20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Pearson og McDermott  (Lest 6435 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Zogbia

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Pearson og McDermott
« på: 27. Nov. 2007, 15:03 »
Leste denne artikkelen på newcastle-online.com, http://www.newcastle-online.com/2007/11/24/will-allardyce-learn-from-his-mistakes/#more-914, og er veldig enig i hva han skriver til slutt om støtteapparatet, og da spesielt de to overnevnte. Har ikke tenkt på dette før, men McDermott var undre Keegan, og kom tilbake under Souness. Pearson ble hentet av Roeder. Nå som Big Sam er sjefen, hvorfor er da fremdeles disse to tullingene fremdeles i klubben? Hvor mange ganger har vi ikke sett at vi har ligget under og slitt i kamper, og disse to har sittet på benken og måpt, totalt handlingslammet?

Kanskje ikke rette måten å få inn en vinnerkultur i klubben, å støtte seg til assistentene til to av de minst suksefulle managerene i klubbens historie? ???
« Siste redigering: 27. Nov. 2007, 15:05 av Zogbia »
Shearer 9 Legend

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Pearson og McDermott
« Svar #1 på: 27. Nov. 2007, 15:22 »
Mcdermott er vel ment å være i bakgrunnen slik jeg har forstått det, fungerer mer som en motivator....slik jeg har forstått det....

Nigel Pearson derimot skal være en kvalitets coach! Han ble hentet like etter at vi ble nødt til å sparke Mr. Bond som hadde vært med i korrupsjonskandalen som West Ham assistent(under Redknapp).....Nigel Pearson har den defensive delen av spillet som sitt spesialfelt og ble rost opp i skyene av spillere og trenere i fjor for sin inntreden i laget! Husker jeg så et intervju med Shay Given, hvor han fortalte om hvor fornøyd spillerne var med å få inn Pearson..

Synes det er helt greit at begge er med jeg....Mcdermott er også en veldig hyggelig kar(hilste på han i høst)..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 27. Nov. 2007, 15:24 »
Det er vel strengt tatt ikke de som skal ta taka under kampen. Men det er jo en grunn til at dei blir med flere managere. Om Sam ikke hadde hatt lyst på dei, så hadde han kasta dei med skallen først ut av St JAmes'

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 27. Nov. 2007, 15:27 »
Det er vel strengt tatt ikke de som skal ta taka under kampen.

Det stemmer det....er vel Steve Round(first team coach) som har ansvaret på sidelinjen i 1.omg, mens Allardyce styrer 2.omg
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Zogbia

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #4 på: 27. Nov. 2007, 15:43 »
Vel, viss McDermott skal være motivator så så vi jo tydelig på lørdag at han ikke gjør jobben sin! Nigel Pearson er sikkert god han hvis du sier det kø1, men McDermott syns jeg snart må kjenne sin besøkelsestid...
Shearer 9 Legend

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 27. Nov. 2007, 16:48 »
Nigel Pearson ledet jo England U21 i noen kamper forrige sesong i Stuart Pearce sitt fravær, så jeg tror han blir sett på som en dyktig kar innen sitt felt!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 27. Nov. 2007, 17:31 »
Jeg har alltid ansett Pearson for å være en dyktig mann. Men jeg kan være enig i at det kanskje hadde vært mer naturlig om Big Sam hadde hentet sine egne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #7 på: 27. Nov. 2007, 18:20 »
Det tror jeg Allardyce kommer til å gjøre etterhvert også, skifte de ut. Det viktigeste tror jeg, var at han fikk inn spillere i sommer. Trenere å støtteapperat jobbes det nok med hele tiden, så det trengs bare litt tålmodighet, å det er Newcastle fans kjent for å ha ;)
Pearson er etter hva jeg har skjønt\hørt en meget dyktig trener ja. Veldig solid på det defensive spillet. Men om han er like god på det offensive eller hvem som i det hele tatt styrer det offensive spillet på treninger, er en annen ting. Jeg har ikke peilling.
McDermott, tror jeg bare tussler rundt. Det har han gjort i mange år, kansje det er på tide med noe friskt blod der også.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 27. Nov. 2007, 22:54 »
McDermott. Jeg kan ikke se på han som annet enn en tørrlagt alkoholiker som igrunn ikke har noe å tilby oss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 27. Nov. 2007, 22:58 »
Har McDermott vært alkoholiker? Isåfall visste ikke jeg det......
Eller var det bare et eksempel eller sammenligning på hva du mener han har å tilby?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 27. Nov. 2007, 23:02 »
Mulig jeg tar feil, men var ikke McDermott litt ute å kjøre da King Kev henta han inn til Newcastle første gangen?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 27. Nov. 2007, 23:09 »
Etter et kjapt google-søk kan jeg ikke finne noe som helst som tyder på det du sier her. Men jeg var ikke Newcastle-supporter i 1992, så jeg skal ikke uttale meg med noe som helst grad av sikkerhet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #12 på: 28. Nov. 2007, 08:40 »
Vist jeg ikke husker helt feil, hadde mannen store aloholproblemer?? Ikke 100% sikker. Men tror det var det som var problemet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 28. Nov. 2007, 14:57 »
Hvis han hadde så store alkoholproblemer synes jeg nesten det er rart at det ikke står noe om det i noen presentasjoner av ham på nett. Ikke en gang i en relativt utfyllende Wikipedia-artikkel. Hvis det er noen som har noe mer enn bare "jeg synes huske" så hadde det vært flott.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #14 på: 28. Nov. 2007, 22:16 »
Skal se om jeg finner en artikkel.. Gi meg litt tid, så dukker den nok opp.. Vist ikke jeg eller andre finner den, legger jeg meg flat å ber om unnskyldning.