerne til å gi innkast istedenfor at de får sette igang eget spill. Samme nytten gjorde Bellamy for noen sesonger. Milner legger også ned en fantastisk innsats og har noen fantastiske dragninger.

Synd vi ikke vi ett mål til, det hadde vi virkelig fortjent idag. Fantastisk stemning på SJP i kveld.
an sparker ikke Bobby Robson??

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 05. Des. 2007, 22:53 »
Bra match som fort kunne blitt 3 poeng til Newcastle.

Forresten, fler enn meg som synes Taylor var litt drøy i situasjonen på overtid? Jeg mener Dean kunne blåst der..

Selvsagt enig, men han reddet poenget!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #128 på: 05. Des. 2007, 22:54 »
Detta er jo en glederlig nyhet.Laget viser potensialet men først å fremst en stor  opptur å se at vi presterer godt i denna kampen å viser at vi kan når vi er på våres beste!. ;D

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 05. Des. 2007, 22:58 »
God kamp og selvsagt mer enn fortjent at Newcastle i det minste klarer uavgjort. Jeg er aldri "fornøyd" med uavgjort som resultat, men spillet var bra i 2 omgang, og dette var viktig for Sam.

Har en ting på samvittigheten dog; jeg har sagt det 3579 ganger før og jeg sier det igjen; Butt kan ikke spille fra start for Newcastle mer. Dagens svakeste, og det er så vidt han ikke sender i vei en gavepakke til Arsenal 10 sekunder før slutt. En aldri så liten skandale at Emre sliter benk.

Sånn. Mer har jeg ikke å utsette.

Butt dagens verste?? Då kan ikkje eg ha sett samme kamp som deg. Av det eg såg gav Butt alt i duellane og var ein av våre beste i dag. Må innrømme eg blir ganske lei denne hetsen av Butt som kjem uansett korleis han spelar. Emre kunne godt ha blitt bytta inn, men det for Barton som vart litt sliten på slutten. Vi har sluppe inn 3/4 mål i dei fleste kampane i det siste, og det defensive spelet har vore horribelt, er ikkje rart Butt blir prioritert på midtbana.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 05. Des. 2007, 22:58 »
Håper virkelig vi klarer å opprettholde denne innsatsen mot Birmingham! Ut med Butt og inn med Emre til den matchen! Den skal styres og Birmingham skal hjem som slakt!

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #131 på: 05. Des. 2007, 22:59 »
Synes Roz hevet seg betraktlig i 2 omgang.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 05. Des. 2007, 23:00 »
Synes Roz hevet seg betraktlig i 2 omgang.
Helt enig! Roz hevet seg betraktelig! Synes også Taylor var solid i dag!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 05. Des. 2007, 23:01 »
Martins må få tilbake selvtilliten!! Han må tørre å utfordre én mot én, og gå på mål! Syns det oser usikkerhet av han ved flere anledninger!

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #134 på: 05. Des. 2007, 23:03 »
Synes det er forferdelig å se newcastle i første omgang. Vi surrer alt for mye når det gjelder pasninger og personlige feil. Virker som om laget spiller drillo fotball i hele første omgang, og det synes jeg er trist å se på! I tillegg har vi flere markeringsfeil i forsvar. Ellers måker vi ballen oppover, mens arsenal har store perioder der de får dulle og spille pasninger på små flater.
andre omgang var meget bra, bare så synd vi ikke får 1 scoring til. Deilig å se ballposesion med 67-34 i newcastle's favør.

Lot meg imponere av Smith i dag, på tross av at jeg har kritisert han før. Virker som om han begynner å finne formen. Latterlig scoring til arsenal, der vi ikke passer godt nok på. Hvordan folk kan klage på butt? ENKELT! han spiller utrolig dårlig kampen gjennom, bortsett fra noen brukbare crossere i 2. omg. I hele 1. omg og deler av 2. omg. har han en drøss med pasningsfeil som kunne ført til at Arsenal hadde vunnet kampen. Butt jobber ikke godt nok, sliter med pasningsfeil og mangler farta. Er helt drøyt at Sam ikke setter inn Emre. Det er opp mot det patetiske! Butt er ikke, og har aldri vært godt nok for midtbanerollen i newcastle, så lenge Barton og Emre er friske.

Jeg er heller ikke fornøyd med resultatet. Vi blir der vi blir, og ingen ting skjer med Big Sam. Etter 3 strake hjemmetap burde noe skjedd uansett resultat i dag. Men nå får han sikkert bli i klubben til godt over nyttår. Vi tar rett og slett ikke nok poeng mot et Arsenal lag som mangler 5 spillere +++
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!