20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith  (Lest 77861 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #390 på: 21. Jan. 2011, 22:09 »
Sissoko fra juventus hadde vært en god signering tror jeg. Da hadde vi hatt såpass bra DM at vi kunne spilt
4-2-3-1 i enkelte kamper.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #391 på: 21. Jan. 2011, 22:22 »
Vi kunne hatt mange artige fotball spillere framfor de 2...

Jonas-barton-ben arfa.
Han kom, ble mett og dett var dett....

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #392 på: 21. Jan. 2011, 22:26 »
Sissoko fra juventus hadde vært en god signering tror jeg. Da hadde vi hatt såpass bra DM at vi kunne spilt

Det hadde faktisk vært spennende.

-------Tiote - Sissoko-------
Barton - Nolan - Ben Arfa
-----------Carroll-------------

Det der ser ikke så ille ut!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #393 på: 21. Jan. 2011, 22:56 »

Det hadde faktisk vært spennende.

-------Tiote - Sissoko-------
Barton - Nolan - Ben Arfa
-----------Carroll-------------

Det der ser ikke så ille ut!

Nice!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #395 på: 10. Mai 2011, 13:32 »
Eg tykkjer det er viktig å ha slike typar i troppen. Ser helst at han er med neste sesong og. Er jo ein grei backup. Dessutan har jo mi allereie no ein tynn tropp, og eg ser ikkje at mi hentar so ekstremt mange spelarar i sommar at mi i tillegg kan kvitta oss med so altfor mange.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #396 på: 10. Mai 2011, 14:10 »
Sikkert en flott fyr, og skal sjølvsagt ha masse ros for det han gjorde i CCC, og jobben utanfor banen. Men det er nok av minus også. 60.000 pund i veka er ein ting, ein annan er at han er meget injury prone og heller ikkje er god nok dersom målet er å etablere seg på øvre halvdel. Det vere seg som back-up eller førstevalg.

Vi har, etter mitt syn, eit betre alternativ som backup for Tiote (i tillegg til andre posisjonar) i Dan Gosling. Mykje skader der også, men den mannen er i alle fall PL-klasse. Det er dessverre meir enn ein kan seie om Smudge, uavhengig av at han er en fin fyr.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #397 på: 10. Mai 2011, 14:27 »
Jeg er veldig usikker på hvor god Dan Gosling er i en defensiv midtbanerolle sentralt. For Everton ble han benyttet i mer offensive roller, gjerne ute på kant. Uansett, ser helst at vi blir kvitt Smith i sommer. Selv om han er en fin fyr og har en god inntilling så hjelper det ikke oss all verden på det nivået her. Han burde også være interessert i å spille fast førstelagsfotball før det er for sent..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #398 på: 10. Mai 2011, 14:39 »
Jeg er veldig usikker på hvor god Dan Gosling er i en defensiv midtbanerolle sentralt. For Everton ble han benyttet i mer offensive roller, gjerne ute på kant.

Enig, Gosling i rollen til Tiote har jeg problemer med å se for meg. Er vel helst fremover på banen at Gosling så langt har vist seg frem.

Smith hever kjempelønn, og det er drøyt å betale så mye for en humørspreder. Om vi hadde fått han inn på en ny kontrakt som spillende trener og en brøkdel av lønna så er jeg åpen for at han kan bli. I motsetning til ganske mange andre synes jeg ikke han er en så håpløs spiller, og som en squadplayer så kunne han fortsatt gjort en jobb mener jeg.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #399 på: 10. Mai 2011, 15:55 »
Jeg er veldig usikker på hvor god Dan Gosling er i en defensiv midtbanerolle sentralt. For Everton ble han benyttet i mer offensive roller, gjerne ute på kant.

Sant nok. Og noko direkte carbon copy av Tioté blir han sjølvsagt ikkje. Eg trur likevel han kunne gjort ein god jobb der. Han har brukbart med defensive fibre (ein grunn til at han også har eit par opptredener som høgreback), veldig god aksjonsradius (noko verken Smith eller Guthrie har) og evnar også å løyse opp spelet greitt. Ikkje noko fysisk monster slik som Cheick, men eg trur han kunne klart det greitt i nokre få kampar.

Forhåpentlegvis kan vi løfte laget vårt på heimebane til neste sesong, og mot svakare lag på SJP vil kanskje ikkje behovet for ein DM á la Tioté då vere like prekært. Og blir Tioté, som forhåpentlegvis held seg like skadefri neste sesong, litt meir disiplinert og unngår kort, er ikkje behovet for ein ny DM til stades slik eg ser det.

Transfervinduet opnar ikkje for bonanza, uansett kor mykje pengar vi har på bok. Få inn ein eller to spissar, ein kantspelar som kan spele på begge sider og ein eller to forsvarar (avhengig av om Enrique blir). Trur neppe vi klarer å hanke inn meir enn fem spelarar.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #400 på: 10. Mai 2011, 16:11 »
Nufcblog
Hvis LuaLua også er tilbake hadde det jo vært mulig å benytte han på ene vingen? Hadde jo en særdeles god levering i cupen før han ble lånt ut.

Da har vi Barton sentralt sammen med Nolan.

Da gir vi ihvertfall ung-guttene sjangsen? Spesielt mot Chelsea...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #401 på: 10. Mai 2011, 22:34 »
Han er vel like fri for match-fitness som godeste Smith. Da er det selvfølgelig langt smartere å bruke Fergie ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #402 på: 11. Mai 2011, 09:49 »
Godt poeng.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #403 på: 11. Mai 2011, 15:29 »
Enig, Gosling i rollen til Tiote har jeg problemer med å se for meg. Er vel helst fremover på banen at Gosling så langt har vist seg frem.

Smith hever kjempelønn, og det er drøyt å betale så mye for en humørspreder. Om vi hadde fått han inn på en ny kontrakt som spillende trener og en brøkdel av lønna så er jeg åpen for at han kan bli. I motsetning til ganske mange andre synes jeg ikke han er en så håpløs spiller, og som en squadplayer så kunne han fortsatt gjort en jobb mener jeg.

Helt enig :)
Toon till I die.

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #404 på: 11. Mai 2011, 20:35 »
Nufcblog
Hvis LuaLua også er tilbake hadde det jo vært mulig å benytte han på ene vingen? Hadde jo en særdeles god levering i cupen før han ble lånt ut.

Da har vi Barton sentralt sammen med Nolan.

Da gir vi ihvertfall ung-guttene sjangsen? Spesielt mot Chelsea...
enig med du .. la ung gutta prøve seg litt