20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]  (Lest 59698 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]
« Svar #240 på: 01. Des. 2007, 18:15 »
Synst Martins var meget god i dag, og den headinga når Friedel rusha ut, er ikkje sjølvskreven å skåre på.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #241 på: 01. Des. 2007, 18:16 »
Butt MÅ ut, Roz BØR ut og Zoggy BØR nokk byttast ut han også mot Jose. Zoggy viste på Santa Cruz sitt skudd til side for mål etter et par minutt at han ikkje er en back, han låg å passa på vingen ute på krittet, Roz var ikkje sjerpa nokk i dag og Butt gidde eg ikkje kommentere...

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #242 på: 01. Des. 2007, 18:17 »
Tosk.. Jeg støtter jo laget i tykt og tynt fordi om jeg er misfornøyd. Men når du tjener 500 000 i uka så for du faen med tåle kritikk dersom du ikke gjør jobben.  Jeg elsker Newcastle, men jeg har særdeles lyst på en seier nå.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 01. Des. 2007, 18:18 »
Nå er jeg selvfølgelig ALT annet enn enig i at Butt har vært så jævla horribel så mange kamper som du tilsier, men i dag var han var svakeste spør du meg. Og det er så forbanna irriterende at han er så god vanligvis på SJP, men så vannvittig svak på bortebane.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #244 på: 01. Des. 2007, 18:19 »
Huff! Slutt med de usakelige innlegga...
Har klart å roe meg så jeg skrive et saklig innlegg :P

Jeg så ikke hele kampen men.. Pluss i dag er at jeg ser klar forbedring i innsats og vinnerinstinkt hos spillerne, selv om de vil kanskje litt for mye i perioder(vi starter presse mot blackburns mål før det har gått 85 min, som har vært tilfelle før). Angrespillet var glimrende til tider og vi kjempet om hver ball.  Men jeg savner at vi blir litt klokere med ball og ikke skaper så mye trøbbel for hverandre, men kommer antageligvis når laget består bare av kvalitetspillere og når vi kjenner hverandre litt bedre. Jeg vet ikke hva butt og geremi gjør på bana. Butt  holder rett og slett ikke nivået(han varierer alt for mye i prestasjoene), geremi virker helt borte, Rozenhal var bra men han må bli tøffere i duellspillet og slutte å rygge helt inn til egen 5-meter. Ellers synes jeg Smith var MOTM. Jeg skjønner ikke hvorfor emre ikke kommer inn for butt. Sam MÅ jo se det.
Men alt i var det en bra kamp tross resultatet som var ufortjent så det holder. Typisk at Bentley skal ha årets kamp og at blackburn er veldig heldig i enkelte situsjoner. Jeg tror fortsatt at å sparke Sam ikke er løsningen. Men det må hentes et par kvalitetsspillere(def midt, høyre ving/offmidtbane, og helst en høyre back, pluss noen spillere for framtiden) i januar for å forsterke troppen og demme opp for afrikamesterskapet og ta med det positive fra denne kampen fremover.

Howay!
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #245 på: 01. Des. 2007, 18:20 »
Og dessuten så er min frustrasjon et resultat av flere kamper på rad uten seier.. Ikke bare i dag, selv om jeg selvfølgelig synes det er svakt å ikke klare å holde på en ledelse. Gode lag klarer som regel det, så det er vel bare å innse at vi ikke er så gode. Jeg er fortsatt for at Allardyce skal bli, tror ikke det er mange andre som kan gjøre jobben grundigere. Håper bare at han ser at Butt burde droppes til fordel for en liten tyrker

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #246 på: 01. Des. 2007, 18:21 »
Tosk.. Jeg støtter jo laget i tykt og tynt fordi om jeg er misfornøyd. Men når du tjener 500 000 i uka så for du faen med tåle kritikk dersom du ikke gjør jobben.  Jeg elsker Newcastle, men jeg har særdeles lyst på en seier nå.

Roz ut? hvem skal erstatte roz på onsdag? alle midtstopperene er jo skadet!.
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #247 på: 01. Des. 2007, 18:22 »
Huff! Slutt med de usakelige innlegga...
Har klart å roe meg så jeg skrive et saklig innlegg :P

