20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]  (Lest 59605 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]
« Svar #270 på: 01. Des. 2007, 21:14 »
Ja norske nettaviser er elendige, det beviste nettavisen og vg i dag. Vg skreiv dette i rapporten om Wigan- City: Kanskje slår Wigan også rekorden for tidligste tabbe, for stopperen Titus Bramble må ta mesteparten av skylden for det tidlige baklengsmålet. Tilbakespillet mot Kirkland ble altfor kort, og ble enkelt fanget opp av nevnte Geovanni.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #271 på: 01. Des. 2007, 21:15 »
Deprimerende dette her.

Allikevel fortjente vi faktisk å vinne denne. Horribelt at vi ikke scoret flere mål. Latterlig hvilke sjanser vi brente. I tillegg ble vi faen meg snytt for straffe.

Og de som mener at vi skal bytte ut manager allerede: jeg er uenig. Svært uenig.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #272 på: 02. Des. 2007, 00:48 »
For at manageren skal miste jobben fire måneder etter at han fikk den synes jeg han skal ha levert ekstraordinært dårlige resultater over en LANG periode. En og en halv måned med ett poeng på 5-6 kamper er ikke nok til å gi mannen sparken. Så lenge vi er langt unna nedrykksstriden (det vil si at vi fortsetter å holde god avstand til Fulham), og viser en viss fremgang utover desember måned, så ser jeg overhodet ingen grunn til å sparke Big Sam. Vi startet sesongen brukbart bra. Det var november måned som var problemet. I desember starter oppturen. Og den ville begynt i dag, dersom Blackburn hadde holdt seg for god til å betale dommeren penger for å gi dem seieren.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BallaJazz

• Gjest
« Svar #273 på: 02. Des. 2007, 01:33 »
Jeg synes vi blir straffa på at vi er ineffektive.Vi misbruker store sjangser som vi skal skåre på sammtidig som vi blir snytt for et straffespark som kunne gitt oss 1 poeng i dag..men å si at dommern er betalt er ikke noe annet enn spekulasjoner uten noe som helt troverdighet i.Hvis man ikke greier å ta vare på de sjangsene man får så blir man straffa.Og det blei vi i dag..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #274 på: 02. Des. 2007, 01:35 »
Jeg tror vel at Joakim var litt ironisk der.

Vi skulle selvsagt ha skort på flere sjanser, men jeg er glad vi i det hele tatt fikk muligheten til å skore jeg, det har vi ikke hatt de siste 3-4 kampene. Egentlig litt patetisk er det ikke? Jeg er glad for at vi kom til 2-3 sjanser vi ikke greide å sette... Er vi så dårlige?

Arnebleie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #275 på: 02. Des. 2007, 03:54 »
Jeg tror at en Owen hadde scoret på noen av sjangsene idag. Men all honnør til gutta for stor arbeidsinnsats... Det er ikke vår feil at Blackburn er et av de mest usportslige lagene på denne jord...

Men at Sam skal sparkes pga manglende resultater, blir nesten litt tåpelig. Med mange skader og uflaks blir det feil å sparke en trener som er god. Han trenger tid akkurat som laget trenger tid. Kontinuitet og arbeidsro er to viktig faktorer for suksess for ett fotballag!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #276 på: 02. Des. 2007, 05:44 »
driter i hele innsatsen. Får ikke poeng av innsats man må vinne! Uff denne sesngen ligner fiasko allerede. tipper vi blir 12-16 i år og en ny ses uten europa venter. Tror ikke det hjelper sparke sam for vi får ingen bedre enn han til newcastle uattraktiv united. og snakket om shearer er jo piss. kan ikke satse på sherer. han ar god på grassmatta men som manager er han jo helt fersk.
FAAAAAAAAEN! så sykt skuffa i dag. jeg sa før sunderland kampen at de 4 neste blir avgjørende for denne ses. og nå tipper jeg vi tar 1poeng på sist 4. da er det adjø europa! må skje noe drastisk i newcastle,og tror ikke manager bytte holder!!!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #277 på: 02. Des. 2007, 11:28 »
Jeg tror at en Owen hadde scoret på noen av sjangsene idag. Men all honnør til gutta for stor arbeidsinnsats... Det er ikke vår feil at Blackburn er et av de mest usportslige lagene på denne jord...

Men at Sam skal sparkes pga manglende resultater, blir nesten litt tåpelig. Med mange skader og uflaks blir det feil å sparke en trener som er god. Han trenger tid akkurat som laget trenger tid. Kontinuitet og arbeidsro er to viktig faktorer for suksess for ett fotballag!

Etter å ha sett kva sjangser Owen har bommet på sålangt, trur eg ikkje han kunne gjort noko forskjell i går.

Big Sam skal forsette, ferdig med den saken.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #278 på: 02. Des. 2007, 11:44 »
Dommeren betalt?
Ja, det var vel å ta den litt vel langt. Uansett hvor dårlig eller god dommeren er, er det vår oppgave å vinne kampene. Det Spillerenes feil at vi ike vinner. Hadde vi satt flere av de sjansene vi hadde igår, burde det blitt en ganske enkel seier. Guttene imponerte meg med sin innsats i går. Men det mest imponerende i denne kampen, det var fansen, skulle tro det var vi som spilte hjemme..
Allardyce skal ikke sparkes. Det er det samme som å hive ut antall millioner rett ut av vinduet. Mannen tjener jo gress.
Shearer som manager er for tidlig tror jeg, men Shearer er så voksen at vist han mener\tror han er klar, så går han for jobben.
Men det finnes managere ute i verden det skal være mulig å lokke hit.
Men JES STØTTER ALLARDYCE ;D
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #279 på: 02. Des. 2007, 11:44 »
Er vel faktisk litt typisk Owen situasjoner begge de største sjangsene til Owen.

