20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith  (Lest 77803 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #210 på: 28. Jan. 2009, 16:30 »
Alan Smith spilte 65 minutter for reservelaget i går, da de røyk på et 0-3-tap for Man Citys reserver. Håper han snart kan spille for førstelaget også. Ser forøvrig også at han nok en gang har skiftet frisyre. Surprise!

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1535373,00.html
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 28. Jan. 2009, 17:41 »
Jeg lurte et par sekunder på hvor Alan Smith var på det bildet.
Du sa han hadde skiftet frisyre, men trodde han hadde ordnet seg mohikaner-sveis igjen jeg.

Det er ingen annen spiller i Newcastle jeg bryr meg mindre om enn denne tullingen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 28. Jan. 2009, 18:10 »
Tror faktisk han kan bli viktig for oss i kampen mot nedrykk i tiden som kommer. Jeg er ingen stor fan, men om han noen gang skal ha mulighet til å vinne over kritikerne så er det nå..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 28. Jan. 2009, 19:56 »
Fins noen spisser og utleiesoldater samt noen til jeg bryr meg mindre om enn Smudge, for å si det slik!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 25. April 2009, 14:14 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2009/04/25/alan-shearer-challenges-alan-smith-to-come-to-newcastle-s-rescue-115875-21307747/

Virker til at Alan Shearer, og Alan Smith selv, ser på han som en midtbanespiller nå, og ikke spiss.
Videre hinter han frempå om at Smith kan få en nøkkelrolle fra midtbanen i sesonginnspurten.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #215 på: 25. April 2009, 14:31 »
Hadde vært deilig å se Smith på banen i de gjenværende kampene, istedenfor Butt! Synes Smith er mye mer sikker med ball, og at han jobber minst like bra, samt at han er hurtigere. Så har han et par deilige taklinger i hver kamp, noe som jeg har savnet i laget;D

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #216 på: 25. April 2009, 14:46 »
Alt er bedre enn Butt da..
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #217 på: 25. April 2009, 14:51 »
Godt poeng. Sjølv om eg ikkje er nokon stor fan av Smith, så bidrar han i alle fall med friske bein på midtbana! Butt and Nolan sine legs e gone, sirupa av nokon fotballspelarar.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 25. April 2009, 14:52 »
Synst Smith til tider lagar fleire og endå farlegare frispark i mot enn godeste Butt. Men slik laget har prestert i det siste så er eg åpen for å prøve med Smith.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 25. April 2009, 15:30 »
Jeg syns Smith har vært positiv de gangene han har spilt i år. Lang piggere enn både Butt og Nolan, som Hans-Emil nevnte. Samt at han også virker langt mer pasningssikker enn Butt. Alan Shearer nevner jo selv i det intervjuet at han av og til er for heit i situasjoner, MEN at det er en slik innstilling vi tross alt trenger mer av utpå banen. Vi trenger folk som vil fighte for overlevelse. Det får vi uten tvil med Smith. Selv vil jeg jo gjerne fortsatt se han som spiss, men det håpet virker til å være totalt ute nå.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 25. April 2009, 19:07 »
Synst Smith til tider lagar fleire og endå farlegare frispark i mot enn godeste Butt. Men slik laget har prestert i det siste så er eg åpen for å prøve med Smith.
Butt er sikrere i taklingene. Det er riktig. Men Smith har raskere bein akkurat nå, og er ivrig på å vise seg frem. Vi har egentlig ingenting å tape på det. Med mindre vi venter til han blir overivrig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 25. April 2009, 19:48 »
Butt er viktig for midtbana vår, men i det siste har han vore så rævva at eg heller vil prøve Smith i denne. Smith har ikkje vore så gale som eg hadde frykta.

nerli

• Gjest
« Svar #222 på: 25. April 2009, 22:32 »
Butt er viktig for midtbana vår, men i det siste har han vore så rævva at eg heller vil prøve Smith i denne. Smith har ikkje vore så gale som eg hadde frykta.

viktig?

han har vært rævva hele sesongen totalt sett !
spilleren burde ha lagt skoa på hylla for lengst ..

evt dratt til en klubb to divisjoner lengre ned ..

å si han er viktig for midtbana er iallfall feil ! jeg er langt ifra fornøyd me han i newcastle drakta .. totalt sett levere han aldri en hel god kamp ..

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #223 på: 26. April 2009, 01:30 »
Vil si det er markant forskjell ved å være viktig og god, spesielt med Newcastle-øyne!
Butt er (dessverre!) veldig viktig for midtbanen vår, men et hav fra god nok. Han legger ned mye arbeid, og gjør en del viktige ting for oss, men mangler kvalitetene som vi trenger og kanskje bør forlange av et anker. Hadde vi sluttet å bruke han som playmaker/ballfordeler, kunne kanskje svakhetene hans blitt bedre gjemt. Men jo, Butt er viktig.
Når det er sagt, vil jeg gjerne se Alan spille i den posisjonen. Ingen dårlig spiller det heller, mer pasningssikker og offensiv en Butt.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #224 på: 26. April 2009, 12:00 »
Jeg er overbevist om at Butt er vårt desidert beste anker. Smith vil jeg heller se som indreløper der han får mulighet til å true boksen. Kunne vært spennende å sett: Barton-Butt-Smith
an sparker ikke Bobby Robson??