Jeg så ikke hele kampen men.. Pluss i dag er at jeg ser klar forbedring i innsats og vinnerinstinkt hos spillerne, selv om de vil kanskje litt for mye i perioder(vi starter presse mot blackburns mål før det har gått 85 min, som har vært tilfelle før). Angrespillet var glimrende til tider og vi kjempet om hver ball.  Men jeg savner at vi blir litt klokere med ball og ikke skaper så mye trøbbel for hverandre, men kommer antageligvis når laget består bare av kvalitetspillere og når vi kjenner hverandre litt bedre. Jeg vet ikke hva butt og geremi gjør på bana. Butt  holder rett og slett ikke nivået(han varierer alt for mye i prestasjoene), geremi virker helt borte, Rozenhal var bra men han må bli tøffere i duellspillet og slutte å rygge helt inn til egen 5-meter. Ellers synes jeg Smith var MOTM. Jeg skjønner ikke hvorfor emre ikke kommer inn for butt. Sam MÅ jo se det.
Men alt i var det en bra kamp tross resultatet som var ufortjent så det holder. Typisk at Bentley skal ha årets kamp og at blackburn er veldig heldig i enkelte situsjoner. Jeg tror fortsatt at å sparke Sam ikke er løsningen. Men det må hentes et par kvalitetsspillere(def midt, høyre ving/offmidtbane, og helst en høyre back, pluss noen spillere for framtiden) i januar for å forsterke troppen og demme opp for afrikamesterskapet og ta med det positive fra denne kampen fremover.

Howay!

Meget bra innlegg, støtter deg her.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #248 på: 01. Des. 2007, 18:26 »
Det er faktisk bedre å spille ræva fotball og vinne enn å spille bra og gå på ræva!!!!!

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #249 på: 01. Des. 2007, 18:28 »
Det er faktisk bedre å spille ræva fotball og vinne enn å spille bra og gå på ræva!!!!!

kanskje i din verden, min ikke i min, og det er derfor jeg har støttet newcastle i 14år.
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 01. Des. 2007, 18:29 »
Tosk.. Jeg støtter jo laget i tykt og tynt fordi om jeg er misfornøyd. Men når du tjener 500 000 i uka så for du faen med tåle kritikk dersom du ikke gjør jobben.  Jeg elsker Newcastle, men jeg har særdeles lyst på en seier nå.

Roz ut? hvem skal erstatte roz på onsdag? alle midtstopperene er jo skadet!.

Og det er er stort problem! Rozenhal viser i dag at han ikke er klar for å spille i PL, flere grunnleggende feil som var med å ødelegge en ellers fin dag! Forsvaret vårt suger så hardt at det ikke er sant.

Bortsett fra det er jeg fornøyd, deilig å se spillerne virkelig kjempe! Så kampen med en Blackburn supporter som satt med hjertet i halsen fordi Newcastle spillerne, spesiellt Martins, Smith og Barton var over alt!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 01. Des. 2007, 18:33 »
Spillerbørs:

Shay Given - 7 - Slipper inn to drømmemål. Har to gode redninger på stillingen 1-2

Beye - 6 - Synes han sliter med posisjoneringen når han er stopper. God langs bakken. Ok kamp
Faye - 6 - Blir ikke satt på noen prøver.
Rozy - 4 - Sliter med det meste i dag. Han roter fælt noen ganger og vinner ikke duellene.
Zog - 7 - God offensiv. Brukbar defensivt også.

Geremi - 4 - Nok en elendig kamp. Det går saaakte med han, og han er ikke spesielt god defensivt heller. To gode frispark, en assist
Butt - 5 -  Elendig pasningsspill, kjemper bra til tider, men blir utspilt for lett.
Barton - 6 - Synes han er god i 1.omg, dårlig i andre. Skulle ha scoret.

Milner - 8 - meget god kamp av Milner, farlig langs vingen hele kampen. Slår gode innlegg. Herlig innsats.
Smith - 7 - Kjemper hardt og tøft foran der, og gjør det bra! God med ballen også. Kunne hatt en scoring.
Martins - 7 - Han er farlig hver gang han har ballen og har mange flotte innlegg, driblinger og innvollveringer. Scorer et flott mål, men kunne hatt et til.

Carr - 6 - Spiller i 50 min. gjør det greit nok. Ikke noe spesielt fra eller til.
Viduka -  For lite tid på banen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 01. Des. 2007, 18:36 »
En ting som er sikkert etter dagens kamp, Smith skal KUN spille spiss! Årsbeste fra han mener nå jeg, veldig god fremover og med litt mer flaks hadde han satt et mål i dag. Han og Martins på topp mener jeg er vårt beste spisspar.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 01. Des. 2007, 18:39 »
En ting som er sikkert etter dagens kamp, Smith skal KUN spille spiss! Årsbeste fra han mener nå jeg, veldig god fremover og med litt mer flaks hadde han satt et mål i dag. Han og Martins på topp mener jeg er vårt beste spisspar.

Er enig i den...Smith/Martins har vært den beste kombinasjonen på topp hittill! Begge presterer godt i dag.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #254 på: 01. Des. 2007, 18:39 »

kanskje i din verden, min ikke i min, og det er derfor jeg har støttet newcastle i 14år.

Fotball handler når alt kommer til alt om en ting: Nemlig å vinne fotballkamper!!!!
Og det er visstnok Newcastle ikke i stand til for øyeblikket og da er det absolutt ingen verdens
ting å glede seg over...
Nytter ikke å se bak resultatet, blir ikke mange poeng av det...

Nå nærmer nedrykkstreken seg faretruende!!!!