20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: ManU - Newcastle 12 januar  (Lest 6094 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
ManU - Newcastle 12 januar
« på: 27. Nov. 2007, 17:23 »
Noen som skal over på denne? Jeg skal over og lurer på å prøve å få billett sammens med Toon Army.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: ManU - Newcastle 12 januar
« Svar #1 på: 27. Nov. 2007, 18:11 »
Billetter for toon army legges ut for sesongkortholdere om 1-2 ukers tid og legges ut for NUFC-medlemmer om ca.3 ukers tid.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #2 på: 27. Nov. 2007, 18:23 »
Liker ikke å si det, men på Old Trafford har vi ikke nubbkjangs i dagens fatning. Skulle selv vært der og heie frem Newcastle, da hadde vi kanskje fått en 3-poenger  :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 27. Nov. 2007, 23:32 »
I dagens fatning nei, men på selveste 12. januar, på min fødselsdag, da er saken en helt annen. Da kommer gutta garantert til å gjøre opp for fadesen mot Portsmouth, ved å knuse Manshitter Junaitid 20-0.

Nei, for å være litt mer seriøs, så har jeg et delvis urealistisk håp om uavgjort. Noe mer vil jeg aldri forvente på Knuste Drømmers Teater.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #4 på: 29. Nov. 2007, 22:32 »
Noen som skal over på denne? Jeg skal over og lurer på å prøve å få billett sammens med Toon Army.

Lykke til. For å si det slik: Det er nok 100 ganger enklere å komme inn på St James enn å få bilett sammen med Toon Army på denne kampen!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 29. Nov. 2007, 22:45 »
Ikke hvis man har folk som kan fikse.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 29. Nov. 2007, 23:06 »

Som sagt.....

...og legges ut for NUFC-medlemmer om ca.3 ukers tid.

Hint hint. Kan prøve.

SKal vel mye til at ikke sesongkortholderne kaprer alle billettene, vil jeg tro..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 29. Nov. 2007, 23:12 »
Sorry Radar, trykka helt feil så jeg sletta innlegget ditt. Hehe...

Saken er ihvertfall den at jeg har billett sammens med 5 kompiser, men den er jo blandt hjemmefansen. Hadde vært utrolig morro å stå sammens med Toon Army, men også morro å sitte samme gutta når vi er på tur.

Får vurdere det litt.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 29. Nov. 2007, 23:15 »
Herlighet, når du skal reise sammen med kameratene dine må du jo sitte sammen med dem. Blir litt sært å sitte ''for seg selv'' sammen med Toon Army, mens de sitter et annet sted, synes du ikke? Det er jo en stor opplevelse naturligvis men allikevel... Det er i allefall min mening. ;)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 30. Nov. 2007, 00:06 »
Det er klart, det er kanskje ikke det morsomste på jord for en newcastlesupporter å sitte sammen ManUs supportere, men når man først har et reisefølge, så må man jo holde følge med dem. Selv om det naturligvis kunne vært morsommere som Newcastle-supporter, å sitte sammen Toon Army. Men jeg hadde gladelig svelget den kamelen for å være sammen mine venner. Og dersom Newcastle skulle stikke av med et poeng eller tre, så har man jo uansett vært vitne til en stor begivenhet. Kan jo være morsomt å høre stillheten blant de røde når Newcastle valser over dem.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 30. Nov. 2007, 10:09 »
Men om du sitter med vennene dine, bør du ikke reise deg og juble eller noe når Newcastle scorer. Da kan du risikere å få bank, hehe. Kjenner en som har en bror som er Sunderlandsupporter. Han satt sammen med et par kamerater på St. James' på Newcastle - Sunderland for et par år siden. Han stilte i Sunderland drakt og alt sammen med hjemmefansen... Til slutt måtte han bare ta på seg en jakke og smile og klappe når Newcastle scoret for ikke å få bank  :)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 30. Nov. 2007, 16:02 »
Hva med å knyte et Newcastle-skjerf diskré rundt halsen, og bare glise bredt?
Det burde gjøre susen, synes jeg.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #12 på: 04. Des. 2007, 17:55 »
Bortesupportere bør holde seg rolige for å si det mildt på balløya. Hadde gladelig ofret Man U kamerater for Toon Army! Har selv vert på kamp med dem i London. Mye bedre enn å være på St James faktisk!

sergeant

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #13 på: 18. Des. 2007, 12:33 »
Skal også over dammen 12 januar for å se matchen så jeg er også interessert i tips om hvordan å skaffe bortebiletter, selvom jeg tror sjansene er små. Har hørt om folk som har blitt tilbudt svartebørs til denne matchen.
"It is my club, I scored 206 goals for them and played for them for a decade ? I would do anything to help them." -Alan Shearer

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 18. Des. 2007, 13:59 »
Ring Box office 0044 191 261 1571etter klokken 0930 norsk tid 4.januar. Da legges billettene ut for general sale.. Alternativt saa kan jeg hente billetter naar jeg kommer tilbake fra Norge men utfordringen da blir aa faa billettene av gaarde til deg.

Billetter ser ut til aa vaere tilgjengelig selv etter at sesongkortholdene naa har faatt fraatset ferdig saa ikke betal i dyre dommer for svarteboersbilletter. Box Office har ikke faatt saa mange soeknader om billetter saa det vil med stor sannsynlighet vaere noen igjen.