20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith  (Lest 77796 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Alan Smith
« Svar #435 på: 25. Mai 2012, 20:08 »
Endelig ble vi kvitt floppen. Eller gjorde vi?
:smith:

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #436 på: 25. Mai 2012, 22:24 »
Skjønner ikke hvorfor det skal være så godt å bli kvitt han. Som spiller ja, men tror så absolutt han kunne vært en inspirasjon for våre yngre spillere i en eller annen trenerrolle rundt et U18-lag f.eks.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #437 på: 25. Mai 2012, 22:24 »
Absolutt. Men ikke for £60k i uka.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #438 på: 25. Mai 2012, 22:27 »
Absolutt. Men ikke for £60k i uka.
Har vel aldri blitt nevnt at han skal tjene £60k i uka som en evt trener heller?

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #439 på: 25. Mai 2012, 22:33 »
Nei. Men tror nok utelukkende at det fordi han slutter å heve de summene at folk er glad for at han drar. Ikke det faktum at han faktisk drar, for typen Alan Smith er jo herlig.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #440 på: 25. Mai 2012, 23:13 »
tiltredes

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #441 på: 26. Mai 2012, 00:15 »
Skandalesignering syns jeg er et hardt ord. Må være lov å ta med i betraktningen at han har hatt to-tre stygge skader som har forverret det enda mer. At han fortsatt kom for en litt stiv pris og for høy lønn er nå så - men fyren har aldri vist dårlig innstilling, visstnok hatt veldig bra innflytelse på spillergruppa samt også skal vi ikke glemme at han faktisk var en nøkkelspiller da vi rykka opp.
Skandalesignering for meg er spillere som Nacho, Luque, Xisco m.fl. Smith for meg havner aldri i samme gruppe.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #442 på: 26. Mai 2012, 12:53 »
Skandalesignering syns jeg er et hardt ord. Må være lov å ta med i betraktningen at han har hatt to-tre stygge skader som har forverret det enda mer. At han fortsatt kom for en litt stiv pris og for høy lønn er nå så - men fyren har aldri vist dårlig innstilling, visstnok hatt veldig bra innflytelse på spillergruppa samt også skal vi ikke glemme at han faktisk var en nøkkelspiller da vi rykka opp.
Skandalesignering for meg er spillere som Nacho, Luque, Xisco m.fl. Smith for meg havner aldri i samme gruppe.

:gp:

Smith har alltid gitt 100%, og var utrolig viktig for oss da vi var nede i Championshit.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #443 på: 26. Mai 2012, 13:35 »
Eg synst det er gale at vi brukte såpass mange millionar for å ha ein motivator i klubben. Det er sjølvsagt ikkje Smith sin feil at vi gidde han ein så tåpeleg kontrakt. Eg var forøvrig ikkje overbegeistra når vi signerte han, og såg tydeleg at hans prestasjonskurve var dalande, utan at eg vil framstå som ein besserwisser. Mannen var jo mett i tillegg. Heldigvis så har vi gjort ein overhaling på transferbiten.

Smith vart kjøpt inn som spiss. I den rollen var han heilt håplaus. Heilt håplaus. Smith gjorde nokre gode prestasjoner inne sentralt tidlig i championship sesongen, men ellers var det skralt.

For å summere det heile: Rett og slett ein håplaus fotballspelar. Min meining.
« Siste redigering: 26. Mai 2012, 13:58 av Bad Religion »
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #444 på: 26. Mai 2012, 14:36 »
Han ble kjøpt inn av en manager som ikke visste hva han skulle bruke han til. Som midtbanespiller sammen med Geremi og Butt ble det jo TRAGEDIE spillemessig - som spiss spilte han dog brukbare kamper de få gangene han måtte brukes der den høsten der. Før skadene var han i mine øyne en bedre spiss enn både Shola og Best. Så han var jo ikke kjøpt inn som noen motivator den gang. For min del vil jeg heller aldri ansett han som mett. Fyren gav alltid alt når han spilte for oss - og førstedelen av CCC-sesongen vår var han kanskje vår aller beste spiller. En flopp ja - men skandalekjøp, ikke faen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #445 på: 26. Mai 2012, 15:34 »
Tror det kan være lurt å la han jobbe med ungdommen. Av de historiene jeg har hørt er Smith en skikkelig gledesspreder og god motivator for de andre spillerne. I tillegg til å være vår beste dart-spiller  :)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #446 på: 26. Mai 2012, 16:33 »
Vil huske Smith for å ha vært en sterk bidragsyter til at vi rykket opp igjen til PL. Var veldig viktig den sesongen og han var strålende den første halvdelen av sesongen. Har mislyktes i PL for oss, men det er ikke bare hans feil. Trist karriereutvikling etter skaden på Anfield. Fin fyr og en herlig innstilling.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #447 på: 26. Mai 2012, 17:44 »
Smith hadde 1 brukbar kamp borte mot Blackburn som spiss, resten var eit trist syn. Null offensivt bidrag, haudelause taklingar og daffing. Smith sin innsatsvilje var ikkje i nærheten av det han hadde i både Leeds og Man Utd.  Greit nok at heile laget spelte ræva under Big Sam, men han var ein mange big earners som ikkje leverte 100% innsats.

Trur vi skal forbli enige om å vere uenige.

Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #448 på: 26. Mai 2012, 20:12 »
En spiller som har kostet oss nærmere 250 millioner kr. I løpet av 5 år. Eller en kvart milliard. Helt latterlig!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #449 på: 28. Mai 2012, 14:02 »
Litt feil, smith har ALLTID levert 100 prosent. Men etter skaden han hadde i united så blei spillet hans ekstremt begrensa.....mista fart og bevegelse. Men han ofra seg alltid for laget og la ned en arbeidsinnsats. Men nivået hans dei 3-4 siste åra va enkelt og grett ikkje PL nivå.