20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]  (Lest 59767 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]
« Svar #180 på: 01. Des. 2007, 17:31 »
Tror me hadde vunnet om Sam hadde brukt det beste spillerne tilgjenglelig og ikkje tvihold floppekjøpet Geremi på bana i kver jævla kamp.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 01. Des. 2007, 17:32 »
Så erketypisk Newcastle å få mål imot på den måten. Håpløst av Carr og N'Zogbia og mer eller mindere løpe i hverandre mens ingen passer på Bentley. Så tendenser til det samme i første omgang når Beye var nede for telling, håpløst!

Da er vel kampen kjørt igjen, som vanlig. Vi har utrolige sjanser som vi ikke klarer å sette (Barton og spesielt Martins), 1-0 blir for lite og da snur Blackburn det...

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 01. Des. 2007, 17:32 »
Helgen er ødelagt.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 01. Des. 2007, 17:33 »
Carr ut, Viduka inn. Hvorfor ikke ta av Geremi heller? Han treffer jo bare med 1 av 100 pasninger?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 01. Des. 2007, 17:33 »
Jeg beklager å måtte si det, men jeg er overbevist om at Owen hadde vunnet denne kampen for oss.

Mulig det, men da er det første bud at han i det minste kan spille.

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #185 på: 01. Des. 2007, 17:34 »
Jo, dette er jævlig kjipt, men kampen er strengt tatt ikke over. Vent med deppingen til 90min er ferdigspilte.
Kom igjen gutta!!!
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 01. Des. 2007, 17:34 »
Jeg beklager å måtte si det, men jeg er overbevist om at Owen hadde vunnet denne kampen for oss.

Som forumets Martins-hater, var ikke dette overraskende lesing fra deg...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

BallaJazz

• Gjest
« Svar #187 på: 01. Des. 2007, 17:34 »
Å hvorfor i helvete setter ikke Big Sam innpå Emre????  Emre skulle jo ha starta fra 1 omg og hvis ikke da MINST fra 2 omg!!.Forstår ikke hva han tenker...

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #188 på: 01. Des. 2007, 17:35 »
Kan godt hende at Owen hadde scora idag, men hva hjelper det å snakke om det så lenge mannen er kronisk skada?
Hvis ditt og hvis datt hjelper ikke stort å snakke om. Vi ligger uansett under 2-1.

men tolker jeg kampbildet rett så spiller vi i hvertfall en bra kamp idag og det er tross alt positivt etter det vi har sett de siste kampene. Det hjelper ikke det heller, men det kan i hvertfall være et tegn på at bedre tider kan komme....

Og denne kampen er ikke kjørt, det skal være sagt...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 01. Des. 2007, 17:35 »
Carr ut, Viduka inn. Hvorfor ikke ta av Geremi heller? Han treffer jo bare med 1 av 100 pasninger?

Carr ut som har kommet inn? Er han skadet igjen? Greitt nok at han ikke har vært god, men spesielt mye dårligere enn de andre har han ikke vært, ett merkelig og litt fomlende trekk fra Big Sam sin side dersom Carr ikke har skadeproblemer igjen...

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 01. Des. 2007, 17:35 »
Jeg blir mektig provosert av Bentleys ufattelige lykketreff og Friedels utenomjordiske redninger.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 01. Des. 2007, 17:35 »
Og koffer satt han ik Geremi på HB om Emre inn i 1 omg istede for Carr
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 01. Des. 2007, 17:36 »
ja faen meg den tetteste utalelsen jeg har lest. savn owen du din dust, men kan du faen ikke se at det er andre ting som svikter? martins har scoret et, greit nok han skulle scoret 2, men se på forsvaret og nicky butt, vi slipper inn minimum 2 mål i hver kamp og da er det ikke lett å vinne kamper, forventer du at spissene skal score 3 mål hver kamp? slutt og prat så jævli piss,.
lt;3 Newcastle <3

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 01. Des. 2007, 17:38 »
Kan godt hende at Owen hadde scora idag, men hva hjelper det å snakke om det så lenge mannen er kronisk skada?
Hvis ditt og hvis datt hjelper ikke stort å snakke om. Vi ligger uansett under 2-1.

men tolker jeg kampbildet rett så spiller vi i hvertfall en bra kamp idag og det er tross alt positivt etter det vi har sett de siste kampene. Det hjelper ikke det heller, men det kan i hvertfall være et tegn på at bedre tider kan komme....

Og denne kampen er ikke kjørt, det skal være sagt...

Bra er vel strengt tatt et sterkt ord ut ifra det jeg ser på en litt smådårlig stream, men spillerne viser iallfall litt innsatsvilje idag og prøver, bare det er fremgang fra det vi har vært vant til i det siste, og nei: teoretisk sett er det fullt mulig og komme tilbake, men jeg setter ikke penger på det.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #194 på: 01. Des. 2007, 17:39 »
Vi taper denna kampen... ::)