Som Andre sier så gjorde Butt en grei kamp, kanskje også Geremi. Men dette er ikke slike spillere som avgjør fotballkamper. Vi kan ikke sitte med en potensiell matchvinner på benken; Emre, når vi taper fotballkamper. Det blir for meg en litt defensiv tankegang!

Blir vel et syngende tap mot en Arsenal i medvind. Når Pompey vinner 4-1 på St James så bør Arsenal vinne 7-0!!!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 02. Des. 2007, 12:09 »
Nei uff, slike siffrer holder meg våken i en hel uke! Tror vi kan gi Arsenal bedre kamp, og de skal ike få noenting gratis!!!

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #281 på: 02. Des. 2007, 12:30 »
Kan ikke folk innse at vi suger i forsvar og slutte å bruker forsvarrspillere i FORSVAR.

Feil som Sam gjør er å sette på CARR, når det er 0-0, Sett på Emre, Geremi i Høyreback, Sett inn Viduka, Beye ut, Nicky Butt i Forsvar, da har en en ballfordeler i forsvar. Managere som tenker sånn, vinner kamper.

Og spillemessig hadde vi et overtak, men BRA fotball spilte vi da for faen meg ikke, BUTT,GEREMI, NÅR de hadde ballen på midten,og kunne føre ball i 20 M foran seg, men istedenfor slår en lang ball ?!!?? Er det bra fotball,wtf, er jo DRILLO FOTBALL !!!

Newcatsle er et ingenmans-fotball-lag. Vi kommer til å slå Arsenal, men tape kampersom vi egentlig skal"vinne" 1 uke senere. Eller først blir det uavgjort, så kommer tapet etter det.

Vi tapte kampen 3-1, kan ikke folk innse det, vi har sluppet inn over 10mål på 3 kamper,2 av dem hjemme kamper. Vi lager neste ikke sjangser, vi lager dem FRA INNKAST. Cornere får vi ikke. Jesus Christ.

Inn med Cappelo+Shearer.
ax

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #282 på: 02. Des. 2007, 12:32 »
Dere klager og syter på at vi klager og syter på Nicky Butt. Vel, dere er ikke bedre selv, når dere nesten går ut og frosvarer han etter dette. Tror jammen noen må få seg en leksjon i hvordan en midtbanespiller skal operere under en kamp og hvordan han definitivt ikke skal te seg. Gud hjelpe meg!

Det er fullstendig åpenbart at Emre skal spille i stedet for en høyst utgått Nicky Butt, og nå velger jeg å tro at det endelig har gått opp for Big Sam. Emre MÅ spille mot Arsenal.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #283 på: 02. Des. 2007, 13:11 »
Dommeren betalt?
Ja, det var vel å ta den litt vel langt. Uansett hvor dårlig eller god dommeren er, er det vår oppgave å vinne kampene. Det Spillerenes feil at vi ike vinner. Hadde vi satt flere av de sjansene vi hadde igår, burde det blitt en ganske enkel seier. Guttene imponerte meg med sin innsats i går. Men det mest imponerende i denne kampen, det var fansen, skulle tro det var vi som spilte hjemme..
Allardyce skal ikke sparkes. Det er det samme som å hive ut antall millioner rett ut av vinduet. Mannen tjener jo gress.
Shearer som manager er for tidlig tror jeg, men Shearer er så voksen at vist han mener\tror han er klar, så går han for jobben.
Men det finnes managere ute i verden det skal være mulig å lokke hit.
Men JEG STØTTER ALLARDYCE ;D

Veldig enig i dette. Tror heller ikke Mike vurderer å sparke Sam når 7000 (eller 9?) fans roper "Big Sams black and white army" som om det skulle vært på st. james. For meg var denne kampen meget bra i forhold til liverpool kampen. Fansen og spillernes innsats var veldig bra. Det var et skuffende resultat, men om vi fortsetter i denne stilen vil det bli bedre samtidig som skadesituasjonen bedrer seg.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 02. Des. 2007, 14:18 »
Dommeren betalt?
Ja, det var vel å ta den litt vel langt. Uansett hvor dårlig eller god dommeren er, er det vår oppgave å vinne kampene. Det Spillerenes feil at vi ike vinner. Hadde vi satt flere av de sjansene vi hadde igår, burde det blitt en ganske enkel seier.

Det er riktig at det er vår feil at vi taper kampen og ikke dommeren. Vi kunne jo som du sier satt sjansene våre og kunne også kommet til flere sjanser. Men hvis dommeren hadde dømt straffe på den soleklare heandsen eller om linjemannen ikke hadde vinket av for feilaktiv offisde så hadde vi nok fått med oss poeng. Slike tilfeldigheter avgjorde dessverre noe av kampen i går. Syntes det også er rart at vi ikke har fått en straffe i løpet av sesongen.