20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith  (Lest 78081 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #375 på: 08. Jan. 2011, 20:11 »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #376 på: 08. Jan. 2011, 20:14 »
Problemet her, kjære venner, er at vi må få ut Smith før Pardew får tak i han, og tvunget han til å signere ny kontrakt. Da er spørsmålet hva som går fortest av bil, tog eller fly.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #377 på: 08. Jan. 2011, 20:34 »
Smith er nok blant dei dårligaste fotballspelarane eg har sett i Newcastle trøya.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #378 på: 08. Jan. 2011, 22:57 »
Smith er ikke spesielt god, men han har laaaangt igjen til versting-lista.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #379 på: 08. Jan. 2011, 23:45 »
Jeg går så langt som å nominere Smith til en av de dårligste spillerne i Premier League akkurat nå.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #380 på: 09. Jan. 2011, 06:37 »
Der kan vi jo nominere vår egen Perch også, og ikke minst Ameobi når han har en av de dagene sine hvor han bestemmer seg for å ikke bidra med noe fornuftig.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #381 på: 09. Jan. 2011, 11:53 »
Der kan vi jo nominere vår egen Perch også, og ikke minst Ameobi når han har en av de dagene sine hvor han bestemmer seg for å ikke bidra med noe fornuftig.

Sammenligna med Pearch og Smith så ser jo Ameobi ut som Eto'o! Syns forøverig det er blitt langt lengre mellom hver gang Ameobi har en av disse nitriste kampene sine, og takk og pris for det.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #382 på: 09. Jan. 2011, 12:05 »
Perch og Smith er i en egen klasse ja. Selv ikke Ameobi kan bli nevnt i samme åndedrag som de to andre køddene.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #383 på: 09. Jan. 2011, 12:22 »
Perch og Smith er i en egen klasse ja. Selv ikke Ameobi kan bli nevnt i samme åndedrag som de to andre køddene.

I går var det 11 "kødder" ute på bana...

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #384 på: 20. Jan. 2011, 23:25 »
http://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/newcastle-united-suffer-smith-ankle-injury-blow-2189907.html
"He's such a great lad, so popular in the dressing room, he's going to be a big miss for us just as a person so it's a double blow really. But knowing Smudger, he'll recover as quickly as he can and be back playing."

Kjedelig han forsvinner, men han er jo fortsatt med i garderoben og det er han jo dyktig til.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #385 på: 21. Jan. 2011, 11:56 »
Jeg har egentlig alltid likt fyren, helt siden jeg så han spille for Leeds på Elland Road for nesten 10 år siden. Alltid 100% innsats, men det er synd å se på hvordan han har tapt seg som fotballspiller siden ankelbruddet på Anfield for noen år siden. Virker som pila peker gradvis litt nedover for Smith, men han skal ha skryt for en veldig fin høstsesong i Championship! Unner han ikke dette, og håper han kommer tilbake fra skaden så han kan ta turen til sitt Leeds etter sesongen og avslutte karrieren der. Det er nok best for begge parter.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #386 på: 21. Jan. 2011, 12:05 »
Jeg glemmer aldri det Smudge gjorde for oss i da vi var i Wanker, spesielt garderobejobben. Og nettopp derfor vil jeg at han skal bli i klubben. Å ha gode forbilder er alfa omega når man har spillere ala Ranger, Arfa, Carroll og kanskje Ireland i klubben. Vil gjerne at han signerer en annen kontrakt. Bedre squadplayer får man ikke.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #387 på: 21. Jan. 2011, 13:05 »
Jeg digger han, men han er ingen mann å satse på dersom vi skal etablere oss på øvre halvdel av PL-tabellen. Håper også han drar tilbake til Leeds, forhåpentligvis som PL-spiller til høsten.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #388 på: 21. Jan. 2011, 13:07 »
Da antar jeg at vi trapper opp jakten på en DM. Hadde jeg vært Ashley hadde jeg svidd av 2,5 mill for Michael Essiens "lillebror". Han er kanskje litt for god til å sitte på benken, men han er sannsynligvis den beste reserven vi kan få.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #389 på: 21. Jan. 2011, 18:34 »
Anthony Annan som back-up/rotasjonsspiller hadde vært fantastisk ja. Men er han fornøyd med en slik rolle? Neppe. Skal sies at om Tiote fortsetter i samme stil er det ikke lenge før vi trenger et nytt førstevalg.