20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith  (Lest 77854 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Alan Smith - Spiss eller midtbane?
« Svar #60 på: 14. Jan. 2008, 17:18 »
Edgar som midtbane?
Jeg trodde å han begynte karrieren som defensive midtbanespiller?
Men nå er han iallefall forsvarsspiller, har selv tenkt tanken, å det kunne f.eks vært spennende å sett han i den rollen mot Stoke.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 14. Jan. 2008, 17:20 »
Stemmer det. Edgar er en omskolert DM..hadde ikke vært dumt å testet ut det, faktisk hadde det vært veldig spennende nå som Butt, SMith heller ikke kan spille mot Stoke.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #62 på: 14. Jan. 2008, 17:21 »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 14. Jan. 2008, 19:17 »
Jeg er under det inntrykket av Smith greide å snakke på seg rødt kort helt på tampen av ManU-kampen. Hvordan kan han da få to kamper?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #64 på: 14. Jan. 2008, 19:53 »
Ja, tror det er munnbruk det kortet kom på..
Da skal han ha vært frekk i kjeften iallefall :o

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 14. Jan. 2008, 19:59 »
Herregud, den ballen var jo aldri inne!! Og det vise jo tv-bilda, skjønnar godt at Smith sa ifrå eg! 2 kampar er latterleg

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 14. Jan. 2008, 20:07 »
To kamper for å protestere på et feilaktig idømt mål? Såvidt jeg forsto fikk vi et feilaktig annulert mål.
Altså minst to gale avgjørelser imot oss. Begge får relativt store konsekvenser for utfallet av kampen. Da synes jeg Smith har all rett til å protestere. Men to kamper? Da må han virkelig ha brukt nedsettende ord. Det stakkarslige c-ordet og f-ordet holder ikke da. Såpass bør en dommer tåle i kampens hete.
Å bli kalt en forpult drittsekk når to store, gale avgjørelser har gått i hjemmelagets fordel, det er jo nesten en hedersbetegnelse. Ja, det er faktisk et kompliment. Så med mindre Smith har brukt noen saftige finnmarksgloser, og oversatt dem til yorkshire-dialekt og hamret løs på dommeren i flere minutter, så synes jeg selv rødt kort er i drøyeste laget. Og to kamper?

To kamper for munnbruk er en stor prestasjon!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 14. Jan. 2008, 20:41 »
Sikker på ballen ikkje va inne? Har lest at an va inne.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 14. Jan. 2008, 22:18 »
Han var ikke inne.
Og Smith er en dårlig taper, og ettersom han var kaptein mot sitt gamle lag måtte han ha vært sinnsykt forbanna. Uansett, syns 2 kamper er latterlig for dette. Han måtte jo nesten ha drapstrua dommeren da, og det kan jeg ikke tro at han gjorde. Litt kjeft må en tåle når en dømmer feil.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #69 på: 15. Jan. 2008, 00:25 »
Uansett, det er ikke sånn en KAPTEIN skal oppføre seg.
Ja, han har entusiasme, ja han går foran. Men dette er vel et bilde på hvorfor kansje Given\Taylor skulle vært kaptein.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 15. Jan. 2008, 02:30 »
Hvor mange ganger har ikke Big Al kjefta på seg kort!?
Du må jo se på omstendighetene. Bedre at han ihvertfall vist litt engasjement enn det stort sett resten av laget viste.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #71 på: 15. Jan. 2008, 04:41 »
Han må se å bruke hodet litt mere.Er uansett veldig unødvendig å kjefte på seg kort for guess what? Det hjelper ikke å kjefte på dommern uansett hva du sier for han vill ikke forandre på det og det eneste som skjer er bare at man får kort...såpass burde hvafall han skjønne .Trenger ikke akuratt å være rakettforsker for å forstå det heller.Men jeg er enig at dommern må tåle litt kjeft til en viss grad

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 15. Jan. 2008, 10:25 »

Mulig jeg tar feil, men jeg kan aldri huske å ha sett Alan Shearer kjeftet på seg rødt kort!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 15. Jan. 2008, 14:27 »

Mulig jeg tar feil, men jeg kan aldri huske å ha sett Alan Shearer kjeftet på seg rødt kort!!

Det er har han nok ikke, men jeg nekter tro at Smiths kjeftebøtte egentlig ville tilsi rødt kort.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 15. Jan. 2008, 16:15 »
Jeg mener, i likhet med Kristoffer, at med mindre han nesten drapstruet dommeren, så skal ikke kjefting på dommeren tilsvare direkte rødt kort. Hadde han fått et gult først, og ikke roet seg, så greit nok. Men direkte rødt for kjefting på dommer, og så to kampers utestengelse? Det er ikke fysisk mulig. Ikke for Alan Smith, ikke for Steffen Iversen, ikke for Roy Keane.

Kan ikke huske at Keane noen ganger kjeftet på seg rødt kort, men gudene vet at han var i trynet på kamplederen mange, mange, mange ganger i løpet av en kamp, og det var vel sjelden at det kom særlig hyggelige ord ut av Keanos munn. Er det sånn en kaptein skal oppføre seg da? Smith slår da i det minste ikke ned en motstander eller dommeren, bare fordi han er noget uenig. Smith sparker ikke for å skade motspillere bevisst. Han går inn for å prøve å ta mann eller ball, hva enn han rekker først. Han kjefter på dommeren, han slår ikke etter dommeren. Eller?