20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]  (Lest 59685 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]
« Svar #225 på: 01. Des. 2007, 17:59 »
Man kan ikke gjøre annet enn å le av dette.

Eg skjønnar ikkje surmulinga her, det var KLARE forbedringar i dagens kamp og det kunne ha bukket begge vegar. Fornøgd med Newcastle spelarane i dag i alle fall! Viser innsats, glød og spelte sesongsbeste offensivt.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #226 på: 01. Des. 2007, 17:59 »
Merkelig at jeg er ikke sur for tapet ;D Har blitt så vant til det.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 01. Des. 2007, 18:00 »
Fy faen det defensive spelet vår er noko av det verste eg har sett, la spesielt merke til at midtbana GJEKK tilbake før 3-1 målet, og det vart tre mot to, helt horribelt. Heller ingen tvil om at vi må få tilbake folk fra skade i forsvaret, Rozehnal var banens verste i mine auge. Men når sant skal seiast var dette langt bedre enn dei forige kampane.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #228 på: 01. Des. 2007, 18:01 »
Vel.
Dette var en FORBANNA drittmåte å tape på. Fordi jeg mener vi rett og slett fortjente minst et poeng. Vi gikk ut i dag, vi våget, vi prøvde å angripe kampen igjennom. Hvorfor taper vi, JO, delvis på grunn av lobotomi blant dommerne og selvfølgelig på grunn av drittfeil i forsvaret. JEG mener at Sam Allardyce IKKE skal lastes for akkurat det.
Syns samtlige spillere hever seg i dag, MEN jeg hadde på følelsen av at vi kom til å slite bakover straks Faye måtte av.
Butt var dog dagens skuffelse spør du meg. Han slo alt for mye feil. Og igjen, vi får Oba på godt og vondt i dag. Setter inn førstemålet etter et glimrende legg fra Geremi, for så å bomme på en sjanse han SKAL sette.
Dagens beste blir for meg Smith. Han bør spille videre på topp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #229 på: 01. Des. 2007, 18:01 »
Det er greit at det er forbedringer, men noe er galt når det ikke går veien. Jeg tror det lhar mye det mentale å gjøre. Er alt for mange som ikke er profesjonelle nok. Martins burde avgjort kampen og Butt burde finne seg en annen idrett.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #230 på: 01. Des. 2007, 18:02 »
Vi kan ikke klage på innsatsen og spillet i dag ihvertfall. Spillerne viste tydelig at de gikk for seier, men to fantastiske mål av Bentley ødela det som kunne blitt en seier. Kampbildet midtveis i 2. omgang tydet på at Newcastle var det laget som skulle trekke det lengste strået.

Når det er sagt så har vi et _elendig_ forsvar. Etter alle solemerker å dømme så er de enda dårligere enn det vi har hatt de siste 10 årene, og det sier sitt. 13 baklengs på 5 kamper er mildt sagt håpløst. På onsdag kommer professor Arsene Wenger og sine disipler til St. James Park, og det er jo ren utopi å tro at den kampen kommer til å handle om noe annet enn å begrense tapet.

Uansett, det Newcastle-fansen har klagd på de siste ukene er måten Newcastle har spilt på. Slikt sett fikk vi svar på tiltale i dag.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #231 på: 01. Des. 2007, 18:03 »
Å legge skylda på noen som helst i denne kampen er helt latterlig.
Jeg syns alle dere skal holde kjeft, og være fornøyde over denne kampen.
Dette var en FORBANNA stor opptur siden sist, og vi fortjener faktisk 1 poeng, om ikke alle 3 i dag.
Vi skulle hatt et mål, men det ble avblåst for offside, og et straffespark.
Blackburn var effektive, Newcasle var ikke.
I dag så jeg faktisk gamle gode Newcastle igjen, de gir alt i duellene, og prøver alt for å få en redusering, men uheldigvis gikk det andre veien.
Istendefor å sutre for tape i dag, er jeg faktisk stolt over prestasjonene (det gjelder IKKE Geremi og Butt).
Med tanke på at vi brukte beye som midtstopper, ettersom faye ble skadet, og at vi ikke har mer enn en midtstopper akuratt nå (Roz), forventa jeg at vi fikk mer enn et mål mot oss i dag.

Ho'way the lads!

OG BIG SAM MÅ BLI, uansett hvor dårlig vi gjør det i år, jeg forventa meg ikke en bedre posisjon enn rundt midt på tabellen første året, vi må gi han og newcastle tid.
Slutt å sutre over alt, om vi sparker Big Sam nå, rykker vi ned og blir Leeds 2.

Jeg ville ikke engang erstatta Big Sam for "Maur"inho.

GO BIG SAM!
« Siste redigering: 01. Des. 2007, 18:06 av Jewlnufcfan »
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #232 på: 01. Des. 2007, 18:05 »
For en gjeng fitter som spiller i den svart-hvite drakta!!!!!!!!!!!!

