20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith  (Lest 77531 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Smithy

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #345 på: 31. Okt. 2010, 19:28 »
Hvor er Smith for tida? Han var jo kaptein hele fjorårets sesong og en av de beste spillerene deres? Med erfaring fra premier league tidligere og en som alltid blør for drakta. Har ikke fulgt med noe særlig på Newcastle i år, men har bare sett Smith har vært benka en del og lurer på hva grunnen er?

For dårlig? Skada? Noe annet?

Man Utd-supporter? Har fått intrykk av at mange av dere liker Smith veldig godt siden han alltid jobbet stein hardt. Det gjør han forsåvidt fortsatt, men det er ikke så mye mer og som sagt så er Tiote en mye mer komplett spiller. Akkurat nå er han langt unna laget og siden vi også er ute av ligacupen får han nok lite matching fremover. Smith har høy lønn så ikke umlig det skjer noe i januar hvis han er lei av å slite benken...

Leeds supporter, som gjerne ser han i hvitt igjen ;-) Akkurat den type spiller vi trenger, en som kan jobbe hardt, blø for drakta og vinne dueller! Sist jeg så Smith var han akkurat den spilleren.

Så kampen deres i dag, var ikke imponert over Tiote, i den kampen, for å være ærlig. Men uansett, bare lurte hvordan mulighetene for å se han i Leeds drakta igjen er. Eneste er lønna hans da... Lenge har han igjen av kontrakten?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #346 på: 31. Okt. 2010, 19:36 »
Tioute var dårlig de 15 første minuttene. Tempoet var sykt høyt da. Men derfra og ut var han outstandig. Kan ikke fatte tro at Smitte kommer til Leeds. Han tjener vel mellom 50-60 i uka hos oss. Men det hadde jo vært helt fantastisk om han dro dit og bidro til at dere kom rykker  i PL.

Smithy

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #347 på: 31. Okt. 2010, 19:38 »
Tioute var dårlig de 15 første minuttene. Tempoet var sykt høyt da. Men derfra og ut var han outstandig. Kan ikke fatte tro at Smitte kommer til Leeds. Han tjener vel mellom 50-60 i uka hos oss. Men det hadde jo vært helt fantastisk om han dro dit og bidro til at dere kom rykker  i PL.
Akkurat det som er problemet, når han sitter på benken hos dere å tjener 2-3 ganger mer enn han hadde gjort i Leeds uansett.. Men sant som du sier, han hadde gjort seg og kunne hjulpet oss opp igjen..

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #348 på: 31. Okt. 2010, 19:43 »
Han kunne ha bidratt til opprykket. Han var brukbar for oss i fjor. Men han er begrenset i spillestillen. Hindrer overganger fordi han er for treig til å fordele ballen. Derimot får dere en spiller som blør 100 for drakta.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #349 på: 31. Okt. 2010, 19:43 »
Smith er en klassespiller i Championship så har stor forståelse for det. Smiths kontrakt går ut sommeren 2012 og skal den fornyes må han nok en god del ned i lønn. Etter hva jeg har skjønt så har også Leeds nå en mer sunn lønnspolitikk så da må nok Smith mye ned i lønn hvis en overgang skal være aktuelt nå. Hvis Smith vil kan nok vi slippe han for ikke alt for mye...

Ikke Tiotes aller beste kamp idag, men jeg syntes han igjen var solid etter en litt dårlig start. Bortsett fra Wigan-kampen har han vært god i alle kampene han har spilt og bidrar som sagt mye mer enn Smith.

Smithy

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #350 på: 31. Okt. 2010, 19:45 »
Greit nok det.. Håper gjerne på et lån i Januar da, om han selv er villig til det :) For newcastle vil bli kvitt ham?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #351 på: 31. Okt. 2010, 19:47 »
Tror ikke vi Castle bli kvitt ham . Han er en utrolig viktig person i spillergruppa. Dessuten har vi ingen defensive midtbanespillere i reserve for TIoute.

Smithy

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #352 på: 31. Okt. 2010, 19:48 »
Gosling, er vel i den klassen?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #353 på: 31. Okt. 2010, 19:52 »
Greit nok det.. Håper gjerne på et lån i Januar da, om han selv er villig til det :) For newcastle vil bli kvitt ham?

Tja, han er nok viktig for lagånden og ved en skade på Tiote vil han nok starte igjen, men akkurat nå er han som sagt en reserve med høy lønn som er ganske langt unna laget. Jeg tror et lån er uaktuelt hvis ikke dere betaler mye av lønnen. Ser ikke hva vi tjener på et lån hvis vi uansett må betale den.

Smithy

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #354 på: 31. Okt. 2010, 19:53 »

Tja, han er nok viktig for lagånden og ved en skade på Tiote vil han nok starte igjen, men akkurat nå er han som sagt en reserve med høy lønn som er ganske langt unna laget. Jeg tror et lån er uaktuelt hvis ikke dere betaler mye av lønnen. Ser ikke hva vi tjener på et lån hvis vi uansett må betale den.
Sant nok, jaja... Time will show..

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #355 på: 14. Nov. 2010, 01:15 »
Nå som både Tiote og Barton er ute til neste kamp regner jeg med at det vil åpne plass i troppen til både Smith og Routledge. Selv om Tiote og Barton spiller for tre, så synes jeg midtbanen vår mangler en rambukk, spesielt mot fysiske lag som Balackburn og Fulham.
Nå er det da synd at vi ikke møter noen fysiske lag på en stund...
Gan canny doon Toon!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #356 på: 14. Nov. 2010, 01:26 »
Tipper Smith spiller mot Bolton og det er helt greit. Han var ikke dårlig i de kampene han spilte i starten av sesongen, og var også helt grei mot Arsenal i ligacupen. Det er ihvertfall greit at det er til denne kampen han får sjansen, for Bolton kan passe spillestilen hans bra.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #357 på: 14. Nov. 2010, 02:00 »
I og med at han ikke er supermobil trur jeg det blir plass til han og rout i tillegg til guthrie i en 4-5-1 mot bolton, mao spille som i gamledager. Må innrømme at det skal bli deilig å se motstanderen bli smudget. Nå har jo vi vært "ofre" for grovt spill i en god stund
Gan canny doon Toon!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #358 på: 14. Nov. 2010, 02:28 »
Selvfølgelig ikke på nivå med Tiote, men Smith er ikke så håpløs som endel kanskje vil ha det til. Det syns jeg han allerede har bevist i PL-kamper denne sesongen samt i cupen. At han antakeligvis vil være tørst etter å bevise noe nå når han har mistet plassen er neppe negativt heller! Bare håper han ikke er FOR tent :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #359 på: 14. Nov. 2010, 08:45 »
Bare håper han ikke er FOR tent :)

Hehe. Det kan være skummelt det ja. Men jeg  hadde glatt ofret en seier mot City (forutsatt at vi holder oss) for å se Smudge kveste De Jong..