Fjerde tapet på rad!!!!!!!!!!
Det femte kommer i neste kamp mot Arsenal...

Ser ingen bedring på dagens situasjon og derfor må det tys til en ting:

Sam Allardyce MÅ SPARKES!!!!!!!!!!!!!!!!

Sammen med spillerne sine....

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #233 på: 01. Des. 2007, 18:09 »
Man kan jo ikke være fornøyd når laget taper.. jeg driter egentlig om spillet forbedres så lenge det ikke blir poeng ut av det.( Litt sterke ord der, men faen heller) Kan godt hende vi spiller en enda bedre kamp til onsdag, men allikevel taper. Skal vi liksom være fornøyd da også?  Nei, jeg gidder faen ikke være en gladkristen korgutt som går rundt og er fornøyd når det egentlig går til helvete.

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #234 på: 01. Des. 2007, 18:10 »
For en ond stygg verden vi lever i.

Jeg tror alikevel jeg henger meg på dem som ser litt positivt på kampen. Ekstremt store forbedringen fra de siste 4 kampene.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 01. Des. 2007, 18:11 »
Posetiv kamp for oss mtp. prestasjon, men ikke resultat. I dag skapte vi en del sjanser og det er i seg selv et fremskritt. Vi hadde uansett ikke marginene med oss og da Blackbrun scorer på to flaksskudd er dette sykt bittert. Tenk om Martins ikke hadde blitt vinket av for feiaktivoffside på 1-0, Barton hadde scoret på den gigantiske sjansen sin eller om vi hadde fått straffe da Blackburn spilleren soleklart tok balden med hånda? Da hadde nok vi fått med oss poeng hjem. Vi hadde noen situasjoner med oss vi go, men likevel føles dette som et ran.

Big Sam hadde gjort en bra jobb med spillerne før kampen. Vi så en fantastisk jobbingen og innsats i dag og vi turte å spille fotball. At Emre ikke kommer inn da vi skulle ha inn mål er et mysterie. Vi trengte mål og da kunne vi enten byttet ut Geremi eller Butt for å få inn kreativten hans. Syntes ellers at taktikken lykkes brukbart idag, men det blir vanskelig å vinne borte når vi ikke setter sjansene våre og Bently banker inn to drømmetreff. Vi må opp og det utnytter Blackburn.

Håper på poeng mot Arsenal nå, og selvfølgelig må Big Sam fortsette.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #236 på: 01. Des. 2007, 18:11 »
HOLD KJEFT BRÅKEBØTTA! kan vel faen meg komme me synspunkt på hvorfor du sei de du sei, å ikkje bare kalle dei fitte.  I dag er det bedre en på lenge, i dag gir gutta alt og de er tilfeldigheter som gjer at Blackburn vinne og ikkje newcastle...

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #237 på: 01. Des. 2007, 18:11 »
Jeg ville ikke engang erstatta Big Sam for "Maur"inho.

>> Det er stor, stor nivåforskjell på Allardyce og Mourinho. Sam Allardyce holder høyt britisk nivå. Mourinho, derimot, er helt i verdenstoppen.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #238 på: 01. Des. 2007, 18:12 »
Man kan jo ikke være fornøyd når laget taper.. jeg driter egentlig om spillet forbedres så lenge det ikke blir poeng ut av det.( Litt sterke ord der, men faen heller) Kan godt hende vi spiller en enda bedre kamp til onsdag, men allikevel taper. Skal vi liksom være fornøyd da også?  Nei, jeg gidder faen ikke være en gladkristen korgutt som går rundt og er fornøyd når det egentlig går til helvete.

Vi spilte mot Blackburn på bortebane, i Big Sam's første sesong, og med 1 midtstopper.

Slutt å sutre, om du ikke klarer å holde med laget ditt igjennom tykt og tynt, hei på chelsea (som vinner kamper, men som spiller så kjedelig fotball at det ikke er vits å se på engang).
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 01. Des. 2007, 18:12 »
Er ingen vits i å hylle spillerne etter denne kampen jewlnufcfan. Hadde vi vært et godt fotballag hadde vi LETT forsvart en 1-0 ledelse.

Hvis Butt ikke blir vraket mot Arsenal nå så bør Sam faktisk bli sparket bare på grunn av det.

Det er en faens prinsippsak at når en fotballspiller opptrer så umenneskelig horribelt i løpet av 90 minutter så skal selvsagt ikke spilleren få lov til å starte neste kamp. Butt har spilt 90 % av kampene sine HORRIBELT. Det er bare til å innse det. Man kan ikke unngå det faktumet. At han får fortsette å spille er et hån mot de andre midtbanespillerne i Newcastle og et hån mot Newcastlefansen.

Jeg så også framgang i dag, men det hjelper så lite. Det hjelper så fryktelig lite når vi har så lite fasong og skikk på forsvaret.

Kjenner sinnet tar meg når Dag Solheim sitter og sier at Blackburn kjørte kampen de siste 35 minuttene.

Nå er jeg bare oppgitt!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg